Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A1.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door ferdinand Bekijk Berichten
    Imago is totaal onbelangrijk voor de meeste mensen.
    Ja tis eraan te zeggen ze!

Comment

• [QUOTE=RUBN;4096626]

die achterkant
      MERCEDES LOVERS ARE BETTER LOVERS

Comment

• [QUOTE=mercedesjokke;4098808]
        Oorspronkelijk geplaatst door RUBN Bekijk Berichten
        die achterkant
        Is zoals elke Audi belachelijk en hetzelfde het zal tijd worden dat Audi gaat innoveren.

Comment

• [quote=Gwen_Courtois;4098813]
          Oorspronkelijk geplaatst door mercedesjokke Bekijk Berichten

Is zoals elke Audi belachelijk en hetzelfde het zal tijd worden dat Audi gaat innoveren.
          ja in nog mooiere modellen dan ze tot nu toe gemaakt hebben.

Comment

Lijkt me door de grotere binnenruimte een betere wagen dan de Mini. Imago is totaal onbelangrijk voor de meeste mensen.
            Fout, imago is totaal onbelangrijk voor jou. En das ook de enige attitude welke je jezelf kunt aanmeten met zo'n bekrompen visie.

Comment

• Het zal mij eerlijk gezegd worst wezen wat de buren vinden van mijn voertuig.

Comment

• nu hopen dat hij heel erg veel verkocht gaat worden op de Belgische consumentenmarkt.

Comment

Het zal mij eerlijk gezegd worst wezen wat de buren vinden van mijn voertuig.
                  klassieke bewering ... maar de praktijk vrij uitzonderlijk vastgesteld
                  anders zouden er meer Skoda's dan Audi's op onze baan rijden

los van wat de buurman er over denkt, moet nog aan de vraag "in welke wagen zie IK mij (liever) rijden ?" een eerlijk antwoord geboden worden !
                  dan wordt duidelijk waarom er meer Audi's dan Skoda's zijn op onze banen...

onze "ego" is nooit ver weg !

Comment

• Vorige week kon u in AutoWeek onze eerste indruk van de Audi A1 lezen. Gisteren reden we deze auto nogmaals, ditmaal met de videocamera, door een
                    Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• [QUOTE=mercedesjokke;4098808]

die achterkant
                      idd, in het fel rood heeft hij heel wat allure, maar in het grijs (wat in ons grijs landje nogal populair is) is het al een stuk minder. Het lijkt wel een A3 van de 1ste generatie die gekrompen is in de was.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tp71 Bekijk Berichten
                        idd, in het fel rood heeft hij heel wat allure, maar in het grijs (wat in ons grijs landje nogal populair is) is het al een stuk minder. Het lijkt wel een A3 van de 1ste generatie die gekrompen is in de was.
                        Tjien dat kopieergedrag bij Audi gaat toch ver als 'm nu ook al op de vorige A3 gaat lijken...

Man man

Comment

• Volgens deze journalist zou er nog een 2.0TDI inkomen, goed nieuws want ik denk dat er zijn die wat op hun honger blijven zitten met de 1.6tdi 105 pk. Al zal die in de a1 wel goed vooruit gaan want in de a3 wou de 1.9tdi 105 pk ook wel nog gaan..

Comment

• Video

Geef mij maar een Mini...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                              Over 'n contradictie gesproken. Citroën is de laatste jaren zeer innovatief bezig, en scoort erg goed wat betreft verfrissend design, marketing, verkoop.
                              dat bedoel ik nu ook net, Citroên is op dat vlak veel vernieuwender, die A1 is zo .... boring. Ik verkies nog liever een DS dan deze A1. Imago kan mij gestolen worden en dan zeker al bij die kleine stadsmussen.

Concreet vind ik die grote smo... rooster, totaal niet passen bij dit type autootje (A1, DS vind ik dan weer wel passen).

Last edited by ; 29/06/2010, 18:08.

Comment

• Je vindt het totaal niet passen bij dit type autootjes, maar dan wel bij een DS. Dan kan het op een A1 ook. En daar past het dan ook bij.

Comment

• [quote=mercedesjokke;4098808]

die achterkant
                                  Ik heb toch ook wel problemen met het design van de A1. Ik vind het een bizarre combi van saaie voorspelbaarheid, mislukte proporties en toch een zekere "leuke guitigheid".

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                                    Je vindt het totaal niet passen bij dit type autootjes, maar dan wel bij een DS. Dan kan het op een A1 ook. En daar past het dan ook bij.
                                    Ik weet niet, maar ik vind het ook veel beter passen op de DS. De DS is vele "dikker" (figuurlijk gesproken) dan een A1, meer aangekleed. Die kan daar mee wegkomen.

Een A1 lijkt te hard op een anorectische versie van een andere Audi, waarbij dat alles aldus een beetje uit proportie is.
                                    2015 Renault Mégane Coupe GTI - Blauw - 1.5 dCI 110 pk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                                      Je vindt het totaal niet passen bij dit type autootjes, maar dan wel bij een DS. Dan kan het op een A1 ook. En daar past het dan ook bij.
                                      en waarom zou dat moeten kunnen op een A1 ook, naar mijn mening past het niet, net nog eens de profielfoto bekeken en het klopt gewoon niet (voor die grijze) het ontwerp. En de smoel van de DS is bijlange niet zo groot als die van de A1.

Mijn excuses daar niet iedereen meteen lyrisch doet als het over een Audi gaat hé, als het op niks trekt, trekt het op niks. Audi is daar niet immuun voor. Is toch triestig, dat elk ander merk kritiek mag hebben en zelfs met bakken, maar owee als er iets over onze Duitse merken wordt geschreven.

(bv. BMW 3 vind ik achteraan gezien ook oerlelijk, hetzelfde design komt echter wel tot recht in de vorige 5-reeks, daar klopten de proporties wel).

Comment

• De kont is toch niet je-dat eigenlijk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                                          De kont is toch niet je-dat eigenlijk
                                          Audi is op dit moment bezig met een groot reclame-offensief om rond deze A1 een gigantisch aureool te hangen van de subliemste, knapste en wat-nog-allemaal auto.
                                          Helaas vindt een belangrijk gedeelte van het publiek deze auto alles behalve mooi, dat blijkt ook uit de commentaren in magazines en op fora.
                                          Het succes van de Mini zal deze Audi nooit halen, daarvoor ontbreekt het duidelijk aan goede proporties en originaliteit.
                                          We zullen binnen twee jaar wel eens zien of de verwachtingen gehaald worden, ik vrees ervoor.

Comment

Working...
                                          X