Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A1.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door RUBN Bekijk Berichten
    Hé kijk, een Flux capacitor.
    2015 Renault Mégane Coupe GTI - Blauw - 1.5 dCI 110 pk

Comment

• !

Comment

• Dit vind ik wel vet:

Comment

• Hoe meer ik 'm zie, hoe minder ik 'm kan smaken... Ik vind zijn looks precies al een beetje voorbij gestreefd.

Comment

• Leuk, speels, cool, mini-killer, ruimer, totaal nieuw ontwerp en heel herkenbaar Audi. Indien prijs concurrentieel is, dan wordt dit volgens mij een verkoopsucces.

Comment

• Comment

• Ik zou echt graag eens de productie versie zien want dat rood model dat we de laatste weken op iedere site zien staan is zo'n full option s-line wat waarschijnlijk het dubbele zal kosten audi kennende.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sleurhut Bekijk Berichten
                  Ik zou echt graag eens de productie versie zien want dat rood model dat we de laatste weken op iedere site zien staan is zo'n full option s-line wat waarschijnlijk het dubbele zal kosten audi kennende.
                  Second that! 'k Zou graag es zien hoe ie eruit ziet zonder LED's.
                  freude am fahren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RUBN Bekijk Berichten
                    Second that! 'k Zou graag es zien hoe ie eruit ziet zonder LED's.
                    Dacht dat dat standaard was?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten
                      Hoe meer ik 'm zie, hoe minder ik 'm kan smaken... Ik vind zijn looks precies al een beetje voorbij gestreefd.
                      I agree completely
                      Ik vind hem zo... euhm, "evident".

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jef Bekijk Berichten
                          I agree completely
                          Ik vind hem zo... euhm, "evident".
                          Evident is't juiste woord, 't klopt allemaal

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sleurhut Bekijk Berichten
                            Ik zou echt graag eens de productie versie zien want dat rood model dat we de laatste weken op iedere site zien staan is zo'n full option s-line wat waarschijnlijk het dubbele zal kosten audi kennende.
                            De bruine hierboven is geen s-line, toch heel zeker te pruimen. Opties bij concurrentie zijn evenzeer prijzig... Misschien toch maar aanvaarden dat'm mooi is, hoe moelijk dit ook is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door loebas Bekijk Berichten
                              De bruine hierboven is geen s-line, toch heel zeker te pruimen. Opties bij concurrentie zijn evenzeer prijzig... Misschien toch maar aanvaarden dat'm mooi is, hoe moelijk dit ook is
                              Ben niet zo snel te vinden voor de achterkant. Maar in real life kan dit dikwijls wel meevallen.
                              2005 Citroën C2 1.4 HDI VTR
                              2009 VW Scirocco 1.4 TSI DSG
                              2014 Opel Astra OPC
                              2015 Audi TT TDI S-Line

Comment

• Ik blijf erbij, ik vind hem leuk. Misschien als volgende firmawagen, wie weet...
                                2015 Renault Mégane Coupe GTI - Blauw - 1.5 dCI 110 pk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door loebas Bekijk Berichten
                                  Misschien toch maar aanvaarden dat'm mooi is, hoe moelijk dit ook is
                                  Les goûts et les couleurs ne se discutent pas !

Comment

• Vind er ook nogal weinig verassend en vernieuwend aan.

Voor de moment ben ik niet helemaal overtuigd van zijn koetswerk.

Vooral die laatste foto (die schuine) daar klopt precies iets niet meer, de C-stijl oogt vreemd vind ik.

Comment

• ik denk dat iedereen best een extra inspanning doet om hem mooi te vinden of ze kunnen hier binnenkort weeer een fabriek sluiten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door newlook Bekijk Berichten
                                        ik denk dat iedereen best een extra inspanning doet om hem mooi te vinden of ze kunnen hier binnenkort weeer een fabriek sluiten.
                                        Ik ga iets wat ik niet mooi vind niet kopen omdat het hier gemaakt wordt hoor.

Zo eet je toch ook geen Mattentaarten als je het niet lust omdat dat van hier is.

En het succes in ons land alleen zal wel niet bepalend zijn.

Maar ik denk wel dat dit bakje zal aanslaan bij de meeste. Maar het is niet omdat de groep er wel iets in zit dat ik dat ook zou moeten

Comment

• ***wink***

Comment

Working...
                                          X