Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kia Sportage

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
    Vandaag dan ook maar eens een mailtje gestuurd naar KIA-Belgium. Het was inderdaad (logisch) te vroeg om naar de productiedatum te vragen.
    Ik had echter nog een paar vragen waarop mijn dealer ook geen juist antwoord wist zoals verschil Sense en Sense+ en de reden waarom ik geen APS
    kan bijbestellen op een auto die waarschijnlijk pas in januari 2012 gaat gefabriceerd worden. Ik heb nooit zo snel een nietszeggende reply op een mail ontvangen (3 minuten).
    Helaas kan niemand mij blijkbaar antwoorden vermits ik weer terug naar de dealer verwezen word. Ik heb dan nog eens gemaild maar zonder antwoord ditmaal.
    Besluit: Stel aub geen moeilijke (normale) vragen aan Kia Belgium

Hierbij de mail:
    Geachte,
    Spijtig genoeg kunnen wij geen productiedata voor begin 2012 bevestigen (met zekerheid); een datum is pas redelijk zeker 2 à 3 weken op voorhand. Voorlopig kunnen wij gewoon niet preciezer zijn.
    Indien u uw bestelling wenst te wijzigen of meer informatie wilt over de verschillende modellen, dient u contact op te nemen met uw dealer.
    Met vriendelijke groeten,
    KIA Motors Belgium
    kwam vandaag heel toevallig mijn verkoper tegen, tuurlijk kwam de sportage ter sprake, wat de levertijd betreft zou deze momenteel rond de 10-maand draaien.
    waar ik ik langs mijn neus weg naar informeerde, hoelang kan ik aanpassingen doen aan bestelling.
    ik heb een witte besteld maar twijfel om te veranderen naar een black pearl .
    ik kreeg als antwoord en echt letterlijk " je kan nog zoveel veranderen als je wil , zolang er geen productiebevestiging is" zo zie je maar hé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door @hdr Bekijk Berichten
      wat is er dan fout aan de led-verlichting, is toch gewoon " ze branden of branden niet " en ze zullen wel volgens de normen van de invoerder zijn meen ik
      Ik zeg niet dat er iets mis is met die led verlichting.
      Maar het is net alsof het een goedkope "ledstrip" is.
      Van dichtbij lijkt de lichtopbrengst mooi, maar van een kleine afstand is het niks waard.
      Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
      Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
      Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
      Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

kwam vandaag heel toevallig mijn verkoper tegen, tuurlijk kwam de sportage ter sprake, wat de levertijd betreft zou deze momenteel rond de 10-maand draaien.
        waar ik ik langs mijn neus weg naar informeerde, hoelang kan ik aanpassingen doen aan bestelling.
        ik kreeg als antwoord en echt letterlijk " je kan nog zoveel veranderen als je wil , zolang er geen productiebevestiging is" zo zie je maar hé
        En ik ben deze week nog bij mijn dealer geweest om toch maar iets te kunnen forceren ivm de voorsensoren. Enigste mogelijkheid is opnieuw bestellen en alle opslagen erbij pakken Qua levering zat er volgens hem helemaal geen lijn in, sommige komen binnen op 6 maanden (te vroeg) en andere zijn na 9 maanden nog niet binnen. Wat een raar systeem Krijg ik dan eventueel de naam van uw dealer? Mag met PM.
        Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
          Ik zeg niet dat er iets mis is met die led verlichting.
          Maar het is net alsof het een goedkope "ledstrip" is.
          Van dichtbij lijkt de lichtopbrengst mooi, maar van een kleine afstand is het niks waard.
          juist nu snap ik het, ik heb idd op internet al andere achterlichten gezien waar ook de kofferblokken volledig led zijn, is echt veeeelknapper
          ik weet enkel niet waar en hoe bestellen, dit kan niet via verkoper, plaatsen daar is geen probleem

Last edited by ; 18/09/2011, 12:49.

Comment

• achterlichten sportage

Korean Auto Imports is the best online seller of auto parts and accessories like customized car logo, emblem, badge of KIA, Hyundai, Toyota, Scion FRS, Tesla.

wie weet of deze kunnen geplaatst worden en zo ja zijn deze volgens de belgische normen en zoja hoe en waar kan men dit bestellen, ergens in belgie, nederlaad of ...

Comment

• kwam net dit tegen

Volgende kwam ik tegen op autoweek.nl http://www.autoweek.nl/autoreview/29809/Kia-Sportage-20-CVVT-X-ecutive Deze tekst komt van genoemde site Alle kia Sportage nieuw model hebben: Problemen (erkend) met het stuur huis, stuur scheef en niet goed terug komen naar middenstand Problemen (erkend) met...

