Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kia Sportage

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Reactie op plaatsing foto

Tuurlijk mag de foto geplaatst worden, daar heb ik geen bezwaar tegen, het is openbaar tenslotte
    Ik ben er ook best trots op, dus laat maar zien!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door A.Live Bekijk Berichten
      Tuurlijk mag de foto geplaatst worden, daar heb ik geen bezwaar tegen, het is openbaar tenslotte
      Ik ben er ook best trots op, dus laat maar zien!
      Volgende week mag ik een dagje over de demo van de dealer beschikken. Ik zal proberen dan nog enkele foto's te maken
      Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

• dagje demo

Veel plezier, alvast.
        Ik ben benieuwd hoe deze uitgebreide proefrit bevalt.
        Leuk dat de dealer dit doet, je hebt tenslotte de auto al gekocht, dus had hij het niet hoeven doen.
        Geniet er van, leuk vooruitzicht.

Comment

Veel plezier, alvast.
          Ik ben benieuwd hoe deze uitgebreide proefrit bevalt.
          Leuk dat de dealer dit doet, je hebt tenslotte de auto al gekocht, dus had hij het niet hoeven doen.
          Geniet er van, leuk vooruitzicht.
          Omdat het tijdens de opendeur zo druk was en ik maar een uurtje over de auto kon beschikken hebben wij dit afgesproken toen. Het feit dat de verkoper een buurman is van mij zal ook wel meegespeeld hebben waarschijnlijk
          Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• ben gisteren gaan kijken naar spoartage, ik zou opteren voor een 2.0L gezien ik automaat gewoon ben, enkel heb ik twijfel over 2 wd of awd, daar ben ik nog niet uit, kon spijtig geen testrit maken er was geen beschikbaar ze waren beiden aan het preofrijden. maar echt het is een mega super knappe wagen in de showroom staat er een witte, een sense + ( is dat geloof ik ) 136 pk best krachtig genoeg denk ik. dealer wist wel te zeggen dat het nu een jaar wachten is. ik moet nog een jaar leasen op mijn huidige wagen dus dat zal goed uitkomen, hij ( de dealer) stelde wel voor om te wachten tot september om te bestellen omdat er dan speciale acties zijn, naar het einde van het jaar toe zou er, net voor het autosalon, een opslag van +/- 750 euro bijkomen. maar dan moet ik gezien de levertijd reeds besteld hebben. mijn vrouw is er ook volledig weg van, en zeker nu ze ook aan vervanging toe is, nee nee zij krijgt gene sportage , deze knappe is voor mij, effe egoistisch zijn mag nu wel hé. nee zonder zwans nu idd mijn vrouw valt ook voor kia zij is voor haar volledig weg van de nieuwe rio de komt eveneens rond september bij ons bij de dealers. alé ik zie binnen de 12 m maar liefst 2 kia's op mijn oprit staan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door @hdr Bekijk Berichten
              ben gisteren gaan kijken naar spoartage, ik zou opteren voor een 2.0L gezien ik automaat gewoon ben, enkel heb ik twijfel over 2 wd of awd, daar ben ik nog niet uit, kon spijtig geen testrit maken er was geen beschikbaar ze waren beiden aan het preofrijden. maar echt het is een mega super knappe wagen in de showroom staat er een witte, een sense + ( is dat geloof ik ) 136 pk best krachtig genoeg denk ik. dealer wist wel te zeggen dat het nu een jaar wachten is. ik moet nog een jaar leasen op mijn huidige wagen dus dat zal goed uitkomen, hij ( de dealer) stelde wel voor om te wachten tot september om te bestellen omdat er dan speciale acties zijn, naar het einde van het jaar toe zou er, net voor het autosalon, een opslag van +/- 750 euro bijkomen. maar dan moet ik gezien de levertijd reeds besteld hebben. mijn vrouw is er ook volledig weg van, en zeker nu ze ook aan vervanging toe is, nee nee zij krijgt gene sportage , deze knappe is voor mij, effe egoistisch zijn mag nu wel hé. nee zonder zwans nu idd mijn vrouw valt ook voor kia zij is voor haar volledig weg van de nieuwe rio de komt eveneens rond september bij ons bij de dealers. alé ik zie binnen de 12 m maar liefst 2 kia's op mijn oprit staan.
              Weer iemand overtuigt blijkbaar. Spijtig dat je nog geen proefrit hebt kunnen maken. Ik heb ook geluk gehad met de prijsverhoging, slechts een paar weken na bestelling was het van dat. Toen ik bestelde was de topversie nog Sense en nu is dat Sense+. Ik moet eens aan de dealer vragen wat het verschil is? Van Sense vind ik niks meer terug op de site. Ik kijk volop uit naar mijn dagje Sportage woensdag

