Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 5-reeks berline F10

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Fokko Bekijk Berichten
    Dat lijkt me sterk. Dan zou een unieke persoonlijk gekozen lak goedkoper zijn dan de "normale" individual kleuren die in de catalogus staan. Deze heeft een meerprijs van zo'n 2300 eur, dus voor een unieke kleur (écht individual dus) verwacht ik toch ongeveer het dubbele.
    Oorspronkelijk geplaatst door Fokko Bekijk Berichten
    Heb toch een voorbeeldje weten te vinden: Persoonlijke Lackierung kost in het geval van deze F11 dus 4400 Eurie's.

toegegeven, het is wel een prachtige kleur:

Er is een verschil in prijs tussen lakken die beschikbaar zijn in het gewone gamma op bepaalde versies (zoals estoril op een F10 of saphir op een F10 met M pack), lakken die in het individual standaardgamma zitten (rubin, azurit, citrin, ...) en echte sonderwunschen zoals hierboven.

zolang de kleur bestaat in het gamma, en het individualprogramma bestaat voor die modelreeks, is de kans groot dat t kan. Zo zal valencia bv waarschijnlijk wel kunnen op een M6 tegen relatief beperkte meerprijs, terwijl phoenix op een M6 een ander verhaal wordt.

en sowieso zijn bepaalde zaken niet mogelijk, zoals M kleuren op een niet-M (singapur op een F06 heb ik geweigerd weten zijn) of sonderwunsche op auto's waar geen individualprogramma op zit (vb havanna op een z4 35is, stomweg).
    Last edited by Alexanderr; 03/04/2013, 00:08.
    1963 Land Rover Series IIa
    1994 Mercedes SL320
    2015 Land Rover Discovery SDV6
    2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Yves_0016 Bekijk Berichten
      Nee, Nee! 26 maand met dezelfde auto... Ik vind BMW top! Dit was ondertussen al mijn 4e BMW 5 Serie (525tdA, 525tdsA, 525dA en nu 520dAS) en heb nog een 3 serie gehad ook (324dA). Heb ook al diverse Mercedessen gehad (C250d, C220CDI, C270CDI), 2 Alfa's (156 & GT), 2 VW's (2 Golfs), 1 Porsche (968 Cab) en nu allicht 2e Land Rover en dan vergeet ik er wellicht nog een paar... I love cars.
      Ik love ook cars. En ik zou ook wel om de 2 jaar willen wisselen. Enkel zou ik vandaag niet weten welke wagen mijn 530d zou kunnen vervangen, binnen dezelfde prijsklasse, en dat ik minstens even tevreden ben. Mijn 530d wordt nl. ook 2 jaar. Ik ben 2 jaar geleden van een 740d naar een 530d gegaan, en dat was voor mij een goede beslissing. Nooit wil ik nog zo'n grote wagen, temeer ik 80% van de tijd alleen in deze wagen zit. Ook doe ik minder km's dan enkele jaren geleden, waardoor mijn volgende wagen wel eens een benzine zou kunnen worden. Als ik binnen het gamma van BMW kijk, en wat er het komende jaar op de markt zal komen, dan is voor mij de nieuwe M3 een grote kanshebber.
      OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
      Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
        Ik love ook cars. En ik zou ook wel om de 2 jaar willen wisselen. Enkel zou ik vandaag niet weten welke wagen mijn 530d zou kunnen vervangen, binnen dezelfde prijsklasse, en dat ik minstens even tevreden ben. Mijn 530d wordt nl. ook 2 jaar. Ik ben 2 jaar geleden van een 740d naar een 530d gegaan, en dat was voor mij een goede beslissing. Nooit wil ik nog zo'n grote wagen, temeer ik 80% van de tijd alleen in deze wagen zit. Ook doe ik minder km's dan enkele jaren geleden, waardoor mijn volgende wagen wel eens een benzine zou kunnen worden. Als ik binnen het gamma van BMW kijk, en wat er het komende jaar op de markt zal komen, dan is voor mij de nieuwe M3 een grote kanshebber.
        Daar wacht ik ook op...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gandalf Bekijk Berichten
          T'vrouwke heeft 3 velgen van onze 525d krom gereden, die vrouwkes toch é
          Dus een mooie kans om wat nieuw schoeisel aan te schaffen.
          Velgen keuze is hier al uitbundig besproken, wat me opvalt is dat niemand de Classic 2 van Hartge overwogen heeft.
          Wat vinden jullie van deze velgen?
          Ik twijfel tussen de styling 356, styling 312 en de classic 2 van Hartge.
          Mijn auto is sinds gisteren binnen voor carrosseriewerk, heb de 356 in't koffer gelegd om te wisselen.
          Liquid Black op een Safierzwarte, benieuwd hoe't gaat uitkomen.

Comment

• De 356 zijn echt vet!!! Ik denk de Hartge te laten voor wat ze zijn. Iets te hoog "jhonny" gehalte.
            Ben benieuwd wat de liqiud black zal geven op een saffierzwarte f10.
            Dan heb je toch de shadowline?