Comment

Ik heb dan nog maar eens naar Kia Belgium gemaild. Na 10 dagen en 2 mailen kreeg ik dan eindelijk dit voor mij weinig overtuigend antwoord. Let ook op de schrijffouten. Wat een amateurs daar, hopelijk valt de Sportage beter mee. Dus, moest jij van kleur kunnen veranderen laat het mij dan weten aub.

Meneer,
                Uiteraard moet u dan een ander wagen bestellen.
                Er is een te grote aanvraag en dealers hebben zeer wijnig of geen stock. Daarom zijn er niet veel mogelijkheden.
                Zelf voor de kleur zal de klant een ander wagen moeten bestellen.
                Met vriendelijke groeten,

KIA Motors Belgium
                Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Ik moet zo'n auto overnemen.
                  Hij is van januari 2011 en heeft 14.000 kms.
                  Full option.

Hoeveel is dat nog waard?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten
                    Ik moet zo'n auto overnemen.
                    Hij is van januari 2011 en heeft 14.000 kms.
                    Full option.

Hoeveel is dat nog waard?
                    Zet hem hier te koop. Er zijn er hier toch genoeg die hun bestelling kosteloos kunnen anuleren

Comment

• Vermits ik mijn Delta nu al onverwacht verkocht heb ga ik waarschijnlijk begin januari kiezen voor een stockwagen, dezelfde uitvoering alleen andere kleur (waarschijnlijk zilver, hangt er vanaf wat nog binnenkomt). Anders kan ik nog minstens 2 maanden langer wachten en dat zie ik niet zitten. Het zal nog behelpen worden zonder auto de rest van dit jaar

Comment

• Kunnen ze u niet 'depanneren' bij de garage ?
                        Wij hebben toen indertijd de Golf direct binnengedaan en in afwachting van de 1 een 'voorloopauto' kosteloos (enkel de verzekering was voor ons) meegekregen voor drie maanden.
                        Ok, het was een (fatsoenlijke) occasie, maar wij waren allang tevreden
                        Ze kennen u toch bij Bruyninckx ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door FrederikA112 Bekijk Berichten
                          Kunnen ze u niet 'depanneren' bij de garage ?
                          Wij hebben toen indertijd de Golf direct binnengedaan en in afwachting van de 1 een 'voorloopauto' kosteloos (enkel de verzekering was voor ons) meegekregen voor drie maanden.
                          Ok, het was een (fatsoenlijke) occasie, maar wij waren allang tevreden
                          Ze kennen u toch bij Bruyninckx ?
                          Heel goed zelfs, maar dat is al geregeld. Vermits ik vooral op zaterdag een auto nodig heb kan ik dan altijd beschikken over een kosteloze vervangauto. Ik moet echter in november ook nog 2 weken naar Polen en dat lag moeilijker. Maar dat is zonet ook in orde gekomen want ik mag hiervoor de G.Punto van mijn zoon lenen. Met wat improviseren lukt het wel. Weet je, het is ook mijn eigen fout, hé, ik heb al weinig geduld en koop dan nog een auto waar ik minstens 9 maanden moet op wachten

Comment

• Als ik heel eerlijk ben vind ik die levertijd bij Kia wel zwaar derover, dan mochten ze hem houden
                            Maar goed, ze helpen u toch al een beetje uit de nood bij de garage, das al iets.

Comment

Als ik heel eerlijk ben vind ik die levertijd bij Kia wel zwaar derover, dan mochten ze hem houden
                              Maar goed, ze helpen u toch al een beetje uit de nood bij de garage, das al iets.
                              Ik weet het, bij Kia zijn ze momenteel slachtoffer van hun eigen succes. Idem dito bij Hyundai. De IX35 en de Sportage liepen tot voor kort van dezelfde band in Slowakije. Door de grote vraag naar deze auto's zijn er herschikkingen gebeurd in de productieplaatsen en is er nog meer vertraging bijgekomen. Nu, ik hoop dat het het wachten waard was. Ik koop de laatste jaren teveel een auto met mijn hart. Met mijn verstand zou beter zijn eigenlijk. Maja, ik wil alles eens proberen, hé...
                              Last edited by Jocar; 29/10/2011, 17:47.

