Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ziet er wel goed uit, alleen dat zilver, dat zou wel in koetswerkkleur mogen.
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Dit karretje kan me (nog) niet overtuigen. Die zilverkleurige koetswerkdelen zijn ronduit lelijk.
Het interieur is best mooi.
De dagrijlichten zijn blijkbaar anders dan we gewend zijn van Audi? Beter ook.
Niet zo kermisachtig als gewoonlijk.
Dit karretje kan me (nog) niet overtuigen. Die zilverkleurige koetswerkdelen zijn ronduit lelijk.
Het interieur is best mooi.
De dagrijlichten zijn blijkbaar anders dan we gewend zijn van Audi? Beter ook.
Niet zo kermisachtig als gewoonlijk.
die zilverkleurige koetswerkdelen volgens u kan men ook in ander kleur krijgen denk ik ze
IK vind het best goed meevallen Eens aan ons moeder laten zien, zou wel eens een toekomstig karretje voor haar kunnen worden. Al vind ik het rood wel minder op de A1, denk dat ie in meer voorkomende kleuren (zilver / grijs / zwart) veel beter tot zijn recht komt. Interieur is weer wow
Concept van die 5-deurs is knap.
Maar bij deze klasse ontgaat het nut van 5 deuren me toch een beetje..
5 deuren is écht een luxe, de koffer van dit soort karren is al niet groot dus is het wel handig dat je op de achterbank wat kan wegsteken zonder telkens je voorzetel naar voor te kantelen.
5 deuren is écht een luxe, de koffer van dit soort karren is al niet groot dus is het wel handig dat je op de achterbank wat kan wegsteken zonder telkens je voorzetel naar voor te kantelen.
ik zie eerder het nut niet in van 3 deuren
Klopt. Maar de doelgroep van deze wagen zal wel een voorkeur hebben voor de 3-deurs.
Ik kan me moeilijk een 5-deurs mini of mito voorstellen..
Het zijn gewoon sowieso geen praktische auto's en vandaar vind ik het geheel beter kloppen met 3 deuren.
Die twee extra deuren maken het toch veel praktischer? Niet alleen omwille van de reden die Roger aanhaalt, maar ook uit een 3-deurs vanachter stappen is meer kruipen en door bochten wringen.
Klik uw klein mannen ne keer vast vanachter in ne 3-deurs, dan toch liever een 5-deurs.
Of hoe je zonder verbloemen keihard de MINI in het vizier kan nemen. Die foto liegt er duidelijk niet om.
Benieuwd hoe die battle zich zal ontwikkelen! Dat deze A1 goed zal verkopen, daar twijfel ik niet aan. Hoe de koek zal verdeeld worden, daar durf ik nog geen voorspellingen over te doen...
Ik vind 't een goei zaak, nu is de MINI niet alleen meer, dat zal BMW aanzetten tot beter z'n best doen, imo.
Die twee extra deuren maken het toch veel praktischer? Niet alleen omwille van de reden die Roger aanhaalt, maar ook uit een 3-deurs vanachter stappen is meer kruipen en door bochten wringen.
Klik uw klein mannen ne keer vast vanachter in ne 3-deurs, dan toch liever een 5-deurs.
Ja zeker, maar als je dit geld uitgeeft en je hebt kinderen kan je beter een klasse hoger gaan imo.
Dit lijkt me vooral een tweede wagen of iets waar yuppies mee rondrijden.
Comment