Oorspronkelijk geplaatst door RUBN
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A1.
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door JanC Bekijk BerichtenKnap!
Die dakbogen zijn blijkbaar toch niet meegespoten te bestellen?
Licht grijs
Donkergrijs
Zwart
Als ik het goed herinner vanop de A1-website.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sjoerie Bekijk BerichtenDacht dat die in 3 'kleuren' te krijgen waren.
Licht grijs
Donkergrijs
Zwart
Als ik het goed herinner vanop de A1-website.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RUBN Bekijk Berichten
Oorspronkelijk geplaatst door loebas Bekijk BerichtenHier toont hij toch zeer flashy. Iemand die dit wagentje "gewoon, saai of conservatief" noemt, begrijp ik niet. Mooi werk.
Comment
-
Ik vind dit als geheel niet zo geslaagd. Hij is op zich qua vorm mooi rond en wat schattig maar heeft dan wel agressieve trekjes, beetje als een grommende chihuahua. Alsof hij persé stoer en schattig moet zijn om beide geslachten aan te spreken. Dit is beter gelukt bij mini.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk BerichtenIk vind dit als geheel niet zo geslaagd. Hij is op zich qua vorm mooi rond en wat schattig maar heeft dan wel agressieve trekjes, beetje als een grommende chihuahua. Alsof hij persé stoer en schattig moet zijn om beide geslachten aan te spreken. Dit is beter gelukt bij mini.
Betreffende de vormen; het enige schattige is het klein zijn op zich. Voor het overige zijn de kenmerken van Audi er voor de volle 100% aanwezig alhoewel hij niet naar een A4 aard .
Hoe de standaardversie eruit zal zien weet ik niet, maar het getoonde ontwerp en de lijnen zullen alleszins gelijklopend zijn. De vorm van de auto zit volgens mij wel goed in elkaar rekening houdend met de afmetingen. De stoere look staan hem juist goed, daar waar de mini zeer braafjes uit de kast komt.
Er zijn niet veel directe minikillers op de markt, de A1 zal hierin verandering brengen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door loebas Bekijk BerichtenDe uitdaging bij de nieuwe mini was dan ook niet zo groot als bij de A1. De mini had al een basis, dit moest enkel gemoderniseerd worden. De A1 is ontworpen from the scratch.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenOw, nice !
S line exterieur
Enorm knap.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk BerichtenEn die bogen doen mij aan een c3 pluriel denken, wat toch geen compliment is.
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tsmetjen Bekijk Berichtenfraai vormgegeven, zal er ook een vijfdeurs versie komen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk BerichtenGe vergelijkt hier met de laatste generatie mini? Die is idd zwaar op de vorige geïnspireerd, maar denkt ge dat die uit de lucht gevallen kwam. Ik vind dit echt geen argument, sorry.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door loebas Bekijk Berichten't Is alleszins een feit dat de nieuwe mini gebaseerd is op het ontwerp van de oude. De A1 had geen voorganger en is ontworpen from the scratch. Dus bij Audi zijn ze op zoek moeten gaan naar een nieuw "type" model, daar waar ze bij Bmw dit "type" al hadden overgekocht van Rover destijds. Dat is't verschil.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pablo Bekijk BerichtenEcht knap op die reallife foto Afmetingen lijken te kloppen.2015 Renault Mégane Coupe GTI - Blauw - 1.5 dCI 110 pk
Comment
Comment