Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 5-reeks berline F10

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Fünfer Bekijk Berichten
    Zo, de kogel is door de kerk. Ik heb me tijdens het autosalon (en door de dealer) later overhalen om mij F10 vaarwel te zeggen en ga nu voor een X5 Hybrid. Een heel andere manier van me door het verkeer te bewegen, maar mijn drie kinderen op de achterbank zijn me alvast dankbaar.
    Nuja, ik heb (bijna) 6 jaar ontzettend graag gereden met de F10 520D (184pk) en heb nu zo'n 260.000 km, zonder noemenswaardige problemen (dus: buiten het normale onderhoud en het afstellen van de airco). Ik vraag me wel af hoeveel ik nog zou kunnen krijgen van mijn F10. Wagen heeft bijna uitsluitend autosnelwegkilometers en is altijd goed onderhouden geweest (steeds bij dealer), uitgerust met business pack, schuifdak, entertainment systeem achteraan en buiten de normale slijtage (beetje steenslag, minimale gebruikssporen op lederen zetels) in goede staat. Iemand een tip? Het hoeft geen betoog dat de dealer niet echt staat te springen, maar ik heb ook geen zin om mijn deur te laten platlopen door allerhande louche types van aan het Zuidstation.
    Beetje vergelijken wat gelijkaardige autos opbrengen op 2dehandse sites zou ik zeggen. En vraagprijs betekent ook niet verkoopprijs. Succes

Comment

• Denk dat je geen slechte keuze hebt gemaakt, omdat met 3 personen achteraan een F10 toch niet aangewezen is wegens middentunnel. 2 personen is hier perfect. Van een middentunnel heb je in de X5 geen last.
      Autoscout en mobile.de checken is je beste optie voor de restwaarde.
      “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
      Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

• HEY69 jehebt PM

Comment

• ja gezien, je moet mij niet PM'en maar Fünfer he maat

Comment

• hey allemaal,
            Ik sta op het punt mijn eerste 520 of 525 (160kw) aan te schaffen.
            Heeft er mss iemand wat tips waarop ik moet letten bij 2dehands aanschaf?

Ik weet wel zo goed als wat ik wil maar nu nog even zoeken naar de prijs die ik wil

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door rpili1313 Bekijk Berichten
              hey allemaal,
              Ik sta op het punt mijn eerste 520 of 525 (160kw) aan te schaffen.
              Heeft er mss iemand wat tips waarop ik moet letten bij 2dehands aanschaf?

Ik weet wel zo goed als wat ik wil maar nu nog even zoeken naar de prijs die ik wil
              Geen n47 rotzooi aub . 525d en 530d met de 3liter 6cilinder motoren is the way to go.

Comment

• Toeval of niet, maar ik ken 2 personen die een 2l 525D hadden, en beiden waren niet tevreden.

Een 520D is al vrij krachtig, wil je meer power dan kan je beter voor een 3l gaan.
                2004-2008 : VW Golf IV variant rabbit SDI 68 PK
                2008-2013 : Audi A6 avant 2.0 TDI 136 PK
                2013-201x : BMW 5 touring 530D 258 PK

Comment

• Ik rij nu al 6 jaar met een 520D 163pk en ben 100% tevreden. Nog helemaal geen problemen mee gehad en prachtige en krachtige motor.
                  Daarentegen gaat mijn volgende waarschijnlijk een benzine zijn.

Comment

• of een hybride?
                    OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                    Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                      of een hybride?
                      Ik zou wel een hybride willen overwegen maar ik moet zeker een trekhaak hebben en op de 330e kan dit al niet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gupe Bekijk Berichten
                        Ik zou wel een hybride willen overwegen maar ik moet zeker een trekhaak hebben en op de 330e kan dit al niet.
                        X5 Hybrid, net eentje gekocht en er zit een trekhaak op.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Keuk Bekijk Berichten
                          X5 Hybrid, net eentje gekocht en er zit een trekhaak op.
                          Boven mijn budget

Comment

Working...
                          X