Oorspronkelijk geplaatst door Twinclutch
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A1.
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenBinnenkort een massa donkerblauw metallic A1'tjes op onze wegen met groene spiegelkappen.2015 Renault Mégane Coupe GTI - Blauw - 1.5 dCI 110 pk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenBinnenkort een massa donkerblauw metallic A1'tjes op onze wegen met groene spiegelkappen.
hatelijke bestuurders trouwens2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -
Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenBinnenkort een massa donkerblauw metallic A1'tjes op onze wegen met groene spiegelkappen.
Is er trouwens eentje van Deloitte dan (Toilet en douche )
Lijkt nog mee te vallen, maar wat ik daar premium moet aan vinden, vraag ik mij nog steeds af. Maar ja, we zullen maar geen discussie meer starten over wat premium is en wat niet (tenzij het gaat over prijszetting)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door KidCool Bekijk BerichtenDeloitte dan (Toilet en douche )2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenIk vind 't een goei zaak, nu is de MINI niet alleen meer, dat zal BMW aanzetten tot beter z'n best doen, imo.
Fiat 500
Alfa Mito
Citroen DS3
Audi A1
Mini
...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Twinclutch Bekijk BerichtenConcept van die 5-deurs is knap.
Maar bij deze klasse ontgaat het nut van 5 deuren me toch een beetje..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door KidCool Bekijk Berichten(Toilet en douche )
Comment
-
Voor een minimale meerprijs zou ik er een Polo voor laten staan, gesteld dat ie in 5deurs komt én max 3-4000 euro duurder uitkomt met gelijkwaardige uitrusting...
helaas is het een Audi en zullen ze er wel es 10.000 euro bijkletsen2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roger BMW Bekijk BerichtenVoor een minimale meerprijs zou ik er een Polo voor laten staan, gesteld dat ie in 5deurs komt én max 3-4000 euro duurder uitkomt met gelijkwaardige uitrusting...
helaas is het een Audi en zullen ze er wel es 10.000 euro bijkletsen
Er is hier reeds vermeld dat de A1 vanaf 16000€ op de markt komt reken voor Belgie maar op 17000€ > in basis zal er ongeveer hetzelfde opzitten als de polo
CO2 uitstoot polo 109gr/km dus 3% eco korting 15180-3% = 14724€
CO2 uitstoot A1 99gr/km dus 15 % eco korting 17000-15% = 14450€
Dan is de keuze wel rap gemaakt zekersigpic
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door B2F4U Bekijk BerichtenPrijs polo 1.6 TDi trendline is 15180 Euro > zie http://www.autowereld.be/prijs-nieuw...line-62059.htm
Er is hier reeds vermeld dat de A1 vanaf 16000€ op de markt komt reken voor Belgie maar op 17000€ > in basis zal er ongeveer hetzelfde opzitten als de polo
CO2 uitstoot polo 109gr/km dus 3% eco korting 15180-3% = 14724€
CO2 uitstoot A1 99gr/km dus 15 % eco korting 17000-15% = 14450€
Dan is de keuze wel rap gemaakt zeker
die 109g van de polo die je aanhaalt is van de 105pk Highline versie2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roger BMW Bekijk Berichtendie 99 gram is voor de 90pk 1.6TDI hé..
die 109g van de polo die je aanhaalt is van de 105pk Highline versie
of op volkswagen site
<H2>Prestatievermogen (CRTDI 1.6l 66kW 90pk DPF 5v)
Optrekken 0-100 km/ u (sec.)11,5Optrekken 0-80 km/ u (sec.)7,8CO2 uitstoot (g/km)109Verbruik 93/116/EU buiten bebouwde kom (l/100km)3,6Verbruik 93/116/EU gemiddeld (l/100km)4,2Verbruik 93/116/EU binnen bebouwde kom (l/100km)5,1Max. snelheid (km/u)180
Polo 90 pk trendline bleumotion met 99g kost 16990€Last edited by B2F4U; 11/02/2010, 19:36.sigpic
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door B2F4U Bekijk Berichtendie 109g is van de 90PK trendline volgens autowereld > zie link hierboven
of op volkswagen site
</H2>2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roger BMW Bekijk BerichtenSpeelt toch allemaal gene rol, het is een aankoop op de firma dus die 15% telt nietsigpic
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk BerichtenDie radio vind ik een dikke misser. Lijkt wel uit 1998 ofzo.
Die waardeloze "Double DIN" units worden aan de lopende band uit Audi's gesloopt, zeker de SAT NAV PLUS.
Als mijn info correct is, zou er ook een dergelijk systeem in de facelift Audi TT komen, dan weet je tenminste dat het er de volgende ochtend nog in zit.
Comment
-
Normaal ben ik niet zo van kleine auto's maar dit is toch wel een ideaal boodschappen auto'tje, en met iets dikkere motor prima voor dagelijks gebruik. Die S-line ziet er ronduit lekker uit.
En: eindelijk eens een fatsoenlijke motorkap! Die kleine k*t dekseltjes van de laatste tijd vind ik maar niets, kijk deze is! Dan haal je teminsten écht wat open.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bmw alpina Bekijk BerichtenIk heb even snel gecheckt en de instapprijs is dezelfde als deze van de nieuwe golf. Dan moet je toch echt in een vlaag van zinsverbijstering handelen om de golf te laten staan en dit ding te kopen?
Comment
Comment