Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A1.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door RUBN Bekijk Berichten
    Hier toont hij toch zeer flashy. Iemand die dit wagentje "gewoon, saai of conservatief" noemt, begrijp ik niet. Mooi werk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JanC Bekijk Berichten
      Knap!
      Die dakbogen zijn blijkbaar toch niet meegespoten te bestellen?
      Dacht dat die in 3 'kleuren' te krijgen waren.

Licht grijs
      Donkergrijs
      Zwart

Als ik het goed herinner vanop de A1-website.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sjoerie Bekijk Berichten
        Dacht dat die in 3 'kleuren' te krijgen waren.

Licht grijs
        Donkergrijs
        Zwart

Als ik het goed herinner vanop de A1-website.
        Standaard zijn de bogen in koetswerkkleur, in optie de drie genoemde kleuren.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door loebas Bekijk Berichten
          Hier toont hij toch zeer flashy. Iemand die dit wagentje "gewoon, saai of conservatief" noemt, begrijp ik niet. Mooi werk.
          In deze versie is de A1 wel zeer aantrekkelijk maar dat is dan waarschijnlijk ook verre van standaard.

Comment

• Ik vind dit als geheel niet zo geslaagd. Hij is op zich qua vorm mooi rond en wat schattig maar heeft dan wel agressieve trekjes, beetje als een grommende chihuahua. Alsof hij persé stoer en schattig moet zijn om beide geslachten aan te spreken. Dit is beter gelukt bij mini.

Comment

• En die bogen doen mij aan een c3 pluriel denken, wat toch geen compliment is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
                Ik vind dit als geheel niet zo geslaagd. Hij is op zich qua vorm mooi rond en wat schattig maar heeft dan wel agressieve trekjes, beetje als een grommende chihuahua. Alsof hij persé stoer en schattig moet zijn om beide geslachten aan te spreken. Dit is beter gelukt bij mini.
                De uitdaging bij de nieuwe mini was dan ook niet zo groot als bij de A1. De mini had al een basis, dit moest enkel gemoderniseerd worden. De A1 is ontworpen from the scratch.

Betreffende de vormen; het enige schattige is het klein zijn op zich. Voor het overige zijn de kenmerken van Audi er voor de volle 100% aanwezig alhoewel hij niet naar een A4 aard .
                Hoe de standaardversie eruit zal zien weet ik niet, maar het getoonde ontwerp en de lijnen zullen alleszins gelijklopend zijn. De vorm van de auto zit volgens mij wel goed in elkaar rekening houdend met de afmetingen. De stoere look staan hem juist goed, daar waar de mini zeer braafjes uit de kast komt.
                Er zijn niet veel directe minikillers op de markt, de A1 zal hierin verandering brengen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door loebas Bekijk Berichten
                  De uitdaging bij de nieuwe mini was dan ook niet zo groot als bij de A1. De mini had al een basis, dit moest enkel gemoderniseerd worden. De A1 is ontworpen from the scratch.

Ge vergelijkt hier met de laatste generatie mini? Die is idd zwaar op de vorige geïnspireerd, maar denkt ge dat die uit de lucht gevallen kwam. Ik vind dit echt geen argument, sorry.

Comment

• Ik vind het een sportief uiterlijk hebben! Nice!

Comment

Ow, nice !

S line exterieur

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                        Ow, nice !

S line exterieur
                        2222222

Enorm knap.

Comment

En die bogen doen mij aan een c3 pluriel denken, wat toch geen compliment is.
                          Awel, daar heeft u een punt! Op zich vind ik het geen lelijke wagen, maar die bogen doen mij ook aan Pluriel denken en door aan de Pluriel te denken krijg ik koude rillingen. Ook is er iets raar met de positie van die bogen, meerbepaald de plaats waar ze vanachter neerkomen, de positie van de C-stijl dus, die doet ook aan de Puriel denken.

Comment

Mag zo hier op dn oprit afgezet worden

Comment

• Inderdaad op de laatste foto staat hij echt super

Comment

• fraai vormgegeven, zal er ook een vijfdeurs versie komen?

Comment

• Echt knap op die reallife foto Afmetingen lijken te kloppen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tsmetjen Bekijk Berichten
                                    fraai vormgegeven, zal er ook een vijfdeurs versie komen?
                                    Yep, daar is zelfs al een concept van

Comment

Ge vergelijkt hier met de laatste generatie mini? Die is idd zwaar op de vorige geïnspireerd, maar denkt ge dat die uit de lucht gevallen kwam. Ik vind dit echt geen argument, sorry.
                                      't Is alleszins een feit dat de nieuwe mini gebaseerd is op het ontwerp van de oude. De A1 had geen voorganger en is ontworpen from the scratch. Dus bij Audi zijn ze op zoek moeten gaan naar een nieuw "type" model, daar waar ze bij Bmw dit "type" al hadden overgekocht van Rover destijds. Dat is't verschil.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door loebas Bekijk Berichten
                                        't Is alleszins een feit dat de nieuwe mini gebaseerd is op het ontwerp van de oude. De A1 had geen voorganger en is ontworpen from the scratch. Dus bij Audi zijn ze op zoek moeten gaan naar een nieuw "type" model, daar waar ze bij Bmw dit "type" al hadden overgekocht van Rover destijds. Dat is't verschil.
                                        Je kan evengoed stellen dat Audi geen nieuw type heeft moeten uitvinden, eerder het omgekeerde. Ze hebben gewacht tot een ander het risico nam. Nu -after the hype- komen ze met een Mini-concurrent aandraven, dan nog gebaseerd op een VW Polo.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pablo Bekijk Berichten
                                          Echt knap op die reallife foto Afmetingen lijken te kloppen.
                                          Helemaal akkoord, ziet er goed uit "in the flesh".
                                          2015 Renault Mégane Coupe GTI - Blauw - 1.5 dCI 110 pk

Comment

Working...
                                          X