Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Honda CR-Z

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door chrismir Bekijk Berichten
    Na ongeveer 3 weken dit weekend hem een eerste poetsbeurt gegeven, want wit zie je echt snel vuil op he . Leuke wagen he, niet het gevoel van optrekken als de CRX van toen maar eens je boven de 40 komt is dat niet meer zo belangrijk zeker

Christophe
    Hoeveel batterij balken heb jij,want normaal bij de start lichten er acht op,en als ik rij zie ik er altijd maar 7 branden,soms zakt ie naar 6 balkjes,maar nooit de volledige lengte,ook zo bij jouw?

Comment

• Nieuwe appearance van de CR-Z op TMF en MTV

Watch the official HD music video for Ridin' Solo by Jason Derulo from the album Jason Derülo.🔔 Subscribe to the channel: https://youtube.com/c/JasonDerulo...

Vanaf 1:20 komt hij tevoorschijn
      Last edited by ; 03/08/2010, 15:25.

Comment

• iemand van het werk heeft 1ne, vind de voorkant echt mooi, achterkant nja niet echt mijn ding...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Snip Bekijk Berichten
          iemand van het werk heeft 1ne, vind de voorkant echt mooi, achterkant nja niet echt mijn ding...
          Bij mij is het andersom,ieders zijn goesting hé.
          Last edited by jupiter; 16/08/2010, 11:01.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jupiter Bekijk Berichten
            Bij is het andersom,ieders zijn goesting hé.
            tis da e

Comment

• Testrit is aangevraagd

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk Berichten
                Testrit is aangevraagd
                Je gaat er geen spijt van hebben,alleen als je denkt een scheurijzer te willen hebben,dan moet je een aantal pk's verder zoeken.

Comment

• Ik kom van een Mercedes Diesel dus dat verwacht ik zeker niet. Ik wil terug benzine maar de electromotor zorgt er voor dat de hernemingen iets vlotter gaan dan bij een normale 1.5 benzine heb ik me laten vertellen. Klopt dit?

Comment

• Versta deze wagen echt niet..
                    Met alle respect voor zij die hem toch kopen of leuk vinden,
                    dat hele 'smaken verschil gedoe' en de reden
                    waarom we niet allemaal achter mijn vrouw zitten .
                    De verhouding voor/achter klopt gewoon niet. Er zit iets excentriek in beide
                    wat perfect zou kunnen werken maar samen... Alsof de voor en achterkant
                    elk een eigen designer had.
                    De optische verwijzing naar de 80's/90's CRX is er wel.
                    De aandrijving daarentegen!
                    Waar ik helemaal gek op draai is het voorop stellen om economisch te rijden in een sportief opgesteld bakkie..
                    Ik krijg die combinatie niet gemaakt in mijn hoofd en vraag me echt af hoe je die achter het stuur voor mekaar krijgt.
                    Ik snap economisch rijden en ben er helemaal niet tegen.
                    Maar is deze CR-Z al wel zo economisch?
                    Honda geeft een gemiddelde van 5,0l aan de pomp. Als dat al mooi is voor een benzine, is dat in deze tijd al vrij normaal voor een
                    diesel(tje) en die diesel scheelt hem al een pak aan de pomp. Laat staan dat je even door trapt met deze hybride. En dat is voor mij een dubbele dood.
                    Het lijkt een economisch braaf beestje, hoewel het dat eigenlijk niet is (of het alleszins beter kan), in een sportief jasje, hoewel hij dat ook niet is?
                    Honda kennende (en zeker het merk niet afbrekend) beschikt ook deze telg over best wat rijplezier.
                    Honda gekend (en als persoonlijke voorkeur) hadden ze beter een hoogtoerig vtec krachtbron in een oldskool CRX-jasje (met hooguit wat moderne details) gestoken en
                    een dikke lpi-tank ipv een nutteloze achterbank als optie.
                    Een electromotor in een Jazz lepelen kan altijd nog.. (baby in sight?)

Comment

• Ik vind u raar

Comment

Ik vind u raar
                        En dus vice versa,

Comment

Ik vind u raar

ZALIG!!!

Hoort thuis in humor topic.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door thor Bekijk Berichten

Hoort thuis in humor topic.
                            Deze CR-Z ook vind ik.
                            Ik had toch graag geweten waarom iemand hem zou kopen.
                            Uit smaak kan ik nog aannemen, die verschillen nogal eens, merkenliefde ook.
                            Maar dan is mijn vatje begrip toch wel leeg..
                            Last edited by ; 13/08/2010, 12:35.

Comment

• Stel nu:

Je wilt een kleine sportieve wagen, die ook nog een beetje past in het huidige "groene" klimaat, je wilt absoluut geen stinkende diesel want je doet niet veel km's, en je hebt maar 2 plaatsen nodig
                              Daarenboven ben je geen massadier en wil je er toch een beetje uit springen in het verkeer.