Comment

Ik koop de laatste jaren teveel een auto met mijn hart. Met mijn verstand zou beter zijn eigenlijk. Maja, ik wil alles eens proberen, hé...
                                Dat is (voor mij dan ) de enige reden om voor een bepaalde auto te kiezen.
                                Dat moesten meer mensen doen, het zou der al helemaal anders uitzien op de weg
                                In mijn geval blijf ik steevast voor Italianen kiezen (en er zijn momenten geweest dat ik daar serieus spijt van had)
                                Maar het lijkt mij erger om een 'degelijk (maar niet 100% uw goesting) merk/model te hebben en dan in panne te vallen (want het kan in principe altijd hé)

Comment

In mijn geval blijf ik steevast voor Italianen kiezen (en er zijn momenten geweest dat ik daar serieus spijt van had)
                                  Maar het lijkt mij erger om een 'degelijk (maar niet 100% uw goesting) merk/model te hebben en dan in panne te vallen (want het kan in principe altijd hé)
                                  Zo is het, ze maken de mooiste en meest tijdloze modellen imo. Niet dat ik spijt heb van mijn Delta maar ik moet voorlopig toch geen Italiaan meer. Ik ben allergisch aan bijgeluiden (piepjes en kraakjes) in een auto en dat blijven ze helaas hebben. Maar wie weet koop ik als ik gepensioneerd ben (als het gehoor wat minder wordt ) nog ooit wel als speelgoedje zo'n Fiat Coupé, Barchetta of andere Italiaan, want mooi zijn ze iig

Comment

Ik weet het, bij Kia zijn ze momenteel slachtoffer van hun eigen succes. Idem dito bij Hyundai. De IX35 en de Sportage liepen tot voor kort van dezelfde band in Slowakije. Door de grote vraag naar deze auto's zijn er herschikkingen gebeurd in de productieplaatsen en is er nog meer vertraging bijgekomen. Nu, ik hoop dat het het wachten waard was. Ik koop de laatste jaren teveel een auto met mijn hart. Met mijn verstand zou beter zijn eigenlijk. Maja, ik wil alles eens proberen, hé...

Bij de ix35 gaat het nu de goede kant uit. De achterstand is bijna weggewerkt, ze zijn volop aan het uitleveren .En ik merk het ook wel, stond in de week voor een rood licht waar ik er maar liefst 3 zag passeren. Bij mijn dealer zijn er wagens geleverd die in september pas besteld waren. Die van mij zou er binnen een week of 5 kunnen zijn. Op de bon staat als leverdatum 4 januari, dus met wat geluk is hij eerder geleverd. Sinds kort kunnen ze de productie en levering nu ook veel beter opvolgen. Ik ben dus in blijde verwachting van een telefoontje....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door creamy white Bekijk Berichten
                                      Bij de ix35 gaat het nu de goede kant uit. De achterstand is bijna weggewerkt, ze zijn volop aan het uitleveren .En ik merk het ook wel, stond in de week voor een rood licht waar ik er maar liefst 3 zag passeren. Bij mijn dealer zijn er wagens geleverd die in september pas besteld waren. Die van mij zou er binnen een week of 5 kunnen zijn. Op de bon staat als leverdatum 4 januari, dus met wat geluk is hij eerder geleverd. Sinds kort kunnen ze de productie en levering nu ook veel beter opvolgen. Ik ben dus in blijde verwachting van een telefoontje....
                                      Ik ben blij voor jou en hoop dat je er spoedig kan van genieten. Ik was daarstraks bij mijn Kia dealer en daar moeten nog verschillende Sportages binnenkomen die in januari besteld zijn Gelukkig heeft hij enkele stockwagens besteld in februari en daar ga ik waarschijnlijk eentje uit kiezen (helaas geen in Cassa White). Dan ben ik toch (hopelijk) 2 maanden eerder geholpen. Afwachten...

Comment

Ik ben blij voor jou en hoop dat je er spoedig kan van genieten. Ik was daarstraks bij mijn Kia dealer en daar moeten nog verschillende Sportages binnenkomen die in januari besteld zijn Gelukkig heeft hij enkele stockwagens besteld in februari en daar ga ik waarschijnlijk eentje uit kiezen (helaas geen in Cassa White). Dan ben ik toch (hopelijk) 2 maanden eerder geholpen. Afwachten...

We zitten allemaal in hetzelfde schuitje, en we steken mekaar een hart onder de riem. Maar ik ben ervan overtuigd dat ons geduld gaat beloond worden met een prachtige auto. En daar doen we het voor hè! Ik duim voor je mee dat je spoedig met de Sportage kan rijden!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door creamy white Bekijk Berichten
                                          We zitten allemaal in hetzelfde schuitje, en we steken mekaar een hart onder de riem. Maar ik ben ervan overtuigd dat ons geduld gaat beloond worden met een prachtige auto. En daar doen we het voor hè! Ik duim voor je mee dat je spoedig met de Sportage kan rijden!
                                          That's the spirit ! Thanks

Comment

Working...
                                          X