Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A1.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Zeker terecht. Iedereen die met een kleine Audi wilt rijden heeft nu eindelijk een deftige keuze. Een A3 was niet echt klein, een A2 gewoon een gedrocht.
    Deze A1 is tenminste echt een kleine grote Audi.
    2015 Renault Mégane Coupe GTI - Blauw - 1.5 dCI 110 pk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pablo Bekijk Berichten
      En terecht denk ik, zelfs ik die met een A4 rijdt heb zin om deze A1 te kopen.
      En wat is er dan specialer aan een A1 dan aan uw A4? . Ik ga zeker voor een A4 dan.

En kheb weer het gevoel dat we die A1's binnenkort op elke hoek vd straat gaat zien.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Yannick007 Bekijk Berichten

En kheb weer het gevoel dat we die A1's binnenkort op elke hoek vd straat gaat zien.
        Dat is meestal het resultaat van een auto die goed verkoopt ja

Comment

• Shame on you Audi, een auto maken die goed verkoopt en die we nu overal gaan zien ! Hoe durven ze.

Comment

En wat is er dan specialer aan een A1 dan aan uw A4? . Ik ga zeker voor een A4 dan.

Het is jonger en leuker vind ik en zo'n 'kleine' wagen met 150 pk (want ik wel toch wel meer vermogen dan dat ik nu heb, 140 pk) diesel na chippen moet zo goed rijden...

Dat je ze veel gaat zien ja dat kan wel maar ja je moet je moet je dan onderscheiden met andere velgen en accessoires...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
              Shame on you Audi, een auto maken die goed verkoopt en die we nu overal gaan zien ! Hoe durven ze.
              Moest je dan nog zeggen dat ze met iets nieuws afkomen

Comment

Ik denk dat hij als 2de auto bedoelt.

Comment

Moest je dan nog zeggen dat ze met iets nieuws afkomen
                  De Audi A1 is nieuw.

Geen dank !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dePAUL Bekijk Berichten
                    Ik denk dat hij als 2de auto bedoelt.
                    Nee hoor, moest ik de ruimte niet nodig hebben die een station bied zou ik mijn A4 durven inruilen voor zo'n frisse A1.

Comment

• Via Duitse dealer gisteren allernieuwste FOLDER Audi A1 bekomen + prijslijst + optiepakketten ...

Comment

• Verleden week een hele oplegger gezien met A1's op de ring in Brussel. Knap! En het bijkomend voordeel is dat er meer op een vrachtwagen kunnen dan. Stonden er denkik 9 op of zo

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                          Nee nog geen enkele teleurstelling:

Comment

• Voor zover ik hier uit kan opmaken blijft het echte rijplezier uit. Is wel spijtig. Als dat echt zo blijkt te zijn, heeft de Audi bijna niets meer dat voor zich spreekt, buiten het imago en de kwaliteit.

Comment

• Wanneer komt dat in de showroom? Heb er hier in de buurt nog geen zien staan, zou daar wel mee willen toeren.

Comment

• September dacht ik.

Comment

• Parking van Audi Vorst staat al vol. Denk dat ze geen A3's meer maken enkel nog A1

Comment

• zou zo weggelopen kunnen zijn van bij Citroên

vind er niets speciaal aan, verre van echt mooi en zeker niet vernieuwend

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door KidCool Bekijk Berichten
                                      zou zo weggelopen kunnen zijn van bij Citroên

vind er niets speciaal aan, verre van echt mooi en zeker niet vernieuwend
                                      Citroën is wel veel vernieuwender dan dit, hoor.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten

Whatever

Comment

Working...
                                        X