De M pack velgen van onze F10 zien er aardig begaaid uit. Deze worden van de winter dus aangepakt. Nu twijfelen we om ze meteen in het ferric grey te laten spuiten. Doen of niet?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 5-reeks berline F10
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Steef101 Bekijk BerichtenKorte update over onze Imperial blauwe 535i van anderhalf jaar oud.
De auto heeft op dit moment 52k aan kilometers op de teller en rijdt tot nu toe storingsvrij (jammer genoeg is het trillen in het stuur nog steeds aanwezig..vanaf dag 1).
De auto kreeg vandaag weer zomerbanden + velgen, ondertussen is onze winterset compleet op (onder de 3.5 mm) dit is te wijten aan de milde winter en het rijgedrag zal hier deels ook mee te maken hebbenB)
Twee weken geleden heeft mijn vader weer opnieuw een offerte laten maken voor een X5 F15 (jong gebruikt demo exemplaar) maar uiteindelijk won het verstand van de emotie en hij heeft besloten toch nog even te wachten. Mijn vaders volgende auto wordt sowieso niet meer nieuw aangeschaft omdat hij namelijk geen bijtelling (een kromme belastingregel in Nederland) meer wil betalen over deze prijzen, vandaar een jong gebruikt exemplaar (waarschijnlijk een X5). Na de zomer komen volgens onze dealer de eerste Jahreswagens X5'en uit Duitsland en hopelijk zit daar wat leuks voor ons bij.
Uiteindelijk de auto ook compleet laten reinigen van binnen en van buiten en het resultaat mag er wezen!
Blijft een prachtige auto om te zien!
Hier wat plaatjes:
Mooi. Maar mist wel M performance spoilertje en schuif/kanteldak imo. Verder heel mooi!sigpic
www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenZiehier real life pictures van de facelift met de nieuwe design 18" velgen van het M-sportpakket.
Afgaande op deze foto vind ik ze minder knap dan die van voor de facelift. Ze ogen precies kleiner.
Interieur is Individual Amaro Brown. Ik vind vooral het nieuwe M-stuur zeer knap.
sigpic
www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland
Comment
-
BMW 5-reeks berline F10
Oorspronkelijk geplaatst door iricky Bekijk BerichtenDe M pack velgen van onze F10 zien er aardig begaaid uit. Deze worden van de winter dus aangepakt. Nu twijfelen we om ze meteen in het ferric grey te laten spuiten. Doen of niet?OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Die nieuwe M-velgen zien er idd iets kleiner uit, maar de vorige standaard M-velgen zaten al zo lang in het gamma dat ze banaal geworden waren.
Nappa mokka blijft toch de mooiste bruine lederkleur in de F10/F11.2004-2008 : VW Golf IV variant rabbit SDI 68 PK
2008-2013 : Audi A6 avant 2.0 TDI 136 PK
2013-201x : BMW 5 touring 530D 258 PK
Comment
-
Het is stil hier, wordt er niet meer gereden met de F10/F11's?
Twee maanden geleden een F11 530D aangeschaft. Nu binnenkort toe aan een onderhoudsbeurt. Paar vragen:
- Is de frequentie van onderhoudsbeurten instelbaar op kilometers? Hij adviseert me binnen 5.000km (1 maand voor mij) naar de dealer te gaan voor een onderhoud (of 4/2016) maar dat is slechts 15.000km na het vorige onderhoud? Meeste kilometers zijn autostrade
- Welke dealer voor een onderhoud in Noord-Midden Limburg: van Osch, Beliën of Beckers?
Enige indicatie wat ik mag verwachten voor een 5e onderhoud aan 115.000km met remblokken voor en achter? (schijven nog goed)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door msxx Bekijk BerichtenHet is stil hier, wordt er niet meer gereden met de F10/F11's?
Twee maanden geleden een F11 530D aangeschaft. Nu binnenkort toe aan een onderhoudsbeurt. Paar vragen:
- Is de frequentie van onderhoudsbeurten instelbaar op kilometers? Hij adviseert me binnen 5.000km (1 maand voor mij) naar de dealer te gaan voor een onderhoud (of 4/2016) maar dat is slechts 15.000km na het vorige onderhoud? Meeste kilometers zijn autostrade
- Welke dealer voor een onderhoud in Noord-Midden Limburg: van Osch, Beliën of Beckers?
