Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kia Sportage

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
    Al bijna 9 maanden en nu kwamen er nog eens minstens 6 weken bij, dus heb ik maar een stockwagen genomen die vorige maand binnengekomen is (met dezelfde opties maar wel andere kleur want ik had eerst een witte besteld).
    Wtf , ge krijgt dan toch een compensatie van kia? Of is dees model zo populair da er zon lange wachtijden voor zijn?
    BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
      Wtf , ge krijgt dan toch een compensatie van kia? Of is dees model zo populair da er zon lange wachtijden voor zijn?
      Nee hé, ik wist bij bestelling dat ik 9 maanden moest wachten maar die 6 of 8 weken die er nu nog bijkwamen waren er teveel aan voor mij. Ja, dit model is momenteel zeer gevraagd in de hele wereld. Het probleem is dat een kleine afzetmarkt als België er jaarlijks maar een beperkt aantal krijgen en zodoende de wachttijden oplopen. Maar geen erg meer, nog 10 dagen wachten en ik heb 'm, eindelijk Maar ik doe zoiets toch nooit meer hoor
      Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

• Voor de eventuele geïnteresseerden, ik heb een topic aangemaakt over mijn Sportage
        Hier dus: http://www.autoforum.be/showthread.php?t=56895
        Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

Voor de eventuele geïnteresseerden, ik heb een topic aangemaakt over mijn Sportage
          Hier dus: http://www.autoforum.be/showthread.php?t=56895
          is toch n'n knappe wagen zelle, steeds als hij de aandacht als je hem tegenkomt.
          nog toffe led-achterlichten gevonden, echt echt super mooi, enkel is de site weeral niet te lezen, koreaans
          Hier nog een linkje van nieuwe glow led lichten. Zijn echt super!
          http://www.superichm...display_group=1

Comment

• hoek/bochtverlichting.

ik zit met wat vraagjes, hoe en wanneer werkt de
            ik weet het schiet mij niet af deze is al ergens op het forum maar kan het niet terugvinden
            mijn vraag is wanneer werkt de "bochtverlichting"? is dat alleen als het knipperlicht in werking is of gaan deze ook branden bij het nemen van een bocht/afslag zonder dat de knipperlichten werken.
            Tuurlijk moeten de lichten reeds branden, dat weet ik net nog
            Antwoord
            Multi quote

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door @hdr Bekijk Berichten
              ik zit met wat vraagjes, hoe en wanneer werkt de
              ik weet het schiet mij niet af deze is al ergens op het forum maar kan het niet terugvinden
              mijn vraag is wanneer werkt de "bochtverlichting"? is dat alleen als het knipperlicht in werking is of gaan deze ook branden bij het nemen van een bocht/afslag zonder dat de knipperlichten werken.
              Tuurlijk moeten de lichten reeds branden, dat weet ik net nog
              Antwoord
              Multi quote
              Ik weet niet hoe het bij KIA zit, maar dat verschilt nogal bij de merken.
              Bij sommige werkt dat inderdaad enkel bij gebruik van de pinker, bij anderen dan weer door de stuurhoek.
              Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
              Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
              Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
              Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• navigatie en update

zat paar dagen terug op site "kia nl." te lezen over navigatie sportage 3, wat kaart update betrof.
                blijkbaar zit er de dag van vandaag (model 2011 / 2012 ) de kaart van 2009 geïnstalleerd, blijkbaar zit er bij de ene kaart 2009 en de andere kaart 2010.
                op de site van navteq (geloof ik toch sorry als ik mis ben) staat er dat de recenste zijn van 2010/2011, ik zou nu echt eens graag weten wat er juist opzit, mijn sportage ( klaar voor levereing) is model 2012 gezien hij gemaakt is na juli / augustus 2011.
                ik moet zeggen dat ik niet weet of dit negatieve gevolgen heeft naar navigeren toe, bij mijn huidige bmw zit ik met de kaart op dvd van 2008/2009 en heb nooit een update van dvd gekocht en ik moet eerlijk zeggen dat ik nog nooit eregens geweest ben dat niet op mijn " verouderde" systeem zit, meer zelf er zijn plaatsen waar ik reeds melding krijg van rotonde waar het nu nog een gewoon kruispunt is, zo zie je maar he. maar nu terug bij kia weet iemand daar iets meer over of recentelijk een update gedaan blijkbaar kost een update ruim 160 €.
                ban wel van mening, gaat mij niet over het bedrag, wel het principe, dat bij een recente wagen 2011/2012 de meest recente kaarten mogen opzitten. graag reactie aub.
                En voor de levering begint het te korten, ik zal hem hebben begin april

