Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 5-reeks berline F10

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• voor de echt geïnteresseerden, staat mijn 520DSA M-pakket met 19inch M-velgen Exclusive line en titaan silver te koop op:
    Last edited by besired; 07/11/2016, 17:16.

Comment

• je had beter mijn bmw gekocht, ik ga terug naar audi

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door besired Bekijk Berichten
        je had beter mijn bmw gekocht, ik ga terug naar audi
        oei en de reden?
        Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
        Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
        Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Vandaag voor het eerst een f10 gezien in tasman green, een prachtige donker appelblauwzeegroen/grijze kleur !
          Helaas geen fototoestel bij.
          2004-2008 : VW Golf IV variant rabbit SDI 68 PK
          2008-2013 : Audi A6 avant 2.0 TDI 136 PK
          2013-201x : BMW 5 touring 530D 258 PK

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door charlesvdw Bekijk Berichten
            Vandaag voor het eerst een f10 gezien in tasman green, een prachtige donker appelblauwzeegroen/grijze kleur !
            Helaas geen fototoestel bij.
            Vandaag in vol daglicht tasman gezien op een paar 3's en is toch wat te groen.

Comment

• Iemand een foto van een 5 in Champagner Quartz?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk Berichten
                Iemand een foto van een 5 in Champagner Quartz?
                Forum for BMW 1-Series 3-Series 5-Series 7-Series M3 M5 M6 Z4 X1 X3 X5 X6 Z2 Z4 325i 330i 335i 535i 550i 755i BMW Forums
                OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Thx! Ik weet het niet goed, ben er niet zot van...

Comment

• + http://www.youtube.com/watch?v=0WpEj5bjNkw" title="View this video at YouTube in a new window or tab" target="_blank">YouTube Video
                    http://www.youtube.com/watch?v=0WpEj5bjNkw"> http://www.youtube.com/watch?v=0WpEj5bjNkw" /> ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                    Volvo V60 D3 R-design

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Daarstraks opnieuw een F10 M5 gezien , wordt gegarandeerd de opvolger van mijn E92 M3

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
                          Daarstraks opnieuw een F10 M5 gezien , wordt gegarandeerd de opvolger van mijn E92 M3
                          Rijd machtig goed...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zeramed Bekijk Berichten
                            Rijd machtig goed...
                            Kan ik geloven .... testrit en ben verkocht

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zeramed Bekijk Berichten
                              Rijd machtig goed...

Comment

• Het is nu een goeie twee weken en 1500km dat ik met mijn nieuwe 5 rij. Ik rij er 200x liever mee dan met mijn Audi A5.Sorry hoor Audi fanaten.De bewering dat een Audi beter is afgewerkt vind ik toch niet hoor. De kwaliteit van het leder bijvoorbeeld is bij bmw toch op een hoger niveau. Ik zoek nog een goede plaats om mijn coyote te plaatsen. Zijn er 5-rijders die me enige tips kunnen geven?

Comment

• Vind je het rijden ook anders/beter ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door charlesvdw Bekijk Berichten
                                    Vind je het rijden ook anders/beter ?
                                    Hij schrijft:

"Ik rij er 200x liever mee dan met mijn Audi A5"...

Verwondert mij niet, heb in mijn leven al redelijk wat auto's gehad en een voorwiel aangedreven wagen rijdt toch altijd minder "lekker" dan een achterwiel aangedreven.
                                    Last edited by Yves_0016; 07/06/2012, 00:37.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door guggenheimer Bekijk Berichten
                                      Het is nu een goeie twee weken en 1500km dat ik met mijn nieuwe 5 rij. Ik rij er 200x liever mee dan met mijn Audi A5.Sorry hoor Audi fanaten.De bewering dat een Audi beter is afgewerkt vind ik toch niet hoor. De kwaliteit van het leder bijvoorbeeld is bij bmw toch op een hoger niveau. Ik zoek nog een goede plaats om mijn coyote te plaatsen. Zijn er 5-rijders die me enige tips kunnen geven?
                                      Coyote gewoon plaatsen voor toerenteller. Staat perfect en beweegt niet. Kabel kan onder airco naar usb in handschoenkastje : perfecte oplossing !

Comment

• Ik heb 'm geplaatst naast het scherm van de iDrive. Daar stoort 'm voor niks en kan je het kabeltje onmiddellijk binnen brengen in het handschoenenkastje. De perfecte opstelling voor mij, en geen gerommel met dat kabeltje.
                                        Als je de wagen ergens achterlaat, dan doe je het handschoenkastje open en werp je 'm er gewoon in. Je hoeft het kabeltje dan zelfs niet los te maken.

Last edited by BMWMB; 07/06/2012, 22:34.
                                        OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                        Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Stijlvolle oplossing. Nauwelijks 15cm kabel of zo te zien en belemmert geen zicht op de iDrive.
                                          BMW F10 535d
                                          Je moet nooit sneller rijden dan je engelbewaarder kan vliegen.

Comment

Working...
                                          X