Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A1.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Geef gerust 20.000 euro aan zo'n ding, hoor!

Laat me dan wel toe je een immense dommekloot te vinden.

Op het salon stond een mooie Accord 2.4i voor ongeveer die prijs. Om nog maar te zwijgen wat je met dat budget op de jonge-tweedehandsmarkt kan vinden.

Die redenering gaat voor mij trouwens ook op voor MINI en consoorten.

Comment

• geslaagd, ik kies dit boven een Mini

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Septentrio Bekijk Berichten
        Geef gerust 20.000 euro aan zo'n ding, hoor!

Op het salon stond een mooie Accord 2.4i voor ongeveer die prijs. Om nog maar te zwijgen wat je met dat budget op de jonge-tweedehandsmarkt kan vinden.

Die redenering gaat voor mij trouwens ook op voor MINI en consoorten.
        Dat vind ik maar een flauwe redenering.
        Niet iedereen wil met een accord rijden bvb. Maar zien graag een klein wagentje genre mini of a1 of ds3

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Septentrio Bekijk Berichten
          Laat mij dan ook toe om ook u een dommekloot te noemen.

Comment

• ² that

Comment

• Ga je nu echt onze intense vriendschap op het spel zetten omdat ik de nieuwe Audi niet leuk vind

Comment

• Daar gaat het toch helemaal niet om

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk Berichten
                  Die radio vind ik een dikke misser. Lijkt wel uit 1998 ofzo.
                  Deze radio mag dan al enkele jaren in gebruik zijn bij Audi. Ik moet nog een radio tegenkomen die zo fijn aanvoelt en gemakkelijk te bedienen is...

S-Line ziet er zeer goed uit.

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Audi s1:

- waarschijnlijk 1.4 TSI met turbo en supercharger : zeker 200 pk
                          - quattro vierwielaandrijving
                          - 0-100km/h : iets meer dan 6 sec
                          - top: begrensd op 250
                          - kostprijs: audi mikt hiervoor op een startprijs van 28.000 euro

Bron: www.groenlicht.be

Comment

• Denk niet dat die Quattro krijgt?
                            Zou wel mooi zijn natuurlijk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Twinclutch Bekijk Berichten
                              Denk niet dat die Quattro krijgt?
                              Zou wel mooi zijn natuurlijk
                              Dat vermogen wordt via een S-Tronic automaat met dubbele koppeling verstuurd naar alle vier de wielen via het bekende Quattro-vierwielaandrijvingssysteem. Daarbij zal een 40:60 verhouding toegepast worden, met dus een kleine voorkeur voor de achterwielen.

Lees meer op: http://www.groenlicht.be/2010/02/12/impressie-audi-s1/#ixzz0fMYCMyLi

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Papillon Bekijk Berichten
                                Dat vermogen wordt via een S-Tronic automaat met dubbele koppeling verstuurd naar alle vier de wielen via het bekende Quattro-vierwielaandrijvingssysteem. Daarbij zal een 40:60 verhouding toegepast worden, met dus een kleine voorkeur voor de achterwielen.

Lees meer op: http://www.groenlicht.be/2010/02/12/impressie-audi-s1/#ixzz0fMYCMyLi
                                Er zijn meerdere bronnen die het tegendeel beweren vandaar de opmerking..
                                Het lijkt me straf dat Audi alleen voor de S1 dat onderstel gaat aanpassen.
                                Die 40:60 verdeling is dikke zever want dat is de verdeling van een Torsendiff dat pas vanaf de a4 gebruikt wordt en ongeschikt is voor dwarsgeplaatste motoren.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JanC Bekijk Berichten
                                  Wauw, ze zijn wel rijk met hun kleuren zeg, grijs en..zwart en.. rood!
                                  Of.... brrrrr..uin.
                                  2015 Renault Mégane Coupe GTI - Blauw - 1.5 dCI 110 pk

Comment

• Ik vind het echt een immens lelijke auto. Een goedkope kopie van een Citroën C3. Maarja, smaken en kleuren... Het zal weer wel goed verkopen, omdat het een Audi is en iedereen denkt dat ge er na 5 jaar nog goud van terugkrijgt...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door janhuybs Bekijk Berichten
                                      Ik vind het echt een immens lelijke auto. Een goedkope kopie van een Citroën C3. Maarja, smaken en kleuren... Het zal weer wel goed verkopen, omdat het een Audi is en iedereen denkt dat ge er na 5 jaar nog goud van terugkrijgt...
                                      Of omdat sommige mensen het mss wel een mooie auto vinden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                                        Dat dat veel geld is. En het ergste is, als ik mijn vader mag geloven zal ie op € 17.800 beginnen voor de benzine, € 19.500 voor de diesel. Dat zijn de prijzen die hij heeft doorgekregen op het werk. Wat echt veel te duur is ..
                                        Mijn vader heeft vandaag nieuwe informatie meegegeven, dat van die € 17.800 en € 19.500 bleek incorrecte informatie te zijn. De instapprijs zou wel degelijk rond de € 16.000 hangen, dit voor de 1.2 TFSI met 86pk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Thorens Bekijk Berichten
                                          Wauw, ze zijn wel rijk met hun kleuren zeg, grijs en..zwart en.. rood!
                                          Of.... brrrrr..uin.
                                          Er komen in het begin 10 mogelijke kleuren voor het exterieur.

Comment

Working...
                                          X