Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A1.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Teakbrown;

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Amalfi White;

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• De 1ste A1 die ik heb gezien

Benzine
          '80 VW POLO 895cc 22.300km-26.100km (2005- )

'85 VW PASSAT 32B 1300 (2010-2011)

'68 VW 411 1700 (2011-2014)
          '81 VW T3 Camping Westfalia Joker 2000cc (2011-2013)
          Diesel
          '85 VW GOLF II Diesel (2007-2011)
          '91 MERCEDES-BENZ 200D 157.000km-320.000km (2010- )
          '10 VW GOLF VI 1600TDI Bluemotion (2016-2019)
          '11 CITROÊN C3 1.4 HDI 68.000-111.000km (2015- )
          '13 MERCEDES-BENZ E 220CDI T-Modell 116.000-147.000km (2019- )

Comment

• Ik moet hem natuurlijk nog in werkelijkheid zien maar de eerste indruk is en blijft nog altijd zeer matig.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk Berichten
              Ik moet hem natuurlijk nog in werkelijkheid zien maar de eerste indruk is en blijft nog altijd zeer matig.
              Ik had dat vroeger toen de civic getoond werd op foto.Was dat een tegenvaller,maar toen ik ik hem voor de eerste keer in het echt zag,was ik direct verkocht.

Comment

• Heb hem gisteren ook voor het eerst gezien...
                Snuit is knap maar bij de achterkant heb ik nog altijd mijn bedenkingen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door WV. Bekijk Berichten
                  De 1ste A1 die ik heb gezien

ik vond het maar een raar geval.... een klein autoke met de kont van ne Q5... raar idee. wordt wat wennen als ik die wat vaker ga tegenkomen...
                  sigpic
                  Oldie: Ford Cortina DeLuxe 1967
                  Daily: Fiat 500S

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door scirocco89 Bekijk Berichten
                    ik vond het maar een raar geval.... een klein autoke met de kont van ne Q5... raar idee. wordt wat wennen als ik die wat vaker ga tegenkomen...
                    en die rechtse is de voorloper van den TT !!!!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CAMAROSA Bekijk Berichten
                      Mr.JN zal het graag horen
                      Benzine
                      '80 VW POLO 895cc 22.300km-26.100km (2005- )

'85 VW PASSAT 32B 1300 (2010-2011)

'68 VW 411 1700 (2011-2014)
                      '81 VW T3 Camping Westfalia Joker 2000cc (2011-2013)
                      Diesel
                      '85 VW GOLF II Diesel (2007-2011)
                      '91 MERCEDES-BENZ 200D 157.000km-320.000km (2010- )
                      '10 VW GOLF VI 1600TDI Bluemotion (2016-2019)
                      '11 CITROÊN C3 1.4 HDI 68.000-111.000km (2015- )
                      '13 MERCEDES-BENZ E 220CDI T-Modell 116.000-147.000km (2019- )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CAMAROSA Bekijk Berichten
                        nee nee...die rechtse is het origineel van alles wat rond rijdt vandaag....

nostalgie !!...zelfs na 25 jaar mis ik mijn keverke nog altijd...

Comment

• Stond zondag een roodje met Z-plaat op de dijk in Blankenberge.

Comment

• gek, al eentje zien rondrijden en nu pas zijn de prijzen bekend? Of waren de prijzen al langer bekend en deed dat nieuws gewoon de ronde nog niet?

Oorspronkelijk geplaatst door Autofans.be
                            Tot oktober is er van de A1 in Vorst nog niets te bespeuren, maar bestellen kan al wel, wij geven je de prijzen mee van de premium stadwagen die Audi eerder in Genève voorstelde. Goedkoop is hij niet, dat wisten we al. De instapper kost je dan ook al meteen 15.590 euro. Voor dat geld krijg je de 1.2 TFSi, die 86 pk sterk is.

Een trapje hoger brengt je bij de 1.4 TFSi met 122 pk voor 20.150 euro. Een blok dat we eerder al aan de tand voelde in de Scirocco. Dat wil zeggen dat je een dubbele koppeling krijgt, in tegenstelling tot de handgeschakelde vijfbak die je krijgt in de andere varianten.

