Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kia Sportage

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door frankwij Bekijk Berichten
    Is dit nog steeds het geval bij de nieuwe die van de band komen?
    Geen idee, maar dat zou de dealer toch moeten weten.
    Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

• Kia Sportage update voor Europa:

Exterior changes to the Sportage - which is one of the UK's best-selling SUVs - are limited to new front grille and alloy wheel designs, as well as tweaked rear lights that have LED functionality for top-spec models. Pricier models also gain a roof-mounted "shark-fin" antenna.
      Inside, there are new soft-touch materials for the dashboard and upper door trims, new centre console illumination and repositioned door speakers. A heated steering wheel and an electrically adjustable driver’s seat have been added to top-spec models.
      All models have a redesigned instrument display, which on higher-grade models incorporates a 4.3in TFT information screen.
      New windscreen glass is aimed at improving refinement, while Kia’s Flex Steer system is now available for the Sportage - it allows the driver to choose between Comfort, Normal and Sport settings.

Bron: [www.telegraph.co.uk]
      Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Kia Sportage gefacelift

De Kia Sportage is subtiel onder handen genomen. Het zijn de gebruikelijke wijzigingen, dus nieuwe bumpers en nieuwe lampen, maar ook onder de kap is een en ander gewijzigd.

je heel goed kijkt, zie je wel dat de Sportage voor 2014 anders is. Zo heeft de grille een andere structuur en ook de bumpers zijn anders van vormgeving. Misschien vallen de nieuwe achterlichtunits nog het meest op. Die zijn vooral ‘roder’ en voorzien van ledverlichting.Ook het interieur van de Sportage is erop vooruitgegaan, Kia belooft hoogwaardiger materialen en ook is de geluidsisolatie verbeterd.
        Op het technische vlak beperken de wijzigingen zich tot een aangepaste stuurbekrachtiging en voortaan is ook de 2,0-liter benzinemotor direct ingespoten. De 2.0 GDI levert 166 pk en dat zijn er drie meer dan de ‘oude’ 2.0 CVVT in de aanbieding had. Met 7,8 liter per 100 kilometer is hij iets dorstiger dan zijn voorganger die met 7,5 liter genoegen nam.
        De 1.6 GDI blijft natuurlijk dienstdoen, en op dieselgebied geldt dat voor de 1.7 CRDi en de 2.0 CRDi HP.

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

Working...
          X