voor de echt geïnteresseerden, staat mijn 520DSA M-pakket met 19inch M-velgen Exclusive line en titaan silver te koop op:
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 5-reeks berline F10
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door besired Bekijk Berichtenje had beter mijn bmw gekocht, ik ga terug naar audiPhileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door charlesvdw Bekijk BerichtenVandaag voor het eerst een f10 gezien in tasman green, een prachtige donker appelblauwzeegroen/grijze kleur !
Helaas geen fototoestel bij.2004-2008 : VW Golf IV variant rabbit SDI 68 PK
2008-2013 : Audi A6 avant 2.0 TDI 136 PK
2013-201x : BMW 5 touring 530D 258 PK
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk BerichtenIemand een foto van een 5 in Champagner Quartz?OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
+ http://www.youtube.com/watch?v=0WpEj5bjNkw" title="View this video at YouTube in a new window or tab" target="_blank">YouTube Video
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk BerichtenDaarstraks opnieuw een F10 M5 gezien , wordt gegarandeerd de opvolger van mijn E92 M3
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zeramed Bekijk BerichtenRijd machtig goed...
Comment
-
-
Het is nu een goeie twee weken en 1500km dat ik met mijn nieuwe 5 rij. Ik rij er 200x liever mee dan met mijn Audi A5.Sorry hoor Audi fanaten.De bewering dat een Audi beter is afgewerkt vind ik toch niet hoor. De kwaliteit van het leder bijvoorbeeld is bij bmw toch op een hoger niveau. Ik zoek nog een goede plaats om mijn coyote te plaatsen. Zijn er 5-rijders die me enige tips kunnen geven?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door charlesvdw Bekijk BerichtenVind je het rijden ook anders/beter ?
"Ik rij er 200x liever mee dan met mijn Audi A5"...
Verwondert mij niet, heb in mijn leven al redelijk wat auto's gehad en een voorwiel aangedreven wagen rijdt toch altijd minder "lekker" dan een achterwiel aangedreven.Last edited by Yves_0016; 07/06/2012, 00:37.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door guggenheimer Bekijk BerichtenHet is nu een goeie twee weken en 1500km dat ik met mijn nieuwe 5 rij. Ik rij er 200x liever mee dan met mijn Audi A5.Sorry hoor Audi fanaten.De bewering dat een Audi beter is afgewerkt vind ik toch niet hoor. De kwaliteit van het leder bijvoorbeeld is bij bmw toch op een hoger niveau. Ik zoek nog een goede plaats om mijn coyote te plaatsen. Zijn er 5-rijders die me enige tips kunnen geven?
Comment
-
Ik heb 'm geplaatst naast het scherm van de iDrive. Daar stoort 'm voor niks en kan je het kabeltje onmiddellijk binnen brengen in het handschoenenkastje. De perfecte opstelling voor mij, en geen gerommel met dat kabeltje.
Als je de wagen ergens achterlaat, dan doe je het handschoenkastje open en werp je 'm er gewoon in. Je hoeft het kabeltje dan zelfs niet los te maken.
Last edited by BMWMB; 07/06/2012, 22:34.OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
Comment