Oorspronkelijk geplaatst door B2F4U
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A1.
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door joodoo Bekijk BerichtenGeldt de ecokorting ook voor auto's die in Duitsland besteld worden? En je vergeet de invoer nog.
Of de eco- korting ook telt voor ingevoerde wagens weet ik niet
en je moet er nog 2% Btw bijrekenen ( Belgie 21% Duitsland 19% )sigpic
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door B2F4U Bekijk Berichten
Of de eco- korting ook telt voor ingevoerde wagens weet ik niet
Eens opgezocht en er staat nergens dat de wagen in Belgie moet worden gekocht
Wel schiet in Belgie de dealer die korting voor en zal je bij invoer pas een jaartje later via uw belastingaangifte van dit voordeel kunnen genieten
meer info http://www.minfin.fgov.be/portail2/n...urchase.htm#C1
Voor welke voertuigen geldt de korting ?
De korting op de aankoopprijs van een milieuvriendelijk voertuig geldt voor de aankoop "in nieuwe staat" van een personenwagen, een wagen voor dubbel gebruik of een minibus.
Een voertuig "in nieuwe staat" is een voertuig dat in het repertorium van de DIV (Dienst voor Inschrijving van de Voertuigen) wordt ingeschreven en dat nog niet eerder het voorwerp uitmaakte van een inschrijving in België of in het buitenland op de datum die voorkomt op de factuur.sigpic
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenAuto's jonger dan 6 maand en/of 6000 km moeten dubbel BTW betalen.
En er zijn nog uitzonderingen voor demovoertuigen die moeten 3 maand zijn en 3000Km hebben.( heb dit ergens op een forum gelezen maar weet niet meer welk)
zie ook het topic http://www.autoforum.be/showthread.php?t=39233sigpic
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door B2F4U Bekijk BerichtenBestel hem in duitsland en krijg 15% korting dan komt hij op 26945€ dan in Belgie nog de eco korting -15% en dan betaal je nog 22903€ en dan heb je een zeer goed uitgeruste kleine audi
Ga je voor een standaard versie van Audi A1 Attraction 1.6 TDI DPF 5G
Prijs in Duitsland 18800€
-15 dealerkorting 15980€
-15 eco korting 13583€
En voor die prijs zal je al goed moeten zoeken voor een vergelijkbare wagen te vinden bij de concurrentie
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenAuto's jonger dan 6 maand en/of 6000 km moeten dubbel BTW betalen.
Comment
-
Blijf gek van dees auto. Was een paar dagen wennen op foto, daarna al redelijk overtuigd, maar pas IRL ben ik 'm echt beginnen smaken. 'Ie is hondsduur, zeker als je 'm goed uitgerust wil hebben (heb zelfs het gevoel dat 'ie 't MINI-prijsniveau overstijgt), maar 't is toch verdorie one of its kind. Zo'n afwerking en feeling in een auto in dat segment: toppie.
Zou 'm meteen kopen voor m'n vriendin, mocht ze een nieuwe kar nodig hebben én we daar zo 't geld voor in een schuif hadden liggen...
Comment
-
Ik had van Audi een uitnodiging gekregen om een A1 te mogen gaan testen, plus kreeg ik een Audi mp3 speaker cadeau wat ik ook niet kon laten liggen niwaar .
De geteste wagen was de A1 1.4 TFSi S-Tronic(automaat) in de instap uitvoering "Attraction"
Met zijn 16" en zonder sportophanging was het heel confortabel(logisch) en toch nog heel sportief rijden met deze snelle kart. Ook het motorgeluid vond ik heel sportief klinken voor een 'veertienhondertje'. Het interieur(dasboard) vind ik gewoon fastastisch mooi en degelijk uitzien en waar alles duidelijk op zijn plaats zit en dit samen met het mooi gevormd en goed in de hand liggend lederen multifunctioneel sportstuurtje. De zetelbekleding(licht grijze stof) vond ik ni echt mijne smaak(gelukkig allemaal naar smaak aan te passen). Het is een klein wagentje(wat men op voorhand weet) die vooraan toch heel ruim een aangenaam aanvoelde zonder het gevoel te hebben in een kleine Audi te zitten. Achteraan was het wel een andere koek(maar ja, deze koop je ook niet als grote gezinswagen) waar men te recht zit en met het hoofd tegen het plafond zat. Alsook de achterste kopsteunen geefde geen gevoel van goed en veilig te zitten achteraan. Dit zijn dan meer nood- of kinderzitjes!
