Goeie zet van Audi om hem hoger te prijzen. Zo zal je niet op elke hoek van de straat een A1 tegenkomen.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A1.
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk BerichtenGoeie zet van Audi om hem hoger te prijzen. Zo zal je niet op elke hoek van de straat een A1 tegenkomen.
2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -
Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk BerichtenGoeie zet van Audi om hem hoger te prijzen. Zo zal je niet op elke hoek van de straat een A1 tegenkomen.
Comment
-
Comment
-
een gewone A1 zal gewoon ...te gewoon zijn
Comment
-
Wachtlijst voor Audi A1
Nog voordat iemand een meter met de auto heeft gereden, is de Audi A1 al een verkoopsucces. Audi meldt dat het aantal orders op dit moment al bijna de productie voor 2010 heeft overstegen.
Eerder deze week startte de productie van de Audi A1 in Brussel. Dit jaar rollen 50.000 exemplaren de poorten uit, volgend jaar stijgt dat aantal naar 80.000 stuks. Uiteindelijk moet de Belgische fabriek 100.000 A1’s per jaar fabriceren. Audi verwacht dat maar liefst 90 procent van A1-kopers voor het eerst Audi gaat rijden.
autoweekEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Goeie zet van Audi om hem hoger te prijzen. De mensen geven het toch dus zo verdienen ze lekker veel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jupiter Bekijk BerichtenIk ga morgen eens kijken in het jubelpark in Brussel.
Weet iemand toevallig hoe je het beste naartoe rijdt vanuit Antwerpen,en de beste parkeerplaatsje?
trein + metro !
maar als je per se met de wagen wilt :
-op een feestdag is er geen enkel parkeerpbleem rond het Jubelpark
-voor de juiste weg : viamichelin.fr
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sjoerie Bekijk Berichten
DS-ding van Citroen en deze zijn zo vet
Ik zou wel nooit een 1 op mijn audi willen
Comment
Comment