Oorspronkelijk geplaatst door Jocar
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Kia Sportage
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door @hdr Bekijk Berichtenbij mijn huidige wagen, een bmw, kon ik na tekenen van bestelbon wijzigingen aan brengen tot de dag dat hij in productie ging, want dan is het chass.nr gekoppeld aan een wagen en kan het niet meerEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau
Comment
-
Knappe SUV heeft Kia toch wel neergepoot, irl ook een elegante en statige verschijning. En blijkbaar zijn de commentaren hier goed, al zijn 't de laatste paar pagina's wel dezelfde 3 mensen die commentaar gaven dus misschien is 't toch wat biased
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wouter Bekijk BerichtenKnappe SUV heeft Kia toch wel neergepoot, irl ook een elegante en statige verschijning. En blijkbaar zijn de commentaren hier goed, al zijn 't de laatste paar pagina's wel dezelfde 3 mensen die commentaar gaven dus misschien is 't toch wat biasedEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk BerichtenBij Kia dus blijkbaar niet, helaas. Ook al is het niet mijn fout want die voorsensoren waren in mei op de Sense zelfs niet als optie verkrijgbaar en staan nu standaard op de Sense+
maar is idd niet leuk, i,dien je zolang moet wachten er verschillende wijzigingen in uitrusting kunnen zijn, we spreken over min.12 maand. ik persoonlijk ben van mening dat de opwaardering die de wagen krijgt en deze is inbestelling , dat automatisch zou moeten aangepast worden op je bestelbon, nu heb ik een topmodel besteld, best mogelijk binnen 6m is er een sense ++ of..... weet ik veel.
zolang deze niet in productie is zou hij moeten mee opgewaardeerd worden. mijn beschijden mening.
want nu bestelds is in juni - 2011 is model 2011, juli - augustus 2011 zal model 2012 zijn, dwz tegen dat deze van ons kan geleverd worden we al aan model 2013 zitten, kan je volgen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door @hdr Bekijk Berichtenja dat klopt, nu zit het standaard ENKEL op sense+ gewoon omdat hij " Automatisch parkeersysteem (Smart Park Assist Sytem)" heeft, anders was het een optie.
maar is idd niet leuk, i,dien je zolang moet wachten er verschillende wijzigingen in uitrusting kunnen zijn, we spreken over min.12 maand. ik persoonlijk ben van mening dat de opwaardering die de wagen krijgt en deze is inbestelling , dat automatisch zou moeten aangepast worden op je bestelbon, nu heb ik een topmodel besteld, best mogelijk binnen 6m is er een sense ++ of..... weet ik veel.
zolang deze niet in productie is zou hij moeten mee opgewaardeerd worden. mijn beschijden mening.
want nu bestelds is in juni - 2011 is model 2011, juli - augustus 2011 zal model 2012 zijn, dwz tegen dat deze van ons kan geleverd worden we al aan model 2013 zitten, kan je volgenEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Ziet er echt niet goed uit voor de levering van de Sportage in België als ik dit hier allemaal lees
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door @hdr Bekijk Berichtenbij mijn huidige wagen, een bmw, kon ik na tekenen van bestelbon wijzigingen aan brengen tot de dag dat hij in productie ging, want dan is het chass.nr gekoppeld aan een wagen en kan het niet meer
Rij ook met BMW, en kon dus ook lang nog wijzigingen aanbrengen. Dit zonder
verschuiven van de leveringsdatum of aanpassing van de prijs.
Ook ev. upgrades (van bv. navigatie) die uitkomen na ondertekening van de bestelbon, werden voorzien.
Lijkt me eigenlijk niet meer dan normaal.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door philmatt Bekijk BerichtenRij ook met BMW, en kon dus ook lang nog wijzigingen aanbrengen. Dit zonder
verschuiven van de leveringsdatum of aanpassing van de prijs.
Ook ev. upgrades (van bv. navigatie) die uitkomen na ondertekening van de bestelbon, werden voorzien.
Lijkt me eigenlijk niet meer dan normaal.Maja, ik had het beter eens gevraagd bij bestelling maar toen stond ik natuurlijk te likkebaarden langs de Sportage
Stom van mij natuurlijk
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk BerichtenMaar hem achter elke straathoek tegenkomen zit er niet in denk ik.
Heb nieuwe ledacterlichten voor kia tegengekomen, best knap, zou op elke sportaga mogen zittenhttp://www.autoforum.be/attachment.p...1&d=1313292437
Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door @hdr Bekijk BerichtenEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door @hdr Bekijk Berichtendat zie je liever niet gebeuren na 12 maand geduldig wachten .....
zie kink
http://www.youtube.com/watch?v=3_KECWuDbHsMan, man, opnieuw een jaar wachten
Comment
-
Vandaag dan ook maar eens een mailtje gestuurd naar KIA-Belgium. Het was inderdaad (logisch) te vroeg om naar de productiedatum te vragen.
Ik had echter nog een paar vragen waarop mijn dealer ook geen juist antwoord wist zoals verschil Sense en Sense+ en de reden waarom ik geen APS
kan bijbestellen op een auto die waarschijnlijk pas in januari 2012 gaat gefabriceerd worden. Ik heb nooit zo snel een nietszeggende reply op een mail ontvangen (3 minuten).
Helaas kan niemand mij blijkbaar antwoorden vermits ik weer terug naar de dealer verwezen word. Ik heb dan nog eens gemaild maar zonder antwoord ditmaal.
Besluit: Stel aub geen moeilijke (normale) vragen aan Kia Belgium
Hierbij de mail:
Geachte,
Spijtig genoeg kunnen wij geen productiedata voor begin 2012 bevestigen (met zekerheid); een datum is pas redelijk zeker 2 à 3 weken op voorhand. Voorlopig kunnen wij gewoon niet preciezer zijn.
Indien u uw bestelling wenst te wijzigen of meer informatie wilt over de verschillende modellen, dient u contact op te nemen met uw dealer.
Met vriendelijke groeten,
KIA Motors BelgiumEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Hier in Polen gezien vandaag. Een reklamestand van KIA. De Sportage kost ongeveer hetzelfde als bij ons. Slechts 6 maanden leveringstermijn, gelukzakken die Polen
Comment
-
Kleinzoon van de overbuur heeft zo eentje in het wit (nog maar net).
Die LED verlichting in de lichtblokken, die zou veel feller mogen.
Voor de rest ziet die d'r wel goed uit moet ik zeggen, maar ik ben niet zo voor al die SUV's
Als ik echt een keuze zou moeten maken, doe mij dan maar een Dacia Duster of een Skoda Yeti.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenKleinzoon van de overbuur heeft zo eentje in het wit (nog maar net).
Die LED verlichting in de lichtblokken, die zou veel feller mogen.
Voor de rest ziet die d'r wel goed uit moet ik zeggen, maar ik ben niet zo voor al die SUV's
Als ik echt een keuze zou moeten maken, doe mij dan maar een Dacia Duster of een Skoda Yeti.
Comment
Comment