Comment

• Dit weekend de wagen gedetailed, en de nieuwe 20" eronder gemonteerd.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gandalf Bekijk Berichten
                De 356 zijn echt vet!!! Ik denk de Hartge te laten voor wat ze zijn. Iets te hoog "jhonny" gehalte.
                Ben benieuwd wat de liqiud black zal geven op een saffierzwarte f10.
                Dan heb je toch de shadowline?
                Ik heb de "Gesatineerd aluminium dakrails en exterieur line". (van op de exclusive line).
                Last edited by arbe; 03/04/2013, 16:44.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door arbe Bekijk Berichten
                  Ik heb de "Gesatineerd aluminium dakrails en exterieur line". (van op de exclusive line).
                  Net foto gemaakt, 'k ga opladen in mijn topic als ik't nog vind.

Comment

• Gisteren een 20" velg van Breyton op een F11 gezien van een foorkramer hier in Kortrijk

Echt zeer knappe velg , zal eens een foto nemen ervan

Comment

• Conclusie: een BMW 5 met 20'ers is een foorbak.
                      OO 00 OO

Comment

• Dat was een inkoppertje
                        2004-2008 : VW Golf IV variant rabbit SDI 68 PK
                        2008-2013 : Audi A6 avant 2.0 TDI 136 PK
                        2013-201x : BMW 5 touring 530D 258 PK

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Steef101 Bekijk Berichten
                          Ook hier, van X5 3.0sd naar 535i en telkens als mijn vader langs komt bij de dealer kijkt hij naar een prachtige Carbon Schwarz X5 40d die we hebben staan.
                          Ik zie mijn vader (hangt af van het nieuwe model) in de toekomst wel terug gaan naar een X5/X6.
                          Na één jaar verander ik in de loop van mei ook van een 520D naar een X5 4.0D. Enkele weken geleden heb ik de kans gehad die uitgebreid te testen en was meteen verkocht. Is eentje van anderhalf jaar oud en 20.000 km. Specs en foto's zullen te gepaster tijde gepubliceerd worden. Ik heb nooit echt graag gereden met de 520D. Gebrek aan punch en het gekende bootgevoel. De auto was me wat te comfortabel gekomen. Hij paste niet echt meer bij mijn leeftijd .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bimmerke Bekijk Berichten
                            Ik heb nooit echt graag gereden met de 520D. Gebrek aan punch.
                            Ja, dan had je beter een 530D / 535D of misschien zelfs een M550D genomen hé

Oorspronkelijk geplaatst door Bimmerke Bekijk Berichten
                            Na één jaar verander ik in de loop van mei ook van een 520D naar een X5 4.0D. Enkele weken geleden heb ik de kans gehad die uitgebreid te testen en was meteen verkocht.... het gekende bootgevoel.
                            .
                            Ik denk dat je dat "bootgevoel" bij de X5 nu nog meer zult hebben.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door r1sthebest Bekijk Berichten
                              Ja, dan had je beter een 530D / 535D of misschien zelfs een M550D genomen hé

Klopt maar dan waren de VAA nog een issue. Deze werd privé gekocht waarna ik me een kmvergoeding laat uitbetalen.

Ik denk dat je dat "bootgevoel" bij de X5 nu nog meer zult hebben.
                              Nope, Dat dacht ik ook maar de wagen heeft o.a. adaptive drive waardoor er praktisch geen rolneiging meer is. Hoe eigenaardig het ook klinkt, de X5 is sportiever om mee te rijden dan mijn 520D van nu...

Comment

• Ik heb op de prijs voor mijn 535 2000 euro moeten opleggen voor saffierzwart in combinatie met M pack.

Comment

• Dinsdag 23/04 gaat onze 525d eindelijk binnen betreffende de rechtuitstabiliteit.
                                  Ik ben benieuwd....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Flipp Bekijk Berichten
                                    Ik heb op de prijs voor mijn 535 2000 euro moeten opleggen voor saffierzwart in combinatie met M pack.
                                    Bij mij was dat €950.
                                    OO 00 OO

Comment

• Ik ben benieuwd!

Wij wachten nog steeds op onze zomervelgen, zoals we hadden afgesproken met de monteur.
                                      Ik moet wel eerlijk zeggen dat de rechtuitstabiliteit een stuk beter is geworden door de hogere temperaturen van de afgelopen twee weken.
                                      Op veel fora lees ik ook dat de rechtuitstabiliteit beter is bij hogere temperaturen.
                                      Maarja in Nederland hebben we ook 6 koude maanden dus als nog geen excuus om dit probleem niet nader te bekijken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                                        Bij mij was dat €950.
                                        Ofwel ben ik dan in de zak gezet ofwel is het serieus opgeslagen. Verschilt misschien ook wel van garage tot garage. Ga volgende week wat foto's maken en dan zet ik ze op het forum. Twijfel ook nog steeds over de verlaging zoals u gedaan heeft. Heb bang dat hij hard wordt zeker in combinatie met 20"ers.

Comment

• Kom maar eens rijden met mijn 5.
                                          OO 00 OO

Comment

Working...
                                          X