Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A1.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door de_fre Bekijk Berichten
    Ik vind hem wel knap in wit.
    Oorspronkelijk geplaatst door Danyboy Bekijk Berichten
    Ik vind hem ook best knap in't wit

Ik nie , en mijn vrouw ook nie

Comment

• Mijn broer zal begin volgende week z'n A1-bestelling doorgeven, en het zal een vette worden:

- 1.6tdi
      - ambition S-line
      - S-line bumperkit
      - Rotor velgen 18"
      - Xenon verlichting met led
      - S-line kuipzetels in leder/stof
      - Radio Concert
      - Audi soundsystem
      - Alu ventilatiedecoratie
      - Cruise control
      - Verwarmde zetels
      - Pack inspiration
      - Centrale armsteun

Enkel qua definitieve kleurkeuze zijn we er nog niet helemaal aan uit. M'n broer zijn eerste gedacht was "Misanorood", maar dat ben ik hem een beetje aan het afraden.
      Tweede optie is "Daytonagrijs", zal volgens mij heel mooi staan met de S-linekit, en rotorvelgen én het is overigens een kleur exclusief voor de S-line!
      "Scubablauw" vinden we ook nog mooi, en komt misschien ook wel in aanmerking... 't Is moeilijk!!

Comment

• Zo'n autoke in't rood is voor vrouwen IMHO
        Scubablauw met grijze dakbogen is wel mooi (is eens iets anders dan grijs of zwart)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door munchie Bekijk Berichten
          Tweede optie is "Daytonagrijs", zal volgens mij heel mooi staan met de S-linekit, en rotorvelgen én het is overigens een kleur exclusief voor de S-line!
          Daytonagrijs kan ook perfect gekozen worden op een niet S-Line alleen betaal je er meer voor. Persoonlijk is deze kleur ook mijn favoriet samen met de Avuszilvere
          Sintruin till I die

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door munchie Bekijk Berichten
            Mijn broer zal begin volgende week z'n A1-bestelling doorgeven, en het zal een vette worden:

- 1.6tdi
            - ambition S-line
            - S-line bumperkit
            - Rotor velgen 18"
            - Xenon verlichting met led
            - S-line kuipzetels in leder/stof
            - Radio Concert
            - Audi soundsystem
            - Alu ventilatiedecoratie
            - Cruise control
            - Verwarmde zetels
            - Pack inspiration
            - Centrale armsteun

Enkel qua definitieve kleurkeuze zijn we er nog niet helemaal aan uit. M'n broer zijn eerste gedacht was "Misanorood", maar dat ben ik hem een beetje aan het afraden.
            "Scubablauw" vinden we ook nog mooi, en komt misschien ook wel in aanmerking... 't Is moeilijk!!
            Goe uitgerust

Zelf zou ik ook geen rood nemen , ik denk dat de meeste A1 in het rood zullen besteld worden ...
            Nef effe gegoogled en Daytonagrijs is prachtig

Comment

• Hoogstwaarschijnlijk zal het toch wel Daytonagrijs worden, dan zal hij er identiek als deze gaan uitzien:

Comment

• Op interieur Kortrijk (zaal in kelder) kan je een Audi A1 in "exploded view" bewonderen tot de laatste vijs uitgestald.

Comment

• Zalig

Comment

• kan je die ook krijgen als kitcar mss ?
                    1991 Audi S2 coupe
                    2001 AUDI RS4 b5 imola

Comment

• als men het koetswerk alleen ziet, merkt men hoe krap de wagen eigenlijk is, vooral achteraan
                      eerder een 2+2...

Comment

• Het is wachten op de 5-deurs voor een volwaardige vierzitter te krijgen denk ik.

Comment

• Of op de cabrio.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                            Het is wachten op de 5-deurs voor een volwaardige vierzitter te krijgen denk ik.
                            eh?
                            want?
                            die wordt ineens ruimer achteraan?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                              eh?
                              want?
                              de 5-deuren zal wel langer moeten zijn, hoe wil je nog een (bruikbare) achterdeur uitsnijden in wat overblijft tussen de voordeur en het achterwiel ?
                              ook ingekort moet de voordeur ook nog bruikbaar blijjven...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                                eh?
                                want?
                                Die zou normaal gezien andere afmetingen krijgen ..

Comment

• This Audi A1 flipped over while climbing a halfpipe during a public marketing stunt at Cinqunantenaire Park in Brussels last week. Audi attempted to suppress photos of the incident, but here's the hilarious aftermath.

Goeie cover up, moest ik er niet specifiek naar zoeken, ik had het nooit geweten.

Tenzij het hier al ergens staat natuurlijk.

Comment

• Oud nieuws

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                                      Oud nieuws
                                      Blijft riskant natuurlijk, zo'n stunt. Nu ja, of het Audi in dit geval veel kopers zal kosten, is hoogst twijfelachtig.

Comment

• In de week een 1.6 TDI S-line in daytona grijs gezien, meer moet dat niet zijn!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sjoerie Bekijk Berichten
                                          In de week een 1.6 TDI S-line in daytona grijs gezien, meer moet dat niet zijn!
                                          Waar heb je die gezien?

Hier is dezelfde op komst!

Comment

Working...
                                          X