Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kia Sportage

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door @hdr Bekijk Berichten
    echt sneu voor u hoor, dat kan je echt niet volgen, de ene veeeeeel te vroeg de andere steeds later
    Dit kost Kia hier een pak klanten maar 'who cares', er zijn blijkbaar belangrijkere en grotere markten voor hun op de wereld. Binnenkort komt de prachtige Optima hier uit en dat gaat hetzelfde verhaal worden Ik heb in ieder geval mijn les geleerd
    Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

dag allemaal,
      ik heb een vraagje, mss kunnen de sportage-rijders daar een antwoord op geven.
      Gaan de lichten branden bij het ontgrendelen van de auto, zie bijlage, de knipperlichten wel dat weet ik maar de andere lichten is mij een vraag
      mss is het ergens een instelling aanpassen, ik weet het echt niet ;-)
      zie ook link..
      http://www.youtube.com/watch?v=gxmm9eFqm8w
      bevestiging van dealer
      "De lichten van de Sportage ontsteken automatisch wanneer deze op de "AUTO"stand wordt gezet en ontgrendeld wordt"

Comment

bevestiging van dealer
        "De lichten van de Sportage ontsteken automatisch wanneer deze op de "AUTO"stand wordt gezet en ontgrendeld wordt"
        Dat weten wij ook weer

Hier kan je ook veel vinden

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Hey Jocar,

Weet je ondertussen al meer over je auto? Of heb je een andere gekozen?
          Die van mij komt misschien nog volgende week toe, anders de week erachter.
          Voor mij is het einde in zicht. Hopelijk voor jou ook.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door creamy white Bekijk Berichten
            Hey Jocar,

Weet je ondertussen al meer over je auto? Of heb je een andere gekozen?
            Die van mij komt misschien nog volgende week toe, anders de week erachter.
            Voor mij is het einde in zicht. Hopelijk voor jou ook.
            Hallo, dan ben ik blij voor jou. Bij mij slecht nieuws over de hele lijn. Normaal moest ie begin februari geleverd worden maar ze kunnen mij bij Kia Belgium enkel zeggen dat 'm dan pas (nog niet bevestigd) in productie zou gaan, tel daar dan 5, 6 weken bij en wij zitten half maart. Ik doe zoiets nooit meer In ieder geval, veel succes met jouw mooie IX35

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
              Hallo, dan ben ik blij voor jou. Bij mij slecht nieuws over de hele lijn. Normaal moest ie begin februari geleverd worden maar ze kunnen mij bij Kia Belgium enkel zeggen dat 'm dan pas (nog niet bevestigd) in productie zou gaan, tel daar dan 5, 6 weken bij en wij zitten half maart. Ik doe zoiets nooit meer In ieder geval, veel succes met jouw mooie IX35
              Jij hebt écht een engelengeduld.... je Lancia was ondertussen toch verkocht hé?
              Waar rij je nu dan mee?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten
                Jij hebt écht een engelengeduld.... je Lancia was ondertussen toch verkocht hé?
                Waar rij je nu dan mee?
                Ja, maar dat raakt nu toch stilaan op hoor De Lancia is al verkocht van in november. Nu rij ik regelmatig (als ik 'm mag lenen tenminste ) met de G Punto van mijn zoon. Verder krijg ik in het weekend af en toe een vervangauto van de Kia verdeler. 11 februari vertrek ik 2 weken naar Polen en dan hebben ze ook beloofd om mij verder te helpen met een vervangauto. Van de klantvriendelijkheid heb ik geen klagen maar het is altijd maar dat achternageloop

Comment

• Vrijdag de 13de is dan toch mijn geluksdag geworden. Mail gekregen van de dealer dat er onverwacht 2 stuks van mijn keuze binnengekomen waren (wel andere kleur). Ik heb dan toch maar de knoop doorgehakt en zodoende zal ik 2 maanden eerder dan de laatste berichten lieten uitschijnen aan het rijden zijn. Voorziene levering nu op 3 februari, eindelijk
                  Hierbij enkele pics van de weliswaar nog erg onder de producten en beschermplastiek zittende auto

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Hey Jocar,
                        Dat is geweldig nieuws! Ik ben blij voor je!!
                        Ik ben vandaag mijn vervangwagen gaan halen, ik heb deze morgen mijn astra aan de nieuwe eigenaars overhandigd. Die van mij is ook toegekomen. Eind van de week kan ik hem gaan halen.
                        We hebben het jaar goed ingezet hè

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door creamy white Bekijk Berichten
                          Hey Jocar,
                          Dat is geweldig nieuws! Ik ben blij voor je!!
                          Ik ben vandaag mijn vervangwagen gaan halen, ik heb deze morgen mijn astra aan de nieuwe eigenaars overhandigd. Die van mij is ook toegekomen. Eind van de week kan ik hem gaan halen.
                          We hebben het jaar goed ingezet hè
                          Bedankt, zeg dat wel, het gaan echter nog 3 lange weken zijn eer dat ik 'm kan gaan afhalen. Gelukkig kan ik er af en toe eens naar gaan kijken want voorlopig staat ie nog op een grote stockparking van de dealer (verdeelt 7 of 8 merken). Ook moeten verzekering en inschrijving nog in orde gemaakt worden. Volgende week krijg ik nog een Kia Soul om enkele dagen rond te rijden. Nog een beetje geduld....

Comment

• Pfff, het wachten duurt lang. Ik heb mij gisteren 5 Vredestein Quatrac 3 (all seasons band met sneeuwvlokteken) besteld, deze worden door de dealer gratis gewisseld. Dan ben ik van dat voortdurend gewissel winter-zomerbanden af want telkens is er iets beschadigd na een bezoek aan de bandenboer
                            Ik heb nog enkele pics van mijn nieuwe keuze gevonden (toevallig gemaakt bij de bestelling in mei jl)

Comment

• Hoelang hebt gij mss op u auto moeten wachten?
                              BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                                Hoelang hebt gij mss op u auto moeten wachten?
                                Al bijna 9 maanden en nu kwamen er nog eens minstens 6 weken bij, dus heb ik maar een stockwagen genomen die vorige maand binnengekomen is (met dezelfde opties maar wel andere kleur want ik had eerst een witte besteld).

Comment

• Proficiat Jocar! Eindelijk wordt je lange wachten beloond!
                                  Mooie kar !
                                  freude am fahren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RUBN Bekijk Berichten
                                    Proficiat Jocar! Eindelijk wordt je lange wachten beloond!
                                    Mooie kar !
                                    Thanks Ruben, ik hoop dat het de moeite waard was. Hoe is het met de nieuwe Qashqai overigens? Zal ook wel erg meevallen veronderstel ik

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
                                      Al bijna 9 maanden en nu kwamen er nog eens minstens 6 weken bij, dus heb ik maar een stockwagen genomen die vorige maand binnengekomen is (met dezelfde opties maar wel andere kleur want ik had eerst een witte besteld).
                                      Lang wachten, maar precies de moeite waard.

Comment

• Nice!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Aquino Bekijk Berichten
                                          Lang wachten, maar precies de moeite waard.
                                          Hopelijk wel, hé, ben zelf ook benieuwd

Oorspronkelijk geplaatst door Ragazza_loco Bekijk Berichten
                                          Nice!!
                                          Vind ik ook, bedankt

Comment

Working...
                                          X