Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A1.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door KidCool Bekijk Berichten

Een model is voor mij tijdloos en geslaagd wanneer ik na pakweg 2 jaar nog steeds kan zeggen: eigenlijk toch wel wreed knap bakje. Dat gevoel heb ik nog met niet veel Audi's gehad hoor.
    12 jaar met de A4 Avant van de allereerste reeks gereden
    hij was maar de twee laatste jaren met de komst van de B8 duidelijk verouderd...

Comment

De PFL van de Saab 9-3 sportsedan uitgebracht in 2003, vond ik in 2006 nog steeds een schitterende berline. De facelift vond ik echter om te huilen. GM had die gewoon verkl**t.
      ik kan je volgen
      het enig dat ik op mijn zwarte 2005 cabrio van het nieuw model zou overnemen zijn de zwarte achterlichten; technisch kan het, maar het is mij geen 2200 euros waard (alleen aan onderdelen...)
      ik blijf dus wandelen met mijn (te...) grote rode achterlichten (3.000km per jaar !

Comment

• Ik vind het maar een duur kreng.
        Als je een 122 pk versie leuk van extra's voorziet kom je op 43.469,- Euro uit.
        Je zit dan bijna tegen een Golf 6 R prijs aan. (43.990,-)
        In dat geval heb ik liever een kale Golf R dan een aangeklede A1.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk Berichten
          Ik vind het maar een duur kreng.
          Je zit dan bijna tegen een Golf 6 R prijs aan. (43.990,-)
          In dat geval heb ik liever een kale Golf R dan een aangeklede A1.
          appelen en peren...
          met de A1 zal je elke dag veel plezier hebben met je mooie uitrusting
          met de Golf zal je elke dag gefrusteerd rijden omdat je hem niet echt kunt gebruiken (tenzij je in Zolder woont)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichten
            appelen en peren...
            met de A1 zal je elke dag veel plezier hebben met je mooie uitrusting
            met de Golf zal je elke dag gefrusteerd rijden omdat je hem niet echt kunt gebruiken (tenzij je in Zolder woont)
            maar toch... voor 43000 euro koop ik me wel iets anders, ook leuk uitgerust:-)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kijkesaan Bekijk Berichten
              maar toch... voor 43000 euro koop ik me wel iets anders, ook leuk uitgerust:-)
              inderdaad, dt is de prijs van een degelijke no-nonsense A4, waarmee je toch meer auto koopt

Comment

• De prijzen springen inderdaad momenteel de pan uit.
                Nog 2 jaartjes wachten en dan eentje in Duitsland bestellen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk Berichten
                  Ik vind het maar een duur kreng.
                  Leuk uitrusten == full option? Zal toch een aardige optielijst zijn dan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichten
                    inderdaad, dt is de prijs van een degelijke no-nonsense A4, waarmee je toch meer auto koopt
                    Klopt. Maar voor € 44.000 zal er wel GPS en dergelijke inzitten, wat je toch enkel neemt als je het echt nodig hebt. Dan moet je dat op die A4 ook nemen natuurlijk. En zo zullen er wel nog opties zijn.

Comment

• ik vraag mij af of sommigen hier nog wel voeling hebben met de waarde van geld en hetgeen ze daarvoor moeten doen.

Iemand die 43000 € goedpraat voor een autootje formaat zakdoek groot zelfs met GPS erin, nou moe. Dat is wel meer dan 1,6 miljoen oude belgische frankskes. Kompleet van de pot gerukt dus.

Comment

Kompleet van de pot gerukt dus.

Ma tis wel waar, voor dat geld rij je een deftige A4

Comment

• Jullie zijn gewoon veeleisend. Ik kom voor een A1 op een 20.000€ uit.

Comment

• ben ook eens even gaan spelen met hun carconfigurator.

