Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A1.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Goeie zet van Audi om hem hoger te prijzen. Zo zal je niet op elke hoek van de straat een A1 tegenkomen.

Comment

• 25000 voor een A1 met enkele opties vind ik er nu toch wel zwaar over...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk Berichten
        Goeie zet van Audi om hem hoger te prijzen. Zo zal je niet op elke hoek van de straat een A1 tegenkomen.
        Ja, want dat is wel het uiteindelijke doel van een autofabrikant, zo weinig mogelijk auto's verkopen, stel je voor dat dat een massaprodukt wordt

2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

Goeie zet van Audi om hem hoger te prijzen. Zo zal je niet op elke hoek van de straat een A1 tegenkomen.
          Quote of the day!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
            Quote of the day!

Only of the day?

Comment

als ze er echt 100.000 per jaar maken (en verkopen...) is dat al binnen een paar maanden geen rariteit meer, maar enkel de speciale uitvoeringen zullen in het oog springen
              een gewone A1 zal gewoon ...te gewoon zijn

Comment

• Wachtlijst voor Audi A1

Nog voordat iemand een meter met de auto heeft gereden, is de Audi A1 al een verkoopsucces. Audi meldt dat het aantal orders op dit moment al bijna de productie voor 2010 heeft overstegen.

Eerder deze week startte de productie van de Audi A1 in Brussel. Dit jaar rollen 50.000 exemplaren de poorten uit, volgend jaar stijgt dat aantal naar 80.000 stuks. Uiteindelijk moet de Belgische fabriek 100.000 A1’s per jaar fabriceren. Audi verwacht dat maar liefst 90 procent van A1-kopers voor het eerst Audi gaat rijden.

autoweek
                Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Hmm, misschien niet op elke hoek, maar toch al zeker om de twee

Is het s-line pakket eigenlijk al beschikbaar? Want dat vind ik toch wel mooi staan op Audi's kleinste.

Comment

je bedoelt

Goeie zet van Audi om hem hoger te prijzen. De mensen geven het toch dus zo verdienen ze lekker veel.

Comment

• Ik ga morgen eens kijken in het jubelpark in Brussel.
                      Weet iemand toevallig hoe je het beste naartoe rijdt vanuit Antwerpen,en de beste parkeerplaatsje?

Comment

• Comment

• Comment

• Supertof bakje!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jupiter Bekijk Berichten
                              Ik ga morgen eens kijken in het jubelpark in Brussel.
                              Weet iemand toevallig hoe je het beste naartoe rijdt vanuit Antwerpen,en de beste parkeerplaatsje?

trein + metro !

maar als je per se met de wagen wilt :
                              -op een feestdag is er geen enkel parkeerpbleem rond het Jubelpark
                              -voor de juiste weg : viamichelin.fr

Comment

• Best iets vet van te maken !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sjoerie Bekijk Berichten

Hoezo MINI?

DS-ding van Citroen en deze zijn zo vet

Ik zou wel nooit een 1 op mijn audi willen

Comment

• Net de eerste in 't straatbeeld gezien
                                    1982 BMW E28 528i
                                    2013 BMW F31 318d

2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)

Comment

• 1982 BMW E28 528i
                                      2013 BMW F31 318d

2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)

Comment

• Zeer mooi. Ik vraag me af hoe groot de koffer is?

Comment

• Ik heb hem nog niet in het 'wild' gespot maar hij lijkt mij toch zeer goed gelukt. Knappe neus met die lichten enzo, tenminste niet zo braaf als de nieuwe saaie A8

Comment

Working...
                                          X