Comment

zat paar dagen terug op site "kia nl." te lezen over navigatie sportage 3, wat kaart update betrof.
                  blijkbaar zit er de dag van vandaag (model 2011 / 2012 ) de kaart van 2009 geïnstalleerd, blijkbaar zit er bij de ene kaart 2009 en de andere kaart 2010.
                  op de site van navteq (geloof ik toch sorry als ik mis ben) staat er dat de recenste zijn van 2010/2011, ik zou nu echt eens graag weten wat er juist opzit, mijn sportage ( klaar voor levereing) is model 2012 gezien hij gemaakt is na juli / augustus 2011.
                  ik moet zeggen dat ik niet weet of dit negatieve gevolgen heeft naar navigeren toe, bij mijn huidige bmw zit ik met de kaart op dvd van 2008/2009 en heb nooit een update van dvd gekocht en ik moet eerlijk zeggen dat ik nog nooit eregens geweest ben dat niet op mijn " verouderde" systeem zit, meer zelf er zijn plaatsen waar ik reeds melding krijg van rotonde waar het nu nog een gewoon kruispunt is, zo zie je maar he. maar nu terug bij kia weet iemand daar iets meer over of recentelijk een update gedaan blijkbaar kost een update ruim 160 €.
                  ban wel van mening, gaat mij niet over het bedrag, wel het principe, dat bij een recente wagen 2011/2012 de meest recente kaarten mogen opzitten. graag reactie aub.
                  Deze versie zit op de mijne en dat is de recenste:

Software versie 5.1.3
                  BT 2.6.8
                  firmware 1.4.1_SL
                  Nav versie van Mei 2011
                  MAP database 310E7A2

Men kan dat zien door de instellingenknop van de NAV een vijftal seconden in te drukken.

Voor mij is het tot nu up-to-date. Ik heb dat ook gelezen van die Nederlanders die schreven dat bepaalde nieuwe wegen ontbraken. Ik kan alleen zeggen dat hier in Polen in mei 2011 een nieuwe autosnelweg opengegaan is en dat die erop staat dus....geen probleem zou ik zeggen

Comment

Deze versie zit op de mijne en dat is de recenste:

Software versie 5.1.3
                    BT 2.6.8
                    firmware 1.4.1_SL
                    Nav versie van Mei 2011
                    MAP database 310E7A2

Men kan dat zien door de instellingenknop van de NAV een vijftal seconden in te drukken.

Voor mij is het tot nu up-to-date. Ik heb dat ook gelezen van die Nederlanders die schreven dat bepaalde nieuwe wegen ontbraken. Ik kan alleen zeggen dat hier in Polen in mei 2011 een nieuwe autosnelweg opengegaan is en dat die erop staat dus....geen probleem zou ik zeggen
                    jocar, dank voor reactie! en tevreden over de wagen.
                    ik kan mij best voorstellen dat ze niet alle 5-stappen een update gaan doen, zoals ik al zij mijn gps is in de bmw werkt nog onder 2008/2009 en echt nog nooit heb ik een probleem gehad, tuurlijk als een gemeente of stad vandaag een beslissing neemt een straat enkelerichting te maken, ja da staat er dan tuurlijk niet op hé

