Teakbrown;
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A1.
Collapse
X
-
De 1ste A1 die ik heb gezien
Benzine
'80 VW POLO 895cc 22.300km-26.100km (2005- )
'85 VW PASSAT 32B 1300 (2010-2011)
'68 VW 411 1700 (2011-2014)
'81 VW T3 Camping Westfalia Joker 2000cc (2011-2013)
Diesel
'85 VW GOLF II Diesel (2007-2011)
'91 MERCEDES-BENZ 200D 157.000km-320.000km (2010- )
'10 VW GOLF VI 1600TDI Bluemotion (2016-2019)
'11 CITROÊN C3 1.4 HDI 68.000-111.000km (2015- )
'13 MERCEDES-BENZ E 220CDI T-Modell 116.000-147.000km (2019- )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk BerichtenIk moet hem natuurlijk nog in werkelijkheid zien maar de eerste indruk is en blijft nog altijd zeer matig.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door WV. Bekijk BerichtenDe 1ste A1 die ik heb gezien
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door scirocco89 Bekijk Berichtenik vond het maar een raar geval.... een klein autoke met de kont van ne Q5... raar idee. wordt wat wennen als ik die wat vaker ga tegenkomen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CAMAROSA Bekijk Berichtenen die rechtse is de voorloper van den TT !!!!!Benzine
'80 VW POLO 895cc 22.300km-26.100km (2005- )
'85 VW PASSAT 32B 1300 (2010-2011)
'68 VW 411 1700 (2011-2014)
'81 VW T3 Camping Westfalia Joker 2000cc (2011-2013)
Diesel
'85 VW GOLF II Diesel (2007-2011)
'91 MERCEDES-BENZ 200D 157.000km-320.000km (2010- )
'10 VW GOLF VI 1600TDI Bluemotion (2016-2019)
'11 CITROÊN C3 1.4 HDI 68.000-111.000km (2015- )
'13 MERCEDES-BENZ E 220CDI T-Modell 116.000-147.000km (2019- )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CAMAROSA Bekijk Berichtenen die rechtse is de voorloper van den TT !!!!!
nostalgie !!...zelfs na 25 jaar mis ik mijn keverke nog altijd...
Comment
-
gek, al eentje zien rondrijden en nu pas zijn de prijzen bekend? Of waren de prijzen al langer bekend en deed dat nieuws gewoon de ronde nog niet?
Oorspronkelijk geplaatst door Autofans.beTot oktober is er van de A1 in Vorst nog niets te bespeuren, maar bestellen kan al wel, wij geven je de prijzen mee van de premium stadwagen die Audi eerder in Genève voorstelde. Goedkoop is hij niet, dat wisten we al. De instapper kost je dan ook al meteen 15.590 euro. Voor dat geld krijg je de 1.2 TFSi, die 86 pk sterk is.
Een trapje hoger brengt je bij de 1.4 TFSi met 122 pk voor 20.150 euro. Een blok dat we eerder al aan de tand voelde in de Scirocco. Dat wil zeggen dat je een dubbele koppeling krijgt, in tegenstelling tot de handgeschakelde vijfbak die je krijgt in de andere varianten.
Gaan we Belgisch, en dus dieselen, dan gaat de keuze tussen een 1.6 TDI met 90 pk / 230 Nm of 105 pk / 250 Nm voor respectievelijk 17.950 euro en 18.950 euro. Dat 1.6-blok kennen we al uit de Golf Bluemotion. Het spreekt als vanzelf dat er later nog sportievere varianten zullen worden gelanceerd, al blijft Audi daar tot op dit moment nog wat vaag over.Last edited by svenio_g; 03/05/2010, 23:35.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ferdinand Bekijk BerichtenJammer van de te hoge prijzen. Een vergelijkbare Fiesta of Polo kost een pak minder. Waarschijnlijk is de dure Belgische loonkost de oorzaak. Productie in het voormalige Oostblok zou direct enkele duizenden euros schelen.
Een voorlopig hoogtepunt vind ik dat je een Maybach en een Skoda Superb in hetzelfde segment plaatst, omdat ze volgens jou even veel beenruimte bieden achterin. "Hm, zou ik nu de Maybach bestelbon tekenen of toch maar lekker voor de Supurb gaan", moet menig klant zich volgens jou afvragen.
Na een keer of tien dergelijke reacties gelezen te hebben is het niet meer grappig, maar gewoon afgezaagd.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ferdinand Bekijk BerichtenJammer van de te hoge prijzen. Een vergelijkbare Fiesta of Polo kost een pak minder. Waarschijnlijk is de dure Belgische loonkost de oorzaak. Productie in het voormalige Oostblok zou direct enkele duizenden euros schelen.truth is in the eye of the beholder
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dePAUL Bekijk BerichtenIk begin mij af te vragen waarom jij altijd dergelijke reacties schrijft. Is dat een soort grap, om te zien hoe daarop gereageerd wordt, of is dat nu echt serieus bedoeld? In elke thread vergelijk jij elke auto met een andere auto die zich in een totaal ander marktsegment bevindt, om een of andere duistere reden meestal van het merk Skoda. En dan merk je op dat er -warempel- toch geen prijsverschil is zeker!!??
Een voorlopig hoogtepunt vind ik dat je een Maybach en een Skoda Superb in hetzelfde segment plaatst, omdat ze volgens jou even veel beenruimte bieden achterin. "Hm, zou ik nu de Maybach bestelbon tekenen of toch maar lekker voor de Supurb gaan", moet menig klant zich volgens jou afvragen.
Na een keer of tien dergelijke reacties gelezen te hebben is het niet meer grappig, maar gewoon afgezaagd.
Comment
Comment