Heb maar een dieseltje genomen van ocharme 105 pk: 37000 € help

Dat is zoveel als mijn huidige S-Max 2.2 TDCI Titanium S met upgrade pack en hele hoop toeters en bellen bijna. Nochtans denk niet dat er 7 man comfortabel kan zitten in die A1.
                            Zelfs een electrische spiegel diende ik als optie aan te klikken in ambiton style uitvoering.

Ik kan die A1 bijna als het ware in mijn koffer steken

Dan staat er op hun site: U hebt reeds een A1 vanaf 15000 Euro

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sparrow Jack Bekijk Berichten
                              Jullie zijn gewoon veeleisend. Ik kom voor een A1 op een 20.000€ uit.
                              veeleisend: excuse me

als het allemaal redelijk basic mag zijn, dan zou ik eerder overwegen voor een Dacia.

Comment

veeleisend: excuse me

als het allemaal redelijk basic mag zijn, dan zou ik eerder overwegen voor een Dacia.
                                Op z'n Amerikaans dan... als 't maar groot en goedkoop is. Design en kwaliteit heeft de laagste prioriteit. Voor sommigen is dat zo, maar ik heb toch liever een A1 dan een Dacia. Ook liever een full option A1 dan een Ford S-Max, no offence, dat is nu eenmaal persoonlijke voorkeur.

Wil niet zeggen dat ik de prijs OK vind. 't Is behoorlijk 'over the top', maar dat krijg je als jezelf laat gaan in de opties. Constructeurs weten ook hoe lucratief het is, wanneer je klanten hebt die per se een 'full option' moeten hebben. Beetje gelijkaardig met de discussie in het A7 topic, over de stevig geprijsde 'premium' audioinstallatie. Je bent niet verplicht om deze te nemen, er worden goedkopere en tevens zeer goede alternatieven aangeboden door Audi. Ik heb geen B&O installatie in m'n auto en daar nog geen seconde spijt van gehad. Zo zijn er veel kleine prullen, die telkens een meerprijs van >300 euro hebben en dat zeker niet waard zijn. In plaats van alles aan te vinken wat leuk lijkt, nadenken of je 't echt wel nodig hebt.

Comment

• Als ik mijn A1 configureer, dan kom ik aan iets meer dan € 25000, gelijkaardig met de prijs van een Mini dus.
                                  Degene die ik geconfigureerd heb is wel niet full pull, gewoon alles wat ik "nodig" acht. Ik denk dat je toch al redelijk mag overdrijven om boven de € 30000 te komen, wat natuurlijk veel te veel is..
                                  freude am fahren

Comment

• @Logic:

die A1 die ik had samengesteld was verre van full option, had nog niet eens de helft aangeduid. Kon dus nog een pak duurder.

Staat er dan niemand nog stil dat de prijs er serieus over is zoals jezelf zegt. In mijn ogen koop je die best dus gewoon zo basic mogelijk + de vereiste leasingopties (airco, radio en metaalkleur ).

@rubn: je moet echt niet veel moeite doen om over 25000 € te gaan.

Als ik goed gekeken heb, was bv. een elektrische spiegel niet standaard, zelfs niet op de duurdere versies. En voor dat geld kan dat er toch wel al vanaf zou ik zo denken.

Comment

• Zowel bij de Attraction als bij de Ambition zijn electrisch verstelbare buitenspiegels standaard voorzien.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door W3N Bekijk Berichten
                                        Zowel bij de Attraction als bij de Ambition zijn electrisch verstelbare buitenspiegels standaard voorzien.
                                        allé,

dat verantwoordt al meer de prijs dan

Comment

ik vraag mij af of sommigen hier nog wel voeling hebben met de waarde van geld en hetgeen ze daarvoor moeten doen.

Iemand die 43000 € goedpraat voor een autootje formaat zakdoek groot zelfs met GPS erin, nou moe. Dat is wel meer dan 1,6 miljoen oude belgische frankskes. Kompleet van de pot gerukt dus.
                                          Wie praat dat goed?

Comment

Working...
                                          X