Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 5-reeks berline F10

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk Berichten
    Zou goed kunnen via het Individual programma, ik vind het in ieder geval al schitterend staan op die 5.
    Is individual klopt , maar juiste naam kleur weet ik niet meer ...

Comment

• Leukste aan die auto is de atmosferische Reihensechs op benzine in combinatie met manuele versnellingsbak. Ik denk dat dat de laatste BMW is van die gezegende, zowaar heilige natuur. Ik vermoed dat de 530i met de facelift (zomer 2013) uit 't gamma zal verdwijnen...
      De kleurkeuze vind ik minder, alhoewel ik hard fan ben van estoril. Maar dan graag op een auto die 't goed verdraagt. De uitlaat kan ik smaken als 't 'm om de sound te doen is, maar ik lees dat er ook een M5-logootje op de planning staat en daardoor catalogeer ik de quad exhaust dan plots in een ander vakje: jammer. Toere, getuig 'es van goede smaak en hou 'm tegen met dat M5-logo idee.

Kudos dat 'ie die motorisatie & bak kocht, evenwel!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dbr2 Bekijk Berichten
        Mijn broer gaat na afloop van de garantieperiode gewoon naar Auto 5 voor het jaarlijkse onderhoud. Net zo goed en een pak goedkoper.
        Je kunt ook bij Bosch Car Service gaan. Dan verlies je de garantie niet. (zie http://boschcarservice.be/nl/39/fabrieksgarantie). Niet enkel voor BMW.

Maar eigenlijk is het ergste dat ik hier lees het feit dat jij nog een broer hebt
        Last edited by ; 25/03/2013, 15:35.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audidriver Bekijk Berichten
          Dan is je broer niet van de slimste, als hij echt geld wil besparen gaat hij vanaf dag 1 naar Auto 5 , garantie of niet... maar hij had hem dan misschien beter geen BMW gekocht maar een Dacia, dat zou nog goedkoper zijn geweest
          Het eerste onderhoud is pas na twee jaar , na afloop van de garantie periode , dus hij gaat dus niet eerst bij BMW voor onderhoud.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dbr2 Bekijk Berichten
            Het eerste onderhoud is pas na twee jaar , na afloop van de garantie periode , dus hij gaat dus niet eerst bij BMW voor onderhoud.
            Dat geeft meteen ook aan hoe relatief die onderhoudskosten zijn bij BMW. Als je maar om de 2 jaar of 30.000 km naar de garage moet, wat maakt die prijs dan uit? Verzekering en rijtaks is veel meer geld en moet je elk jaar betalen.

Comment

Zou goed kunnen via het Individual programma, ik vind het in ieder geval al schitterend staan op die 5.
              Heeft iemand eigenlijk enig idee van de meerprijs van een "unieke" kleur via het BMW individual programma?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fokko Bekijk Berichten
                Heeft iemand eigenlijk enig idee van de meerprijs van een "unieke" kleur via het BMW individual programma?
                Ik dacht ongeveer 1000 euro bovenop de prijs van de metallic lak.

Comment

Ik dacht ongeveer 1000 euro bovenop de prijs van de metallic lak.
                  Dat lijkt me sterk. Dan zou een unieke persoonlijk gekozen lak goedkoper zijn dan de "normale" individual kleuren die in de catalogus staan. Deze heeft een meerprijs van zo'n 2300 eur, dus voor een unieke kleur (écht individual dus) verwacht ik toch ongeveer het dubbele.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fokko Bekijk Berichten
                    Dat lijkt me sterk. Dan zou een unieke persoonlijk gekozen lak goedkoper zijn dan de "normale" individual kleuren die in de catalogus staan. Deze heeft een meerprijs van zo'n 2300 eur, dus voor een unieke kleur (écht individual dus) verwacht ik toch ongeveer het dubbele.
                    Ik dacht dat BMWMB €950 bovenop de metallic lak heeft betaald voor Saffierzwart op zijn 5. Als je echt een kleur wil samenstellen zal het waarschijnlijk wel een pak meer zijn.

Comment

• Als je zo iets wil zal het wel een pak duiten kosten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dePAUL Bekijk Berichten
                        Dat geeft meteen ook aan hoe relatief die onderhoudskosten zijn bij BMW. Als je maar om de 2 jaar of 30.000 km naar de garage moet, wat maakt die prijs dan uit? Verzekering en rijtaks is veel meer geld en moet je elk jaar betalen.
                        Bij Auto5 zetten ze er dan meteen de rubberen beschermstrips op de bumpers en zijkanten op die bij BMW niet leverbaar zijn.

Comment

Als je zo iets wil zal het wel een pak duiten kosten.
                          Heb toch een voorbeeldje weten te vinden: Persoonlijke Lackierung kost in het geval van deze F11 dus 4400 Eurie's.

toegegeven, het is wel een prachtige kleur:

Comment

• Stevig bedrag voor een kleurtje. Maar wel een knap kleur idd. Heb je ook foto's van het interieur?

Dat kleur op die M6 is ook super maar hier pakt zo'n kleur niet, te weinig zon maar op Hawai daarentegen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
                              Knappe 530i van mijn beste vriend zijn collega !

wow

spijtig van de 4 pijpkes.
                              BMW X5 45e

Comment

• Heeft er iemand van jullie ook het probleem van een luide knal?

Mijn F10 heeft momenteel 30.000km en vorige week kreeg ik voor de eerste een luide knal te horen.
                                De knal deed zich voor ter hoogte van de voorruit kant passagier. De knal is echt ontzettend luid en deed mij hard schrikken.
                                Ik dacht ik dat het om een steeninslag ging maar na inspectie van mijn ruit zag ik niks.

Twee uur later, opnieuw dezelfde knal. Dan paar dagen niks meer, en gisteren terug.
                                Na wat opzoekwerk gedaan te hebben op Internet blijkt dit een veelvoorkomend probleem te zijn.

Wie heeft dit ook al meegemaakt?

Comment

• Voor diegenen die een iPhone 5 hebben. De snap-in adapter is nu beschikbaar part number 84212338568.
                                  Laagste prijs dat ik gevonden heb is op Ebay.de voor 229 € wat ik toch erg duur vind.
                                  Last edited by Aral; 28/03/2013, 13:11.

Comment

• Weinig nieuws van BMW in New York?

Comment

• 4400 euro voor een metaalkleurtje zal waarschijnlijk een typefoutje zijn (nulletje te veel ?) . Missen is menselijk :-)

Comment

• Da zou wel eens knn kloppen.
                                        Bij Alpina vragen ze rond de 3000,-€ voor het Alpina blauw

Comment

• Dat klopt inderdaad, want het in een Individual kleur. Een gewone metaalkleur kost optioneel om en bij de €1.000,-
                                          OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                          Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

Working...
                                          X