Comment

• Maak je geen zorgen, alles werkt perfect. Check gewoon even of je dezelfde versie van het systeem hebt. Of ik tevreden ben over mijn Sportage kan je volgen in mijn topic (link staat ergens hierboven)

Comment

Maak je geen zorgen, alles werkt perfect. Check gewoon even of je dezelfde versie van het systeem hebt. Of ik tevreden ben over mijn Sportage kan je volgen in mijn topic (link staat ergens hierboven)
                        ok, ben intussen ff naar topic geweest, ben echt blij dat deze wagen zo goed is.
                        leuk als iemand als u tehebben jocar die direct mega grote trip maakt en ons dan ook nog alles laat mee ervaren, dank hoor.
                        dat maakt eigenlijk het wachten nog iets lastiger maar bij een goeie 2M zit ik ook als een fiere pauw in mijn sportage. het rare is wel dat ik hem dagelijks zie staan in de garage, ik kom regelmatig voorbij de garage als ik de baan op ben voor de job

Comment

ok, ben intussen ff naar topic geweest, ben echt blij dat deze wagen zo goed is.
                          leuk als iemand als u tehebben jocar die direct mega grote trip maakt en ons dan ook nog alles laat mee ervaren, dank hoor.
                          dat maakt eigenlijk het wachten nog iets lastiger maar bij een goeie 2M zit ik ook als een fiere pauw in mijn sportage. het rare is wel dat ik hem dagelijks zie staan in de garage, ik kom regelmatig voorbij de garage als ik de baan op ben voor de job
                          Zo weet men onmiddellijk welk vlees men in de kuip heeft en het oordeel is positief tot nu
                          Geduld is ook niet mijn sterkste punt want die bijna 9 maanden wachttijd hebben lang geduurd Wees blij dat je af en toe nog eens kan gaan kijken, maar ooit komt het moment.....

Comment

Zo weet men onmiddellijk welk vlees men in de kuip heeft en het oordeel is positief tot nu
                            Geduld is ook niet mijn sterkste punt want die bijna 9 maanden wachttijd hebben lang geduurd Wees blij dat je af en toe nog eens kan gaan kijken, maar ooit komt het moment.....
                            nu begint het echt te korten,heb knoop doorgehakt, kga hem vroegen halen dan voorzien kga hem afhalen op 6/04/2012 ipv 07/2012.

Comment

nu begint het echt te korten,heb knoop doorgehakt, kga hem vroegen halen dan voorzien kga hem afhalen op 6/04/2012 ipv 07/2012.
                              Je hebt gelijk, zou ik ook doen. Straks is 'm een jaar oud en staat 'm nog altijd bij de dealer. Nog een maandje geduld dus

Comment

• Toen ik zaterdag naar Hasselt ben geweest heb ik zeker 15 van deze auto's gezien, op de weg heen en terug en in Hasselt.
                                Wist echt niet dat die zo goed verkochten
                                Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                                Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                                Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• morgen levering van de langverwachte sportage EINDELIJK IS HET ZOVER

Comment

• Vandaag mijn Sportage besteld een "simpele" 1.6L Lounge ... verkoper zei dat ik begin Januari de mijne zal hebben, maar met dit topic te lezen krijg ik al schrik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Eric Bekijk Berichten
                                      Vandaag mijn Sportage besteld een "simpele" 1.6L Lounge ... verkoper zei dat ik begin Januari de mijne zal hebben, maar met dit topic te lezen krijg ik al schrik.
                                      Dikke proficiat Eric, goeie keuze. Ik rijd al 9 maanden tot grote tevredenheid met de mijne.

Ondertussen zijn de levertijden sterk verbeterd, dus gene schrik hebben, zal mooi op tijd zijn en een schoon geschenk om het nieuwe jaar te beginnen

Comment

• thanks Jocar,
                                        hopelijk, maar zie er alleszins naar uit.

Comment

• Facelift is niet de moeite om er een nieuw topic voor te openen,

Kleine facelift/update:

Comment

Working...
                                          X