Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A1.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Gisteren de A1 kunnen bekijken te Knokke in de Audi lounge;
    Buitenkant is zeker geslaagd maar vanbinnen is hij veel te klein voor mijn 1m90
    Onze A2 zal dus voorlopig nog niet ingeruild worden.
    sigpic

Comment

• vrijdagavond een hele vrachtwagen vol zien staan op de parking in Ruisbroek, bijna allemaal zilveren.

Weet niet wat ik ervan moet denken.
      Vrees dat het weer een autootje wordt dat heel snel in de massa verdwijnt, zoals wel vaker gebeurd met Audi modellen (ze zijn daarom niet lelijk lelijk, alleen je raakt er snel op uitgekeken).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door KidCool Bekijk Berichten
        vrijdagavond een hele vrachtwagen vol zien staan op de parking in Ruisbroek, bijna allemaal zilveren.

Weet niet wat ik ervan moet denken.
        Vrees dat het weer een autootje wordt dat heel snel in de massa verdwijnt, zoals wel vaker gebeurd met Audi modellen (ze zijn daarom niet lelijk lelijk, alleen je raakt er snel op uitgekeken).
        Integendeel. Op een sober en tijdloos ontwerp raak je nooit uitgekeken. Of toch niet zo rap.

Comment

• Het zijn net die trendgevoelige designs waar je snel op uitgekeken bent.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
            Het zijn net die trendgevoelige designs waar je snel op uitgekeken bent.
            Zegt een Audi-liefhebber...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JayJay Bekijk Berichten
              Zegt een Audi-liefhebber...
              Zegt een normaal denkend mens.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door B2F4U Bekijk Berichten
                Onze A2 zal dus voorlopig nog niet ingeruild worden.
                niet doen ! je rijdt met een klassieke Audi...
                de A2 kwam te vroeg
                de A1 eigenlijk te laat
                enkel de eksemplaren met zilveren boog vallen op, zonder dat lijken ze al oud
                ( op de single frame na... )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                  Zegt een normaal denkend mens.
                  Het is aangetoond dat introspectie in 99% van de gevallen foutief is...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichten

de A2 kwam te vroeg
                    Ben ik mee eens... toen heeft Audi het waarschijnlijk afgeleerd om vooruitstrevend te zijn op vlak van design... jammer. Als Audi toen geloofd had in de waarden waarmee ze experimenteerden dan hadden we nu een ander Audi gezien... de eerste A4, de eerste A3 en dan de A2 die flopte... toen is men op zeker gaan spelen.

Comment

• Ondanks dat de A2 niet verkocht en zijn design voor speculatie vatbaar is was het een zeer goede wagen. Wij hebben er veel plezier aan gehad (vooral in de stad). Herinner me nog goed die zeer lichte deuren, aluminium

Comment

• Audi A1

Gisteren op autostrade Antwerpen - Gent E17 eerste Audi A1 gezien en velen gaan teleurgesteld zijn als ze hem in het echt zien.
                        Achterkant vond ik nog iets hebben maar de voorkant vond ik veel te braaf overkomen (waar hij net aggresief lijkt op foto!).

JAMMER!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pablo Bekijk Berichten
                          Ondanks dat de A2 niet verkocht en zijn design voor speculatie vatbaar is was het een zeer goede wagen. Wij hebben er veel plezier aan gehad (vooral in de stad). Herinner me nog goed die zeer lichte deuren, aluminium
                          Design is altijd voor discussie vatbaar, ik vond de A2 best een toffe wagen voor wat hij moest dienen.

Het probleem met design is dat iemand altijd de kastanjes uit het vuur moet gaan halen en eens iets gedurfd moet doen. Dat is een GROOT risico, als het BMW is dan zegt men dat men "eraan zal moeten wennen", die gasten komen dus met alles weg, als het bv. Ford is dan zijn ze eraan voor de moeite.

