Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Deze knappe bak wordt een geduchte kanshebber als opvolger voor mijn Delta volgend jaar. Telkens als ik 'm zie vind ik 'm knapper worden. Begin mei gaat hier in Hasselt een nieuwe Kia garage open, ik sta te popelen voor een proefrit
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau
Deze knappe bak wordt een geduchte kanshebber als opvolger voor mijn Delta volgend jaar. Telkens als ik 'm zie vind ik 'm knapper worden. Begin mei gaat hier in Hasselt een nieuwe Kia garage open, ik sta te popelen voor een proefrit
Ik zou ook wel graag met zoeen rondrijden. Dit is gewoon echt een superknap ding.
Rijgedrag is een serieuze klasse minder dan de premiumconcurrenten.en dan druk ik mij nog voorzichtig uit. Dit blijkt ook uit de meesten testen met deze Kia.
Maar ja, voor dat geld kan geen topkwaliteit geleverd worden.
Rijgedrag is een serieuze klasse minder dan de premiumconcurrenten.en dan druk ik mij nog voorzichtig uit. Dit blijkt ook uit de meesten testen met deze Kia.
Maar ja, voor dat geld kan geen topkwaliteit geleverd worden.
Mogelijk, eerst de proefrit nog. Maar ik vind 'm zo verdomd mooi en dat is ook belangrijk natuurlijk.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
De proefrit zit erop. Straks ga ik terug om nog wat te onderhandelen en eventueel de bestelbon te ondertekenen. Een 1,7 CRDI Sense met alles erop en eraan behalve schuifdak. Ik twijfel ook nog over de kleur. De Sportage rijdt fantastisch en lijkt mij erg goed in elkaar gezet. Levering ten vroegste februari 2012. Door de grote vraag en verhuis van fabriek in Slowakije is er een grote productieachterstand. Ik vind dat niet erg want dan heb ik tijd zat om mijn Delta te verkopen. Hierbij enkele foto's van gisteren
Comment