Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A1.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Zorba Bekijk Berichten
    Extra sleutel met afstandsbediening als optie aan €30 En dat voor een premium merk ...
    Dat vind ik niet zo erg. Het stoort me meer dat je voor mechanische airco 1.000€ moet neerleggen bij de topuitrusting...

Een ander voorbeeld is het Pack Sport Design. Dat kost 1.000€ extra bij een ambition voor een S-line spoilertje + mistlichten, die mistlichten heeft een ambition trouwens al, dan zijn het wel dure mistlampen.

Comment

• Is de 1.6 TDI 105pk niet verkrijgbaar icm een S-tronic versnellingsbak ?

Ik zou mij zo nog wel eentje durven aanschaffen, 16.000 EUR voor mijn MINI en 10.000 EUR opleggen..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
        Christ... D'Ieteren... ik houd al m'n hart vast...

en ondertussen ook op de DE configurator

Comment

• Vind hem wel iets hebben, maar als je de prijs ziet is het wel even schrikken vind ik. Alhoewel dit wel te verwachten was natuurlijk.

Mijn neef zou em binnen een goed jaar één durven kopen, 1.4 tsi. Enkel twijfelt hij tussen de A1 en
          de Scirocco. Beiden met zelfde motor en zelfde opties. Wat denken jullie?
          - Daily driver: 2015 Suzuki Swift 1.2i 16v GL:
          - Weekend/fun: 1984 Honda Civic CRX 1.5i 12v 1st gen.

- 1994 Suzuki swift 1.0: sold - 2003 Peugeot 106 1.4 XS: RIP - 1997 Shitro?n Saxo 1.1: sold - 1993 VW Golf III 1.8 90pk: sold - 2001 Toyota Avensis 1.6 vvt-i: sold - 1995 Honda CRX DelSol 1.6 ESI: sold

Comment

• De Scirocco is af-fabriek al volledig af. Het enige waar je daar voor het exterieur moet bijleggen, is voor wat grotere velgen.

Voor de A1 mag je volgens mij wel al wat geld ertegenaan smijten voor ie er deftig begint uit te zien.. Oa ook voor mooie velgen, maar ook voor LED's, contrasterende dakbogen, etc.

Zijn er trouwens al foto's van een basic A1? Ik zou graag es de standaar koplampen zien zonder LED's.. die zijn wss niet om aan te zien !
            freude am fahren

Comment

• Een Scirocco naar mijn zin kost ook genoeg centjes, maar toch verkies ik een Scirocco altijd boven een A1. Wel de 2.0 TSI !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                Christ... D'Ieteren... ik houd al m'n hart vast...
                Maar allé joeng, D'Ieteren, wa es da na mis mee?

Comment

• [
                  AF!! (die wielen )
                  Volvo V60 D3 R-design

Comment

• Dit is een basic A1. Geen LED's, wieldoppen ipv lichtmetalen velgen. 'k Vind dat het nog meevalt zonder LED's, maar met is natuurlijk een beetje meer gestileerd.
                    freude am fahren

Comment

• De voorvader van de Audi A1, De Audi 50

Benzine
                      '80 VW POLO 895cc 22.300km-26.100km (2005- )

'85 VW PASSAT 32B 1300 (2010-2011)

'68 VW 411 1700 (2011-2014)
                      '81 VW T3 Camping Westfalia Joker 2000cc (2011-2013)
                      Diesel
                      '85 VW GOLF II Diesel (2007-2011)
                      '91 MERCEDES-BENZ 200D 157.000km-320.000km (2010- )
                      '10 VW GOLF VI 1600TDI Bluemotion (2016-2019)
                      '11 CITROÊN C3 1.4 HDI 68.000-111.000km (2015- )
                      '13 MERCEDES-BENZ E 220CDI T-Modell 116.000-147.000km (2019- )

Comment

• kan mij eigenlijk niet echt voorstellen dat er veel vraag gaat zijn naar zulks een duur spul...
                        sigpic
                        Oldie: Ford Cortina DeLuxe 1967
                        Daily: Fiat 500S

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RUBN Bekijk Berichten
                          Dit is een basic A1. Geen LED's, wieldoppen ipv lichtmetalen velgen. 'k Vind dat het nog meevalt zonder LED's, maar met is natuurlijk een beetje meer gestileerd.
                          Zoals bij de meeste voertuigen is de absolute basisversie het mooiste. De handige stalen velgen laten zich gemakkelijk reinigen door de afneembare wieldoppen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door scirocco89 Bekijk Berichten
                            kan mij eigenlijk niet echt voorstellen dat er veel vraag gaat zijn naar zulks een duur spul...
                            Een MINI is idd veel goedkoper.

Comment

• Yep, zag de reportage op het nieuwe deze avond. Leuke wagen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Frigobox Bekijk Berichten
                                Yep, zag de reportage op het nieuwe deze avond. Leuke wagen
                                Ze lieten hem ook zien op de achtergrond eventjes in het wit , dat viel ook goed mee
                                2009 KIA Soul - 1980 FIAT 126

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Koeni Bekijk Berichten
                                  Een A3 tdie met wat opties (incl. ecopremie) is goedkoper dan een A1 met dezelfde opties!! Echt wel veel te duur dus!!
                                  Laatste paar dagen ook 'es wat op de CC rondgekeken. Hoe langer ik 'm zie, hoe knapper ik 'm vind. Ben helemaal gecharmeerd door dat beige "pied de poule" interieur, subliem!

Maar zoals je zegt : miljaar 't is een duur gebakje. Ik kan een MINI Cooper "helemaal naar m'n goesting" samenstellen voor zo'n 28.000 EUR (wat al erg veel geld is), maar een A1 met dezelfde opties en idem "hnmg" kost al snel een kleine 5.000 EUR meer.

Maar 't is een knap bakje, daar ben 'k alvast van overtuigd. M'n vriendin vindt 'm ook zeer knap.

Comment

• Mijne config komt op 25.005€ op de duitse configurator en er zit best wat op, een Mini komt hier zeker niet goedkoper uit.

Ambition, 17" velgen, aut. airco, keyless, concert, L&R-sensor, zwarte dakhemel, verwarmde spiegels, multi-funct stuur, 17" alu velgen, alarm, ...

Als je natuurlijk gaat beginnen met 1.4 TFSI + DSG in S-line uitvoering met xenon, GPS, ... dat dikt aan natuurlijk.
                                    Last edited by ; 12/05/2010, 01:57.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door edge Bekijk Berichten

Wat een guitig karretje!

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door edge Bekijk Berichten

Waar zouden ze de mosterd toch maar gehaald hebben?

Comment

Working...
                                        X