Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A1.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Audi A1.

Comment

Pffff, dit is hem dan...
      Spreekt helemaal niet aan, en totaal kansloos tegen de Mini in een markt die nu al totaal verzadigd is.

Comment

Guitig karretje, komt er ook een 5d?

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door joodoo Bekijk Berichten
          Pffff, dit is hem dan...
          Spreekt helemaal niet aan, en totaal kansloos tegen de Mini in een markt die nu al totaal verzadigd is.
          Absoluut mee eens, ik vind het helemaal niets, totaal emotieloos.
          Zou ook 10x eerder een Mini Cooper S kopen.
          Is na de A8 de tweede tegenvaller van Audi in korte tijd.

Comment

Wtf hebben ze in hemelsnaam met die achterkant uitgestoken ?

Comment

Knap interieur dat heel volwassen is in vergelijking met de concurrentie.
              Exterieur zegt me nu nog niet veel, en zeker niet in deze kleur.
              Zou het wel eens in meteoor of daytona grijs willen zijn in combinatie met de aluminium dakconstructie

Comment

De concept had potentie.

Comment

Oei, die komt net wat te laat en/of is wat te weinig verrassend, Audi kon/zou hier volgens mij veel meer uitgehaald kunnen hebben. Ik heb bvb. mijn ogen veel harder opengetrokken bij de DS3 van Citroën dan bij dit geval, als ik eerlijk moet zijn. Dit is gewoon een kleine Audi, de MINI is een klasse apart in zijn segment en hoeft mijn inziens niet te veel van deze A1 schrik hebben. 't Lijkt mij dat vooral de zakelijke Polo wat kopers zal verliezen aan deze A1.
                  Al hoop ik dat 't toch de vooropgelegde verkoopscijfers wat kan benaderen, anders zou 't wéér maar eens een ontgoocheling zijn voor de Belgische autoassemblage ('ie gaat toch in Vorst gemaakt worden, dacht ik).
                  Life's too short. Not to. Live it.
                  1996 Volvo S40 1.8 Luxury-Line (verkocht)
                  2011 Audi A1 1.6 TDI 90pk (end-of-lease)
                  2011 Audi A3 1.6 TDI 105pk (aanloopwagen)
                  2013 VW Passat 1.6 TDI 105pk BMT Trendline

Comment

Dat ding heeft nu toch heel veel weg van de DS3???? een Citroën met 4 ringen?

Comment

Nogal agressieve voorkant en de achterkant kan me helemaal niet bekoren.

Comment

Best nog knap.
                        Die zilveren delen enkel mee in het rood... Zou al een volledig ander zicht zijn.

Comment

Helemaal zwart lijkt mijn de beste optie.

Comment

Niet mis.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
                              Niet mis.
                              Second, ik ben alleen niet voor die bicolore uitvoering van de kleuren.

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

Me gusta! Op die zilveren dingen na
                                En de prijs wss

Comment

Iedereen verschiet hier zo van het feit dat hij niet zo geweldig is als eerst gedacht? We weten toch al lang hoe hij eruit ging zien?

Ik vind hem wel meevallen. Waarschijnlijk zullen de standaardversies met de standaardbanden véél te hoog lijken zoals op de meeste spypics. Ik hoop dat het "bollekes"-gehalte van de Fiat 500 een beetje verborgen kan worden door brede banden. De 3deurs zal wel de knapste blijven.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kenny De Man Bekijk Berichten
                                    Me gusta! Op die zilveren dingen na
                                    En de prijs wss
                                    Prijs zal inderdaad niet mals zijn. Iemand die uitkijkt voor een Polo, gaat ook niet meteen een A1 kopen denk ik. Daar ligt toch wel een serieus verschil in kwa prijs.

Comment

Mooi, fris karretje.

Alleen de achterkant langszij gezien voelt nog wat onwennig aan... De lichten die samen met de bumper verder uitsteken dan het deel ertussen.

2006-2010 '97 VW Golf III TDI
                                      2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
                                      2012-...
                                      '07 BMW 118d

Comment

Best wel een knappe voorkant, de achterkant is wel beetje vreemd op de foto.
                                        Die dakstijlen in zilver zijn misschien nog oké in combinatie met blauw.
                                        De middenconsole is wel niet zo Audi-achtig op het eerste gezicht...

Comment

Working...
                                        X