Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A1.
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door joodoo Bekijk BerichtenPffff, dit is hem dan...
Spreekt helemaal niet aan, en totaal kansloos tegen de Mini in een markt die nu al totaal verzadigd is.
Zou ook 10x eerder een Mini Cooper S kopen.
Is na de A8 de tweede tegenvaller van Audi in korte tijd.
Comment
-
Oei, die komt net wat te laat en/of is wat te weinig verrassend, Audi kon/zou hier volgens mij veel meer uitgehaald kunnen hebben. Ik heb bvb. mijn ogen veel harder opengetrokken bij de DS3 van Citroën dan bij dit geval, als ik eerlijk moet zijn. Dit is gewoon een kleine Audi, de MINI is een klasse apart in zijn segment en hoeft mijn inziens niet te veel van deze A1 schrik hebben. 't Lijkt mij dat vooral de zakelijke Polo wat kopers zal verliezen aan deze A1.
Al hoop ik dat 't toch de vooropgelegde verkoopscijfers wat kan benaderen, anders zou 't wéér maar eens een ontgoocheling zijn voor de Belgische autoassemblage ('ie gaat toch in Vorst gemaakt worden, dacht ik).Life's too short. Not to. Live it.
1996 Volvo S40 1.8 Luxury-Line (verkocht)
2011 Audi A1 1.6 TDI 90pk (end-of-lease)
2011 Audi A3 1.6 TDI 105pk (aanloopwagen)
2013 VW Passat 1.6 TDI 105pk BMT Trendline
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenNiet mis.
Comment
-
Iedereen verschiet hier zo van het feit dat hij niet zo geweldig is als eerst gedacht? We weten toch al lang hoe hij eruit ging zien?
Ik vind hem wel meevallen. Waarschijnlijk zullen de standaardversies met de standaardbanden véél te hoog lijken zoals op de meeste spypics. Ik hoop dat het "bollekes"-gehalte van de Fiat 500 een beetje verborgen kan worden door brede banden. De 3deurs zal wel de knapste blijven.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kenny De Man Bekijk BerichtenMe gusta! Op die zilveren dingen na
En de prijs wss
Comment
Comment