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
                Weer iemand overtuigt blijkbaar. Spijtig dat je nog geen proefrit hebt kunnen maken. Ik heb ook geluk gehad met de prijsverhoging, slechts een paar weken na bestelling was het van dat. Toen ik bestelde was de topversie nog Sense en nu is dat Sense+. Ik moet eens aan de dealer vragen wat het verschil is? Van Sense vind ik niks meer terug op de site. Ik kijk volop uit naar mijn dagje Sportage woensdag
                wens je alvast een aangename rit, wat de sense + betreft, ik zou het echt niet weten denk dat het gewoon is " het kind moet een naamhebben " zou anders niet kunnen denken wat het verschik kan zijn

Comment

• Telkens als ik er één zie rijden heb ik hem gezien. Ik vind het een erg knappe bak.
                  2015 Renault Mégane Coupe GTI - Blauw - 1.5 dCI 110 pk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door @hdr Bekijk Berichten
                    wens je alvast een aangename rit, wat de sense + betreft, ik zou het echt niet weten denk dat het gewoon is " het kind moet een naamhebben " zou anders niet kunnen denken wat het verschik kan zijn
                    Bedankt, ik zal er zeker van genieten. Tja, de naam van het topmodel is op 1 jaar al 3X veranderd. Eerst was het 'Evogue' (mocht niet omdat Range Rover een model heeft dat zo heet), toen Sense en nu weer Sense+. Wordt wel verwarrend zo

Comment

• Zo, mijn dagje Sportage zit erop. Ik heb ervan genoten want het is een fantastische auto. Ik ben nu helemaal zeker dat ik de juiste keuze gemaakt heb. Een oerdegelijke bak die heel goed in elkaar gestoken is. Geen premium maar moet er toch niet zoveel voor onderdoen. Geen piepjes en kraakjes, een verademing na een Italiaan. Kortom een prijs-kwaliteit auto van hoog niveau. Hierbij enkele foto's

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Reactie op proefrit

Fraaie bak, idd (mijn kleurtje )
                          Wel een X-ecutive uitvoering, aan de wielen te zien?
                          Of hebben jullie in België niet de mooie 18" velden op het top-model?

Comment

Fraaie bak, idd (mijn kleurtje )
                            Wel een X-ecutive uitvoering, aan de wielen te zien?
                            Of hebben jullie in België niet de mooie 18" velden op het top-model?
                            Nee hoor, is het topmodel, een Sence uitvoering of zoals bij jullie X-eclusive. Ze hebben er de voorziene "18" onderuit gehaald en vervangen door "17" omdat die toch iets zachter zijn voor de vele proefritten. De uitvoeringen zijn bijna hetzelfde als in NL, alleen heb ik geen start-stop standaard (hoef ik ook niet), alarmsysteem en misschien nog ergens een detail. Startonderbreking zit er wel op en is blijkbaar voldoende voor de verzekeringsmaatschappijen hier.