Maar zodra men iets laat zien wat men in de autowereld nog niet echt gezien heeft neemt men dus een risico. Nu, ik apprecieer gedurfde ontwerpen. Indien niemand ooit iets zou gedurfd hebben zag de gemiddelde moderne auto er zo uit:

Comment

• mijn vrouw en ik hebben gisteren een 8 stuks van verschillende kleuren en uitrustingniveau's in de buurt van Reims al rijdend gespot en we zijn blij verrast dat deze wagen IRL zeer goed meevalt, vooral de s-line met sportieve velgen

Comment

...Dat is een GROOT risico, als het BMW is dan zegt men dat men "eraan zal moeten wennen"...
                              ja, maar ook bij BMW hebben ze intussen alle pentrekjes van de Bangle-era geleidelijk weggegomd..., en volgen ze opnieuw ... de saaie Audi-strategie die je betreurt
                              meten wat je wegens een design wint of verliest in verkoopeenheden is onmogelijk, dat is hetzelfde als in de reclame

Comment

• Juist een 'kleine' configuratie gemaakt.
                                Ik denk dat ik nog wat ga wachten... tot met het autosalon, ofzo.

Comment

Indien niemand ooit iets zou gedurfd hebben zag de gemiddelde moderne auto er zo uit:

Hier vind ik alvast niks mis mee en zou dit prachtexemplaar veel liever in mijn garage hebben staan dan een A1

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Frigobox Bekijk Berichten
                                    Gisteren ook eentje voor het eerst in het straatbeeld tegengekomen in Sint Truiden. Volledig rood met dubbelspakige RS4 velgen eronder. Niet mis
                                    Oh please not again, mooie velg, maar je ziet bijna niet anders

Comment

• Problemen mee of wat?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dePAUL Bekijk Berichten
                                        Integendeel. Op een sober en tijdloos ontwerp raak je nooit uitgekeken. Of toch niet zo rap.
                                        tiens, ik versta dan toch iets anders onder smaakvol alleszins.

Toen ik bv. de Audi A4 eerst zag, dacht ik cool. Maar na enige tijd, had ik toch ook zo iets van "eigenlijk is het niets speciaals".

Een model is voor mij tijdloos en geslaagd wanneer ik na pakweg 2 jaar nog steeds kan zeggen: eigenlijk toch wel wreed knap bakje. Dat gevoel heb ik nog met niet veel Audi's gehad hoor.

De PFL van de Saab 9-3 sportsedan uitgebracht in 2003, vond ik in 2006 nog steeds een schitterende berline. De facelift vond ik echter om te huilen. GM had die gewoon verkl**t.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door KidCool Bekijk Berichten
                                          tiens, ik versta dan toch iets anders onder smaakvol alleszins.

Toen ik bv. de Audi A4 eerst zag, dacht ik cool. Maar na enige tijd, had ik toch ook zo iets van "eigenlijk is het niets speciaals".
                                          De A4 is voor mij nooit "iets speciaals" geweest. Het is altijd ingetogen, sober, klassiek maar toch sportief geweest. Niks buiten proportie, niks dat stoort, niks dat er teveel aan is. Nu, jaren later is dat nog altijd het geval. En dat is voor mij de voornaamste reden waarom hij nog steeds boeit en dat nog jaren zal doen.

Oorspronkelijk geplaatst door KidCool Bekijk Berichten
                                          Een model is voor mij tijdloos en geslaagd wanneer ik na pakweg 2 jaar nog steeds kan zeggen: eigenlijk toch wel wreed knap bakje. Dat gevoel heb ik nog met niet veel Audi's gehad hoor.
                                          Voor mij is iets tijdloos ontworpen wanneer er geen invloed is van kortstondige trends of hypes. Wanneer het losgekoppeld is van een bepaalde tijdsgeest. Wanneer het gebaseerd is op invariante concepten en algemene esthetische principes. Wanneer je na 15 jaar tijdens een tweewekelijkse wasbeurt nog steeds in bewondering bent voor het ontwerp...

een Audi valt niet op. Je ogen worden er niet naartoe getrokken, maar wanneer je er zelf je ogen op zet dan zie je uitsluitend schoonheid.

Oorspronkelijk geplaatst door KidCool Bekijk Berichten
                                          De PFL van de Saab 9-3 sportsedan uitgebracht in 2003, vond ik in 2006 nog steeds een schitterende berline. De facelift vond ik echter om te huilen. GM had die gewoon verkl**t.
                                          Wat de PFL van de 9-3 sedan betreft daar volg ik je volledig. Dat is idd een tijdloos ontwerp.

Comment

Working...
                                          X