Het is jammer dat hij zo duur is, want in deze klasse heb je toch weinig leuke wagentjes(buiten de Mini, MiTo, DS3 en toch ook de Polo vind ik) Bij de keuze van deze 3 zou ik toch voor deze Duitser gaan, al kan men voor dat geld bij een ander merk al een middenklasser kopen zeker als men de optielijst van Audi aanspreekt.
Jammer dat de mooie catalogus van de A1 geen duidelijk beeld geeft wat wel of niet in optie is. Dit merkte ik ook al op bij al de andere Audi catalogussen.
Comment
-
Auto koop je toch aan aan netto prijs en betaal je hier 21% BTW op?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk BerichtenIk had van Audi een uitnodiging gekregen om een A1 te mogen gaan testen, plus kreeg ik een Audi mp3 speaker cadeau wat ik ook niet kon laten liggen niwaar .
De geteste wagen was de A1 1.4 TFSi S-Tronic(automaat) in de instap uitvoering "Attraction"
Met zijn 16" en zonder sportophanging was het heel confortabel(logisch) en toch nog heel sportief rijden met deze snelle kart. Ook het motorgeluid vond ik heel sportief klinken voor een 'veertienhondertje'. Het interieur(dasboard) vind ik gewoon fastastisch mooi en degelijk uitzien en waar alles duidelijk op zijn plaats zit en dit samen met het mooi gevormd en goed in de hand liggend lederen multifunctioneel sportstuurtje. De zetelbekleding(licht grijze stof) vond ik ni echt mijne smaak(gelukkig allemaal naar smaak aan te passen). Het is een klein wagentje(wat men op voorhand weet) die vooraan toch heel ruim een aangenaam aanvoelde zonder het gevoel te hebben in een kleine Audi te zitten. Achteraan was het wel een andere koek(maar ja, deze koop je ook niet als grote gezinswagen) waar men te recht zit en met het hoofd tegen het plafond zat. Alsook de achterste kopsteunen geefde geen gevoel van goed en veilig te zitten achteraan. Dit zijn dan meer nood- of kinderzitjes!
Het is jammer dat hij zo duur is, want in deze klasse heb je toch weinig leuke wagentjes(buiten de Mini, MiTo, DS3 en toch ook de Polo vind ik) Bij de keuze van deze 3 zou ik toch voor deze Duitser gaan, al kan men voor dat geld bij een ander merk al een middenklasser kopen zeker als men de optielijst van Audi aanspreekt.
Jammer dat de mooie catalogus van de A1 geen duidelijk beeld geeft wat wel of niet in optie is. Dit merkte ik ook al op bij al de andere Audi catalogussen.
Als je gaat testrijden krijg je dan alleen die wagen mee of rijdt de verkoper mee?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door veluX Bekijk BerichtenAls je gaat testrijden krijg je dan alleen die wagen mee of rijdt de verkoper mee?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TimKaa Bekijk BerichtenBij deze ben ik de mannen van de autoboekjes voor denk ik , deze A1 met dieselmotor kwam net voor mijn neus geparkeerd voor een fotoshoot. Heb ook maar een fotootje meegenomen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenBlijf gek van dees auto. Was een paar dagen wennen op foto, daarna al redelijk overtuigd, maar pas IRL ben ik 'm echt beginnen smaken. 'Ie is hondsduur, zeker als je 'm goed uitgerust wil hebben (heb zelfs het gevoel dat 'ie 't MINI-prijsniveau overstijgt), maar 't is toch verdorie one of its kind. Zo'n afwerking en feeling in een auto in dat segment: toppie.
Zou 'm meteen kopen voor m'n vriendin, mocht ze een nieuwe kar nodig hebben én we daar zo 't geld voor in een schuif hadden liggen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jakkewibis Bekijk BerichtenJe krijgt em alleen mee, maar je moet wel braaf zijn...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door veluX Bekijk BerichtenAls je gaat testrijden krijg je dan alleen die wagen mee of rijdt de verkoper mee?
Comment
Comment