Gaan we Belgisch, en dus dieselen, dan gaat de keuze tussen een 1.6 TDI met 90 pk / 230 Nm of 105 pk / 250 Nm voor respectievelijk 17.950 euro en 18.950 euro. Dat 1.6-blok kennen we al uit de Golf Bluemotion. Het spreekt als vanzelf dat er later nog sportievere varianten zullen worden gelanceerd, al blijft Audi daar tot op dit moment nog wat vaag over.
                            Lees het volledige artikel op autofans.be
                            Last edited by svenio_g; 03/05/2010, 23:35.
                            autofans.be

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..." | RIP Tom

Comment

• Jammer van de te hoge prijzen. Een vergelijkbare Fiesta of Polo kost een pak minder. Waarschijnlijk is de dure Belgische loonkost de oorzaak. Productie in het voormalige Oostblok zou direct enkele duizenden euros schelen.

Comment

• "Vergelijkbare Fiesta of Polo...."
                                Deze wagen wenst een premium kleine wagen te zijn. De Fiesta en Polo mikken op een ander publiek. Een meer rationeel publiek.
                                Last edited by mattboy20; 03/05/2010, 12:30.

Comment

• de 1.4tfsi met dsg, hiervoor ga je geen eco premie krijgen zeker?

a1 s-line lijkt mij mooie 2de wagen

in Brussel stond concept op het autosalon en toen vond ik hem echt lelijk, nu kan ik hem wel smaken, veel zal dus afhangen van de kleurencombo's

Comment

• een catalogus uit de UK is alvast te vinden hier
                                    4 rings driver

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ferdinand Bekijk Berichten
                                      Jammer van de te hoge prijzen. Een vergelijkbare Fiesta of Polo kost een pak minder. Waarschijnlijk is de dure Belgische loonkost de oorzaak. Productie in het voormalige Oostblok zou direct enkele duizenden euros schelen.
                                      Ik begin mij af te vragen waarom jij altijd dergelijke reacties schrijft. Is dat een soort grap, om te zien hoe daarop gereageerd wordt, of is dat nu echt serieus bedoeld? In elke thread vergelijk jij elke auto met een andere auto die zich in een totaal ander marktsegment bevindt, om een of andere duistere reden meestal van het merk Skoda. En dan merk je op dat er -warempel- toch geen prijsverschil is zeker!!??
                                      Een voorlopig hoogtepunt vind ik dat je een Maybach en een Skoda Superb in hetzelfde segment plaatst, omdat ze volgens jou even veel beenruimte bieden achterin. "Hm, zou ik nu de Maybach bestelbon tekenen of toch maar lekker voor de Supurb gaan", moet menig klant zich volgens jou afvragen.

Na een keer of tien dergelijke reacties gelezen te hebben is het niet meer grappig, maar gewoon afgezaagd.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ferdinand Bekijk Berichten
                                        Jammer van de te hoge prijzen. Een vergelijkbare Fiesta of Polo kost een pak minder. Waarschijnlijk is de dure Belgische loonkost de oorzaak. Productie in het voormalige Oostblok zou direct enkele duizenden euros schelen.
                                        Fiesta en Polo zijn geen concurrenten ( qua afmetingen natuurlijk wel, maar niet qua hebbeding ). Mini wel, dus vergelijken met Mini prijzen.
                                        truth is in the eye of the beholder

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dePAUL Bekijk Berichten
                                          Ik begin mij af te vragen waarom jij altijd dergelijke reacties schrijft. Is dat een soort grap, om te zien hoe daarop gereageerd wordt, of is dat nu echt serieus bedoeld? In elke thread vergelijk jij elke auto met een andere auto die zich in een totaal ander marktsegment bevindt, om een of andere duistere reden meestal van het merk Skoda. En dan merk je op dat er -warempel- toch geen prijsverschil is zeker!!??
                                          Een voorlopig hoogtepunt vind ik dat je een Maybach en een Skoda Superb in hetzelfde segment plaatst, omdat ze volgens jou even veel beenruimte bieden achterin. "Hm, zou ik nu de Maybach bestelbon tekenen of toch maar lekker voor de Supurb gaan", moet menig klant zich volgens jou afvragen.

Na een keer of tien dergelijke reacties gelezen te hebben is het niet meer grappig, maar gewoon afgezaagd.
                                          Misschien kan je A1 ook met met de Superb vergelijken, mits wat te spelen met opties liggen ze in dezelfde prijsklasse...

Comment

Working...
                                          X