Dan past de CR-Z toch ideaal in het plaatje.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JohanVG Bekijk Berichten
                                Deze CR-Z ook vind ik.
                                Ik had toch graag geweten waarom iemand hem zou kopen.
                                Uit smaak kan ik nog aannemen, die verschillen nogal eens, merkenliefde ook.
                                Maar dan is mijn vatje begrip toch wel leeg..
                                Bij een C-max is mijn vatje begrip ook snel leeg trouwens

Comment

Ik kom van een Mercedes Diesel dus dat verwacht ik zeker niet. Ik wil terug benzine maar de electromotor zorgt er voor dat de hernemingen iets vlotter gaan dan bij een normale 1.5 benzine heb ik me laten vertellen. Klopt dit?
                                  Ja,dat klopt,zorgt,zeker in sportstand dat het werkt als een turbootje,bij de hernemingen,zeker in de lage toeren,gaat dit zeer vlot.

Comment

• Leuk

Ik kijk er nog meer naar uit nu.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JohanVG Bekijk Berichten
                                      Versta deze wagen echt niet..
                                      Met alle respect voor zij die hem toch kopen of leuk vinden,
                                      dat hele 'smaken verschil gedoe' en de reden
                                      waarom we niet allemaal achter mijn vrouw zitten .
                                      De verhouding voor/achter klopt gewoon niet. Er zit iets excentriek in beide
                                      wat perfect zou kunnen werken maar samen... Alsof de voor en achterkant
                                      elk een eigen designer had.
                                      De optische verwijzing naar de 80's/90's CRX is er wel.
                                      De aandrijving daarentegen!
                                      Waar ik helemaal gek op draai is het voorop stellen om economisch te rijden in een sportief opgesteld bakkie..
                                      Ik krijg die combinatie niet gemaakt in mijn hoofd en vraag me echt af hoe je die achter het stuur voor mekaar krijgt.
                                      Ik snap economisch rijden en ben er helemaal niet tegen.
                                      Maar is deze CR-Z al wel zo economisch?
                                      Honda geeft een gemiddelde van 5,0l aan de pomp. Als dat al mooi is voor een benzine, is dat in deze tijd al vrij normaal voor een
                                      diesel(tje) en die diesel scheelt hem al een pak aan de pomp. Laat staan dat je even door trapt met deze hybride. En dat is voor mij een dubbele dood.
                                      Het lijkt een economisch braaf beestje, hoewel het dat eigenlijk niet is (of het alleszins beter kan), in een sportief jasje, hoewel hij dat ook niet is?
                                      Honda kennende (en zeker het merk niet afbrekend) beschikt ook deze telg over best wat rijplezier.
                                      Honda gekend (en als persoonlijke voorkeur) hadden ze beter een hoogtoerig vtec krachtbron in een oldskool CRX-jasje (met hooguit wat moderne details) gestoken en
                                      een dikke lpi-tank ipv een nutteloze achterbank als optie.
                                      Een electromotor in een Jazz lepelen kan altijd nog.. (baby in sight?)
                                      Smaken verschillen,dus anders rijdt iedereen met één en dezelfde wagen,maar aan de reakties onderweg,valt deze auto best in de smaak van de andere automobilisten.
                                      Wat het verbruik betreft,verbruikt de cr-z wel meer dan 7 liter in sportstand,en als ik de hele tijd in eco mode rijdt,wel onder 5 liter.Wat ik meestall doe in file en autostrade,wat ik wel opmerk,in eco dat ie vlot gaat in de hoge toeren,dus zeker geen slak is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 914 Bekijk Berichten
                                        Stel nu:

Je wilt een kleine sportieve wagen, die ook nog een beetje past in het huidige "groene" klimaat, je wilt absoluut geen stinkende diesel want je doet niet veel km's, en je hebt maar 2 plaatsen nodig
                                        Daarenboven ben je geen massadier en wil je er toch een beetje uit springen in het verkeer.

Dan past de CR-Z toch ideaal in het plaatje.
                                        Dat zijn argumenten!
                                        Maar voel je jezelf dan niet de pineut als de minste stinkende dieselstoof je met vier man
                                        aan boord naar de pleuris rijdt in je sportief 2-zits bakje?
                                        Ik meen heus niemand te beledigen, en probeer te begrijpen waarom, in een wereld van zoveel alternatieven, je toch voor deze wagen zou gaan.

Comment

• Niet in het minst eigenlijk.
                                          Ik zou me veel slechter voelen als ik met een diesel monovolume moest rijden.

Comment

Working...
                                          X