Inderdaad, een subliem geconfigureerde f10 BMWMB. Had je voor deze velgen de std. 18 inchers? Indien zo, is er veel verschil in comfort merkbaar?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 5-reeks berline F10
Collapse
X
-
Ik rijd nu met de 18'ers die geschoeid zijn met winterbanden. Deze zijn wel wat comfortabeler. Vooral putten in de weg, of van die dwarsprofielen worden toch wel beter verteerd. Persoonlijk rijd ik liever met de 20'ers.
Ziehier mijn wagen in wintermodus:
OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Mijn vader zijn F10 staat ook in wintermodus, is wel niet verlaagd
ImageUploadedByTapatalk1354658301.442273.jpg
(Is ook nog een foto van vandezomer, toen wede velgen net gekocht hadden )
Comment
-
De bmw M5 ge-bitch-slapped (ze knippert zelfs even met haar angel eyes, je zou voor minder . )
Comment
-
Euh, een dragrace begint met lichten of een schaars geklede dame met een chequered flag in haar handen. De Beemer startte volgens mij niet met launch control en verliest dan sowieso enkele tienden van een seconde. Soit, mij maakt het niet uit. Alleen weer een mooi voorbeeld van hoe Yanks hun producten proberen voor te stellen.
Comment
-
DTL?
Volgens mij ben je wel verzekerd. Zolang je het verkeer niet ophoudt maakt het denk ik ook niet uit op welke banden je staat in Duitsland(?). Als je echter met winterbanden al niet meer vooruitkomt en dan geen sneeuwkettingen kan opleggen kan je misschien wel een boete krijgen. Maar ga je zo'n extreme omstandigheden opzoeken dat winterbanden alleen niet meer volstaan?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reppst Bekijk BerichtenDe bmw M5 ge-bitch-slapped (ze knippert zelfs even met haar angel eyes, je zou voor minder . )
http://www.groen7.nl/tesla-model-s-s...-bmw-m5-video/
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bmw525 Bekijk BerichtenVanaf juli 2013 met facelift F10/F11 zal er een 518d toegevoegd worden aan het gamma ... !
07/2013 is wel zeer snel, dacht eerder ergens ten vroegste 10 a 11/2013, de lancering van de E60 was 07/2003 en de facelift 03/2007.
Volgens volgende recente bron pas herfst 2013.
http://www.auto-motor-und-sport.de/news/bmw-5er-erlkoenig-facelift-kommt-im-herbst-2013-5919657.htmlUm den aktuellen BMW 5er für die verbleibenden 3 Jahre seiner Laufzeit frisch zu halten, hat BMW den Bestseller optisch dezent überarbeitet sowie das Ausstattungs- und Motorenangebot erweitert. Seine Messepremiere feiert der neue 5er auf der IAA in Frankfurt.Last edited by DolF; 11/12/2012, 20:56.2014 BMW F32 420 dA M-pakket
2011 BMW F10 520 dA (verkocht)
2015 Opel Corsa E 1.3 CDTi Cosmo (Besteld)
2008 Opel Corsa D 1.3 CDTi Enjoy
Comment
-
De facelift van de 2013 zal met foto's en gegevens kenbaar gemaakt worden in juli 2013, vanaf wanneer 'm ook bestelbaar wordt, om dan vanaf september van de band te rollen. Op dat ogenblik is 'm 3,5 jaar op de markt, wat dus halverweg z'n carrière is.OO 00 OO
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bmw525 Bekijk BerichtenVanaf heden op elke bestelde BMW F10/F11 een extra salonkorting 2013 van 3500 euro incl. btw 21% bovenop de verkregen korting bij ondertekening bestelbon !
Comment
-
Het ligt voor de hand om de 19 inch M-velgen (351m) te bestellen voor de zomer.
Maar nu vinden wij de winter velgen van de BMW M5 f10 erg mooi!
Styling 408M
Hier een link van iemand die de 408m velgen onder zijn 520d heeft gemonteerd.
[f10.5post.com]
Het moet opzich kunnen.
Alleen de ET waarde bij de 408m velgen zijn 25 voor en 32 achter.
Bij de normale 351m velgen is de ET waarde 33 voor en 44 achter, een aardig verschil dus.
Gaat dit denk je problemen opleveren kwa trillingen,rechts of links trekken of andere problemen?
Iemand verstand op het gebied van ET waardes.
Onze dealer heeft nog geen antwoord gegeven op deze kwestie maar ik denk dat ze zullen zeggen dat het niet mogelijk is..
Comment
-
Deze ET-waardes geven aan dat vooraan de wielen 8mm verder naar buiten zullen komen, en achteraan 12mm. Ik kan u bevestigen dat dit perfect past. Dit gaat zelfs mooier zijn dan de velgen voor de 'gewone' 5, omdat deze naar mijn goesting te diep in de kassen steken. Ik heb daarom achteraan 12mm spacers getoken. Nu is het perfect. Dus gaan de velgen die jij wil plaatsen ook perfect zijn qua 'stance'.OO 00 OO
Comment
Comment