Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A1.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Beter dan verwacht, maar hij mocht vooraan wat breder en ik zie niet in waarom je dit boven een MINI zou nemen.

Comment

Niet mis. Achterzijde oogt (nog) wat onwennig, maar al bij al tof bakje. 'k Kan me inbeelden dat deze redelijk wat MINI-kopers moet kunnen verleiden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk Berichten
        Erg korte zitting, zeer rechtop staande rugleuning ... 'k zou er niet graag zitten.

Comment

Knappe voorkant,typisch audi,de rest Pfffff.
          En bijna vier meter...Zo mini is dat niet meer.
          Last edited by jupiter; 10/02/2010, 13:02.

Comment

Is dat een kakstoel in het midden?

Comment

C30 ziet er toch een heel pak beter uit.
              MERCEDES LOVERS ARE BETTER LOVERS

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mercedesjokke Bekijk Berichten
                C30 ziet er toch een heel pak beter uit.
                Is niet te vergelijken met deze A1, zit trouwens ook in een ander segment.
                Opel Corsa 1.7 cdti (sold)

Opel Astra ST Sport (sold)

Opel Zafira Tourer Cosmo 2.0 cdti 165 pk start/stop

Comment

Ik ben natuurlijk fan als échte Audi-liefhebber. Binnenkort ene bestellen voor mijn vriendin

En goed verkopen zal hij toch hoor, daar twijfel ik geen seconde aan ...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                    Erg korte zitting, zeer rechtop staande rugleuning ... 'k zou er niet graag zitten.
                    Vind ik ook

Comment

Leuk, juist de achterkant oogt wat raar.

Sowieso pakken mooier dan een MINI.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk Berichten
                        Best nog knap.
                        Die zilveren delen enkel mee in het rood... Zou al een volledig ander zicht zijn.
                        Die contrasterende dakbogen zijn een optie

Comment

klassieke reakties...
                          eerst een pak kritieken, maar na een paar weken vindt iedereen het wel geslaagd
                          het alu-stuk is wel ontleend aan de C3 Pluriel, maar zonder zou dat een heel banale mini-A3 met scherpere hoekjes
                          wie dat niet mooi vind moet sliver als kleur kiezen
                          zo te zien wel een hatch waarin men door de achterruit kan kijken

Comment

Ik vind hem lelijk en dat zal na een paar weken niet veranderen.

Voorkant ziet er enerzijds typisch Audi uit, maar dat is het nadeel van te kiezen voor een single frame dat een groot deel van de voorkant bepaalt, maar anderzijds... die voorlichten... Ze ogen enerzijds kwaad, anderzijds slaperig.

Profiel ziet er rommelig uit. Er zit gewoon geen mooie lijn in.

Achterkant... gewoon lelijk, als de Q7 een lelijke wagen wordt genoemd, waarom neem je dan de lelijkste elementen om ze te gebruiken in je nieuwe wagen? Omdat ht Audi is en het allemaal herkanbaar moet blijven?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk Berichten
                              Iedereen verschiet hier zo van het feit dat hij niet zo geweldig is als eerst gedacht? We weten toch al lang hoe hij eruit ging zien?

Ik vind hem wel meevallen. Waarschijnlijk zullen de standaardversies met de standaardbanden véél te hoog lijken zoals op de meeste spypics. Ik hoop dat het "bollekes"-gehalte van de Fiat 500 een beetje verborgen kan worden door brede banden. De 3deurs zal wel de knapste blijven.
                              Ik vind 'm in het algemeen nog goed meevallen. Knap gestileerde koplampen, mooi 6-hoekig rooster. De achterkant vind ik ook wel iets hebben, en de achterruit ziet er es groot genoeg uit om voldoende zicht naar achter te hebben. Alleen de zijkant vind ik precies wat vreemd. De achterlichten steken wat uit, en zo lijkt het alsof ie een dik gat heeft.

Nog een kleine bedenking: Deze persfoto's zijn natuurlijk met de LED-koplampen, maar de basisversies zullen wss weer gewoon koplampen hebben die er véél minder gelikt uitzien. De basisbandenmaat zal ook wel een slagje kleiner zijn..
                              freude am fahren

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door lele Bekijk Berichten
                                Is niet te vergelijken met deze A1, zit trouwens ook in een ander segment.
                                Ondanks dat, zal het Volvo zeker C30-klanten kosten. We kunnen het beschouwen als het segment 'een kleine/de kleinste wagen van een premium merk' en dan ...

Mooi autootje trouwens!
                                nls2000

Comment

Wel vind ik een C30 veel meer bij mannen passen en dit bij vrouwen.
                                  nls2000

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door RUBN Bekijk Berichten

Nog een kleine bedenking: Deze persfoto's zijn natuurlijk met de LED-koplampen, maar de basisversies zullen wss weer gewoon koplampen hebben die er véél minder gelikt uitzien. De basisbandenmaat zal ook wel een slagje kleiner zijn..
                                    Idd, koplampen zonder leds zien er veel minder geslaagd uit.

Comment

Ik vond het concept een raar snuitje hebben, dan is de finale productieversie toch knapper geworden (gebeurd ook niet vaak). Ook in profiel zijn die aangepaste koplampen een flinke verbetering... imho.

Qua rijgedrag zal 'ie tov de Mini wellicht niet veel kunnen uithalen. Misschien gaat de Audi meer voor comfort, of een betere mix tussen comfort & sport.
                                      Maar alleen al op de foto's ziet de afwerking en materiaalkeuzes er beter uit. Die smetteloze afwerking heeft ook z'n charmes. Veel meer kan Audi niet doen denk ik. Als je dit nu vergelijkt met de introductie van de Alfa Mito, denk ik dat deze A1 in iets betere aarde zal vallen.

Comment

Working...
                                      X