Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A1.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

VEEEEEETJESS

Comment

Ziet er wel goed uit, alleen dat zilver, dat zou wel in koetswerkkleur mogen.
      Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
      Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
      Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
      Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
        Ziet er wel goed uit, alleen dat zilver, dat zou wel in koetswerkkleur mogen.
        dat zilver is ook een optie

Comment

Comment

Wanneer gaat die s-line in productie? eind volgend jaar ?

Comment

Dit karretje kan me (nog) niet overtuigen. Die zilverkleurige koetswerkdelen zijn ronduit lelijk.
              Het interieur is best mooi.
              De dagrijlichten zijn blijkbaar anders dan we gewend zijn van Audi? Beter ook.
              Niet zo kermisachtig als gewoonlijk.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk Berichten
                Dit karretje kan me (nog) niet overtuigen. Die zilverkleurige koetswerkdelen zijn ronduit lelijk.
                Het interieur is best mooi.
                De dagrijlichten zijn blijkbaar anders dan we gewend zijn van Audi? Beter ook.
                Niet zo kermisachtig als gewoonlijk.
                die zilverkleurige koetswerkdelen volgens u kan men ook in ander kleur krijgen denk ik ze

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Papillon Bekijk Berichten
                  die zilverkleurige koetswerkdelen volgens u kan men ook in ander kleur krijgen denk ik ze
                  Ah oké, dus nog meer mogelijkheden om smakelozen hun gang te kunnen laten gaan.

Comment

Dik met die tt-rs velgen.
                    Alleen spijtig dat nu iedereen weer met die dingen gaat rond rijden zoals de rs4 velg.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk Berichten
                      Ah oké, dus nog meer mogelijkheden om smakelozen hun gang te kunnen laten gaan.
                      Zo kan je het ook bekijken

Comment

IK vind het best goed meevallen Eens aan ons moeder laten zien, zou wel eens een toekomstig karretje voor haar kunnen worden. Al vind ik het rood wel minder op de A1, denk dat ie in meer voorkomende kleuren (zilver / grijs / zwart) veel beter tot zijn recht komt. Interieur is weer wow

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk Berichten
                          ik wacht toch liever op de 5 deurs

2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

Concept van die 5-deurs is knap.
                            Maar bij deze klasse ontgaat het nut van 5 deuren me toch een beetje..

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Twinclutch Bekijk Berichten
                              Concept van die 5-deurs is knap.
                              Maar bij deze klasse ontgaat het nut van 5 deuren me toch een beetje..
                              5 deuren is écht een luxe, de koffer van dit soort karren is al niet groot dus is het wel handig dat je op de achterbank wat kan wegsteken zonder telkens je voorzetel naar voor te kantelen.

ik zie eerder het nut niet in van 3 deuren
                              2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

Ik vind de koffer best nog meevallen. Ook zie ik het nut wel van een 5-deurs.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Roger BMW Bekijk Berichten
                                  5 deuren is écht een luxe, de koffer van dit soort karren is al niet groot dus is het wel handig dat je op de achterbank wat kan wegsteken zonder telkens je voorzetel naar voor te kantelen.

ik zie eerder het nut niet in van 3 deuren
                                  Klopt. Maar de doelgroep van deze wagen zal wel een voorkeur hebben voor de 3-deurs.
                                  Ik kan me moeilijk een 5-deurs mini of mito voorstellen..
                                  Het zijn gewoon sowieso geen praktische auto's en vandaar vind ik het geheel beter kloppen met 3 deuren.

Comment

Die twee extra deuren maken het toch veel praktischer? Niet alleen omwille van de reden die Roger aanhaalt, maar ook uit een 3-deurs vanachter stappen is meer kruipen en door bochten wringen.

Klik uw klein mannen ne keer vast vanachter in ne 3-deurs, dan toch liever een 5-deurs.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door GT-R Bekijk Berichten

Die radio vind ik een dikke misser. Lijkt wel uit 1998 ofzo.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Pablo Bekijk Berichten
                                        De A8 vind ik een tegenvaller maar deze A1 ziet er wel goed uit.
                                        Idem. A8 is een teleurstelling, maar dit vind ik wel puik!

"S-LINE"

Doe dat zilver in koetswerkkleur, en 't is knap.

Op die onderste foto zie ik er een beetje Fiat 500 in (of Abarth 500), en da's een goeie zaak!

Of hoe je zonder verbloemen keihard de MINI in het vizier kan nemen. Die foto liegt er duidelijk niet om.

Benieuwd hoe die battle zich zal ontwikkelen! Dat deze A1 goed zal verkopen, daar twijfel ik niet aan. Hoe de koek zal verdeeld worden, daar durf ik nog geen voorspellingen over te doen...

Ik vind 't een goei zaak, nu is de MINI niet alleen meer, dat zal BMW aanzetten tot beter z'n best doen, imo.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sjoerie Bekijk Berichten
                                          Die twee extra deuren maken het toch veel praktischer? Niet alleen omwille van de reden die Roger aanhaalt, maar ook uit een 3-deurs vanachter stappen is meer kruipen en door bochten wringen.

Klik uw klein mannen ne keer vast vanachter in ne 3-deurs, dan toch liever een 5-deurs.
                                          Ja zeker, maar als je dit geld uitgeeft en je hebt kinderen kan je beter een klasse hoger gaan imo.
                                          Dit lijkt me vooral een tweede wagen of iets waar yuppies mee rondrijden.

Comment

Working...
                                          X