Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Niemand interesse in een nieuwe (niet ingeschreven) M5 in frozen grey met een dikke korting? :-)
Ik wel maar de portemonnee laat het niet toe momenteel. :-)
Graag jullie advies: m'n wagen(520d) is nu bijna 3 jaar en heeft 58000km,graag wil ik er nog 1 jaar mee rijden en dan vervangen.
Liefst wil ik een x6(3.0d),deze ga ik zeker niet nieuw kopen,wel wil ik ene kopen van enkele jaren met max 80.000km,bj 2010 of later .
Zouden jullie het aanraden om ene te kopen met 80.000km,eventueel ene uit Duitsland met garantie van BMW?
Grootste reden is de hoge instap,nu last van knieen bij uitstappen,en de formidabele 6 cilinder versus x-drive.
De instap in de X6 vond ik thans niet zo geweldig. Je moet telkens oppassen voor je hoofd en bij het uitstappen heb je een redelijk brede deurdrempel waarbij de kans groot is dat je broek ertegen schuurt.
Misschien dat je je daaraan aanpast na enige tijd, maar toch.
Is de 3GT geen optie? Die zit toch wat hoger dan de gewone 3 en zal wat makkelijker in-en uitstappen zijn.
"Greed, for lack of a better word, is good. Greed is right. Greed works. Greed clarifies and cuts through to the essence of the evolutionary spirit."
Ook hier, van X5 3.0sd naar 535i en telkens als mijn vader langs komt bij de dealer kijkt hij naar een prachtige Carbon Schwarz X5 40d die we hebben staan.
Ik zie mijn vader (hangt af van het nieuwe model) in de toekomst wel terug gaan naar een X5/X6.
T'vrouwke heeft 3 velgen van onze 525d krom gereden, die vrouwkes toch é
Dus een mooie kans om wat nieuw schoeisel aan te schaffen.
Velgen keuze is hier al uitbundig besproken, wat me opvalt is dat niemand de Classic 2 van Hartge overwogen heeft.
Wat vinden jullie van deze velgen?
Ik twijfel tussen de styling 356, styling 312 en de classic 2 van Hartge.
Velgen keuze is hier al uitbundig besproken, wat me opvalt is dat niemand de Classic 2 van Hartge overwogen heeft.
En hoe is dat gebeurd? 3 velgen ineens is wel sterk werk.
Eventueel Styling 281 in 20 duim eens overwegen, indien niet M-pack.
Hier is het doek zo goed als gevallen over de F10. Deze namiddag bij de leasing firma geweest en ze deden me een héél goed voorstel van terugname van mijn F10 als ik mijn volgende ook bij hen neem. 95% zeker dat de F10 tegen eind volgende week weg is en er een RR EVOQUE SD4 DYNAMIC in de plaats staat. Heb er dan uitendelijk bijna 26 maand en 80.000 km mee gereden. Is een super wagen geweest, maar nu tijd voor iets anders.
Dat zal een totaal andere wagen zijn. Persoonlijk zou ik mijn 5 nooit verkopen voor een Evoque, maar dat is goesting natuurlijk.
Klopt, volledig andere wagen. Ik kom van een RR Sport, weggedaan voor de VAA, maar ik vond dat een mega wagen en was ook heel tevreden over mijn dealer. Toen was de Evoque geen optie, koffer te klein met pasgeboren kindje, ondertussen zijn de kids 1 en 2 jaar en zijn de wiegen vervangen door plooibuggy's. Koffer dus geen issue meer. Ik ben eerlijk genoeg om toe te geven dat de RR Sport, door de VAA, voor mij jammer genoeg niet meer te betalen is maar de aantrekking voor Land Rover is wel gebleven.
Daarnet in de Evoque gestapt voor testrit en het "Range Rover Sport gevoel" --> hoog, maar toch "in" de wagen wat Land Rover de "Sports Command Driving" position heet was direct terug. Nice. Heb me de aankoop van de F10 voor geen minuut beklaagd, maar 26 maand is echt al lang voor mij...
In dat geval heb je de perfecte keuze gemaakt. Ik wens je alvast veel succes met de aankoop.
Wil je zeggen dat met 26 maanden met dezelfde auto al lang is, of bedoel je 26 maanden met een BMW?
Nee, Nee! 26 maand met dezelfde auto... Ik vind BMW top! Dit was ondertussen al mijn 4e BMW 5 Serie (525tdA, 525tdsA, 525dA en nu 520dAS) en heb nog een 3 serie gehad ook (324dA). Heb ook al diverse Mercedessen gehad (C250d, C220CDI, C270CDI), 2 Alfa's (156 & GT), 2 VW's (2 Golfs), 1 Porsche (968 Cab) en nu allicht 2e Land Rover en dan vergeet ik er wellicht nog een paar... I love cars.
Comment