Oorspronkelijk geplaatst door newlook
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A1.
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door newlook Bekijk Berichtenik denk dat iedereen best een extra inspanning doet om hem mooi te vinden of ze kunnen hier binnenkort weeer een fabriek sluiten.
Om iets mooi te vinden moet je toch geen inspanning gaan doen zeker.
Anders is het gelijk aan door de strot rammen.
Iedereen maakt toch voor zichzelf uit wat mooi is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenLes goûts et les couleurs ne se discutent pas !
Moest het wel zo zijn het zou een raar zicht zijn denk ik
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
Moest het wel zo zijn het zou een raar zicht zijn denk ik
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door joodoo Bekijk Berichten
Om iets mooi te vinden moet je toch geen inspanning gaan doen zeker.
Serieus nu, ik vrees dat de verkoopcijfers vergelijkbaar zullen zijn met de A2 (=minder dan verwacht)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door newlook Bekijk BerichtenAls je heel hard uw best doet lukt dat wel...
Comment
-
Audi A1 ook met S-Line pakket
Bij de onthulling maakte Audi al melding van het S-Line pakket voor de A1, maar konden we niet zien wat dit precies voor het uiterlijk inhoudt. Het merk uit Ingolstadt heeft nu foto’s vrijgegeven van de kleine nieuweling met het sportieve pakket.
Het S-Line pakket bestaat uit twee gedeelten: een Sport Package en een Exterior Package. Het exterieurpakket bestaat onder meer uit een grotere dakspoiler achter, een andere voorbumper met luchtinlaten aan de zijkant en een achterbumper met diffusor en matte afwerking. Het S-Line Sport Package bestaat uit 17- of 18-inch lichtmetaal, een sportonderstel met dynamische dempercontrole, sportstoelen en een met leder bekleed stuurwiel.
Het pakket doet niets aan het vermogen van de A1. Het motorenpalet van de auto blijft zodoende bestaan uit een 1.2 TSI (86 pk), 1.4 TSI (122 pk), 1.6 TDI (90 pk) en 1.6 TDI (105 pk). De Audi A1 zonder het S-Line pakket is momenteel al te bewonderen op de Autosalon van Genève, voor de S-Line-versie moet u nog even geduld hebben.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Yannick007 Bekijk BerichtenVitten op de achterkant van een C30 maar dit dan een prachtige achterkant vinden gaat er bij mij niet in . Ahja oeps, er staan 4 ringen op
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Yannick007 Bekijk BerichtenVitten op de achterkant van een C30 maar dit dan een prachtige achterkant vinden gaat er bij mij niet in . Ahja oeps, er staan 4 ringen op
Zelf vind ik de achterkant van de C30 helemaal niet mooi, van de A1 vind ik het best meevallen. En dat heeft dan niets met die 4 ringen te maken.
Comment
Comment