Oorspronkelijk geplaatst door Fünfer
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 5-reeks berline F10
Collapse
X
-
Denk dat je geen slechte keuze hebt gemaakt, omdat met 3 personen achteraan een F10 toch niet aangewezen is wegens middentunnel. 2 personen is hier perfect. Van een middentunnel heb je in de X5 geen last.
Autoscout en mobile.de checken is je beste optie voor de restwaarde.“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJElektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door rpili1313 Bekijk Berichtenhey allemaal,
Ik sta op het punt mijn eerste 520 of 525 (160kw) aan te schaffen.
Heeft er mss iemand wat tips waarop ik moet letten bij 2dehands aanschaf?
Ik weet wel zo goed als wat ik wil maar nu nog even zoeken naar de prijs die ik wil
Comment
-
Toeval of niet, maar ik ken 2 personen die een 2l 525D hadden, en beiden waren niet tevreden.
Een 520D is al vrij krachtig, wil je meer power dan kan je beter voor een 3l gaan.2004-2008 : VW Golf IV variant rabbit SDI 68 PK
2008-2013 : Audi A6 avant 2.0 TDI 136 PK
2013-201x : BMW 5 touring 530D 258 PK
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichtenof een hybride?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gupe Bekijk BerichtenIk zou wel een hybride willen overwegen maar ik moet zeker een trekhaak hebben en op de 330e kan dit al niet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Keuk Bekijk BerichtenX5 Hybrid, net eentje gekocht en er zit een trekhaak op.
Comment
Comment