Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A1.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• ferdinand is een typetje, niet op reageren mannekes

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door svenio_g Bekijk Berichten
      gek, al eentje zien rondrijden en nu pas zijn de prijzen bekend? Of waren de prijzen al langer bekend en deed dat nieuws gewoon de ronde nog niet?

Lees het volledige artikel op autofans.be
      Lijkt niet logisch dat een 90pk of 105pk evenveel kosten?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sjoerie Bekijk Berichten
        Lijkt niet logisch dat een 90pk of 105pk evenveel kosten?
        gelijk heb je, de 90 pk kost 1.000 minder. Ik heb het dan ook even aangepast
        autofans.be

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..." | RIP Tom

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ferdinand Bekijk Berichten
          Jammer van de te hoge prijzen. Een vergelijkbare Fiesta of Polo kost een pak minder. Waarschijnlijk is de dure Belgische loonkost de oorzaak. Productie in het voormalige Oostblok zou direct enkele duizenden euros schelen.
          Serieus, get a life...
          Wat gefrustreerd misschien of zoek je gewoon aandacht?

Oorspronkelijk geplaatst door dePAUL Bekijk Berichten
          Na een keer of tien dergelijke reacties gelezen te hebben is het niet meer grappig, maar gewoon afgezaagd.
          ²²²²²²
          Jaguar XF - http://autoforum.be/showthread.php?t=30558

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
            ferdinand is een typetje, niet op reageren mannekes
            Ik begin dat ook te denken, maar bestaat er geen manier om alle ferdinand-onzin weg te modereren, of er een soort spam filter op te zetten?

Comment

• Je kan hem toevoegen aan je negeerlijst

Comment

Je kan hem toevoegen aan je negeerlijst

http://www.autoforum.be/profile.php?do=ignorelist
                super, bedankt!

Comment

• Zie net dat de A1 toegevoegd is in de carconfigurator van Audi.
                  Als ik de duurste versie neem en dan nog wat extra opties kom ik easy aan € 30.000
                  (Niet dat ik deze wagen zou kopen, was eens nieuwsgierig naar de prijzen).

Comment

• Extra sleutel met afstandsbediening als optie aan €30 En dat voor een premium merk ...

Comment

• Audi will show seven different custom variants of the A1 supermini at Volkswagen’s annual Woorthersee event in Austria, including this ‘FC Bayern’ special edition model.
                      All seven designs are the work of Audi chief designer Stefan Sielaff and his team and have been created to demonstrate the range of customisable options that will be available upon the car’s launch in the autumn.
                      The FC Bayern design is the showcase of the stand, as it commemorates the German team’s achievement of getting to the Champions League final in Madrid later this month. It is kitted out in Bayern colours and features the name and number of Bayern forward Arjen Robben.
                      Other A1 specials on the stand include taxi and police car variants, as well as a design in the colours of the original Quattro rally car. Audi has also made styling changes to all of the special editions’ interiors.
                      “The Audi A1 fits in with the GTI meet because customisation has always been a central topic for the Audi fans here at the Worthersee and will also play a special role for A1 customers,” said Sielaff.
                      Other models on Audi’s Woorthersee stand will include the new R8 GT and RS5 models. The event starts a week today.

Comment

• Comment

• bron:autocar
                          Last edited by edge; 05/05/2010, 18:17.

Comment

• meer dan 100 euro voor een zwart-wit boordcomputerke is wel schandalig:-) kdenk ni dat er nog een ander merk is dat dat niet standaard geeft op een auto van 20000k :-)

Comment

• Toen ik boven de 40k uitkwam heb ik de CC afgesloten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten

Schitterende interieurbekleding. Lijkt op pied de poule en met die lederen middenconsole helemaal af.

Comment

Toen ik boven de 40k uitkwam heb ik de CC afgesloten
                                  Waar valt 'ie te configureren?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                    Waar valt 'ie te configureren?
                                    op de BE-config...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BWS Bekijk Berichten
                                      op de BE-config...
                                      Christ... D'Ieteren... ik houd al m'n hart vast...

Comment

• Een A3 tdie met wat opties (incl. ecopremie) is goedkoper dan een A1 met dezelfde opties!! Echt wel veel te duur dus!!

Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                        Christ... D'Ieteren... ik houd al m'n hart vast...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kijkesaan Bekijk Berichten
                                          meer dan 100 euro voor een zwart-wit boordcomputerke is wel schandalig:-) kdenk ni dat er nog een ander merk is dat dat niet standaard geeft op een auto van 20000k :-)
                                          Mini vraagt 170 euro voor een boordcomputer.

Comment

Working...
                                          X