Comment

• verschil uitvoering B en NL

In NL vraagt de verzekering een schaaltje meer dan alleen een startonderbreker.
                              Ik denk dat dit dan ook de reden is waarom er in NL een alarm ingeschroefd wordt.
                              En bovendien, jullie prijzen zijn lager dan in NL, dus het moet ergens aantrekkelijk gemaakt worden, anders kopen de Nederlanders de auto's niet meer, he

Comment

• Top-model in NL

Bye the way, in NL heet het top-model X-clusive (mijn uitvoering, dus )

Comment

• A, ik zie nu pas dat jij een foto bijgeplaatst hebt in jouw topic. Die mag hier ook staan, hé

Comment

Bye the way, in NL heet het top-model X-clusive (mijn uitvoering, dus )
                                    Mijn excuses, maar het is ook ingewikkeld met al die X-en. Hier verandert men de naam van het topmodel 3X per jaar (zie hierboven ergens). Kwestie van het eenvoudig te maken

Comment

• De dealer vertelde mij gisteren dat de levertijd inderdaad terug opgelopen is tot één jaar. Hopelijk heb ik mijne in februari en krijgen we hier ook geen Hyundai toestanden. De ix35 en de Sportage lopen ook niet meer van dezelfde band in Slovakije. Door de grote vraag naar beide modellen heeft Kia de beslissing moeten nemen om alleen nog Sportages in hun eigen fabriek te maken. Zodoende heeft Hyundai ergens anders onderdak moeten zoeken voor de fabricatie van hun ix35 met de gekende gevolgen, grote vertragingen, andere kleuren en uitvoeringen en dus ook de nodige annulaties. Spijtig!

Comment

• Thanks voor het plaatsen van mijn frontale foto van mijn auto
                                        De vertraging van de levering van de Sportages in België is idd. geen goed nieuws voor de liefhebber.
                                        Jammer dat zo'n producent de grote vraag niet aankan, daarmee help je het succes vanzelf om zeep.
                                        Toen de nieuwe Superb op de markt kwam, had Skoda hetzelfde probleem, de levertijd liepmaar op... Uiteindelijk heeft hen dat veel imago-schade opgeleverd.
                                        In NL is het al niet anders met de levertijden van de Hyundai-broeder van de Sportage.
                                        De KIA dealer vertelde mij bij het bestellen van de Sportage al dat de levertijden van de Hyundai het dubbele was van de Sportage. Dit heeft te maken met het feit dat er aan NL maar een maximum aan IX35's toegewezen is, en die zijn al besteld (zoals je al zegt: de vraag is groter dan het aanbod....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
                                          De dealer vertelde mij gisteren dat de levertijd inderdaad terug opgelopen is tot één jaar. Hopelijk heb ik mijne in februari en krijgen we hier ook geen Hyundai toestanden. De ix35 en de Sportage lopen ook niet meer van dezelfde band in Slovakije. Door de grote vraag naar beide modellen heeft Kia de beslissing moeten nemen om alleen nog Sportages in hun eigen fabriek te maken. Zodoende heeft Hyundai ergens anders onderdak moeten zoeken voor de fabricatie van hun ix35 met de gekende gevolgen, grote vertragingen, andere kleuren en uitvoeringen en dus ook de nodige annulaties. Spijtig!
                                          je vergeet één ding alles wat er gebeurd bij kia wordt beslist door hyundai en niet andersom
                                          toch vind ik de sportage mooi langs alle kanten behalve de achterkant.
                                          zal hem persoolijk nooit kopen omdat hij meer de look heeft van de echte 4x4 en onze ix35 meer soft is maar toch beschikt over 4wd.
                                          Seat Leon FR 1.4 tsi 103kw 140pk
                                          http://www.autoforum.be/showthread.php?65549-2014-Seat-leon-Fr-1-4l-tsi-140pk
                                          Tip: Join de Facebook groep "Seat Leon Eigenaars" voor informatie en ervaringen tussen New Leon eigenaars

Comment

Working...
                                          X