Enige indicatie wat ik mag verwachten voor een 5e onderhoud aan 115.000km met remblokken voor en achter? (schijven nog goed)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door msxx Bekijk BerichtenHet is stil hier, wordt er niet meer gereden met de F10/F11's?
Comment
-
Comment
-
)2004-2008 : VW Golf IV variant rabbit SDI 68 PK
2008-2013 : Audi A6 avant 2.0 TDI 136 PK
2013-201x : BMW 5 touring 530D 258 PK
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWdTouring Bekijk BerichtenBeliën zonder enige twijfel.
Ik rij van hieruit altijd naar Halen.
Beliën in Lommel was niet slecht maar Van Osch (in Halen) toch nog net iets beter en klantvriendelijker.Oorspronkelijk geplaatst door BMWMBDat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.
Comment
-
Waarom zonder twijfel zijn de anderen niet goed, ik ben zeer content bij Beckers MaaslandOorspronkelijk geplaatst door BMWdTouring Bekijk BerichtenBeliën zonder enige twijfel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 3reeks Bekijk BerichtenWaarom zonder twijfel zijn de anderen niet goed, ik ben zeer content bij Beckers Maasland
Ik kan ook vergelijken, ik ben 3,5 jaar bij Beliën geweest in Lommel en nu al 4 jaar bij Van Osch in Halen.
En zoals gezegd, het verschil is miniem, Beliën is goed maar ik vind Van Osch net iets beter communiceren en zij hebben ook een eigen carrosserie.
Ik ben daar begin van 't jaar geweest met een raar gekraak in mijn achtervering na door ene put gereden te hebben.
Die mannen hebben meer dan nen halven dag moeten zoeken om vast te stellen dat er ergens ne rubbere ring (of zo iets) niet goed zat.
2' werk om die goed te steken, NIKS (€0!!) aangerekend!Oorspronkelijk geplaatst door BMWMBDat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 3reeks Bekijk BerichtenWaarom zonder twijfel zijn de anderen niet goed, ik ben zeer content bij Beckers Maasland
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWdTouring Bekijk BerichtenIk ben al enkele jaren klant bij Beliën Neerpelt. Klantvriendelijkheid is natuurlijk heel persoonlijk. Het voordeel bij Beliën Neerpelt vind ik dat je je onderhoud op zaterdag voormiddag kan laten uitvoeren.
Comment
-
is er iemand die de app. BMW connect gebruikt en waar het werkt ik bedoel niet BMW connecteddrive dat is een dienst die over de sim kaart van je auto werkt en waar je de diensten voor moet boeken bij BMW.
Ik heb een Samsung S6 en heb de App. gedownload en dan de connectie met usb kabel in de wagen gemaakt maar het wil niet werken.( de wagen is een maand oud ) is er iemand die het gebruikt of waar het wel werkt.
Comment
-
Zo, de kogel is door de kerk. Ik heb me tijdens het autosalon (en door de dealer) later overhalen om mij F10 vaarwel te zeggen en ga nu voor een X5 Hybrid. Een heel andere manier van me door het verkeer te bewegen, maar mijn drie kinderen op de achterbank zijn me alvast dankbaar.
Nuja, ik heb (bijna) 6 jaar ontzettend graag gereden met de F10 520D (184pk) en heb nu zo'n 260.000 km, zonder noemenswaardige problemen (dus: buiten het normale onderhoud en het afstellen van de airco). Ik vraag me wel af hoeveel ik nog zou kunnen krijgen van mijn F10. Wagen heeft bijna uitsluitend autosnelwegkilometers en is altijd goed onderhouden geweest (steeds bij dealer), uitgerust met business pack, schuifdak, entertainment systeem achteraan en buiten de normale slijtage (beetje steenslag, minimale gebruikssporen op lederen zetels) in goede staat. Iemand een tip? Het hoeft geen betoog dat de dealer niet echt staat te springen, maar ik heb ook geen zin om mijn deur te laten platlopen door allerhande louche types van aan het Zuidstation.
Comment
Comment