Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A1.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door TimKaa Bekijk Berichten

Oei, gooien die marketeers weeral een nieuw gelanceerd model op de foto gooien in het wit... wordt afgezaagd. Wel mooie velgjes op dit exemplaar, vind ik.

Ik heb hem nog maar 2 keer zien rijden in het straatbeeld, telkens in het rood met de contrasterende dakbogen. Hij doet me nog steeds niks en ik blijf de achterkant te zwaar vinden met die grote lichtblokken

Comment

• Ik vind die velgen ook subliem. Groot genoeg (18" maakt van de A1 imo een beetje teveel een patserbakje), elegant en niet te opvallend. Voor ons graag een donkerblauw metallic exemplaar met dakbogen in koetswerkkleur, en deze velgskes. Wel m't 't beige pied-de-poule interieur.

Helaas ferm buiten budget voor onze tweede wagen. Maar da's geen straf want de Lancia voldoet prima.

Comment

• Heeft iemand die de Audi A1 besteld heeft reeds een productiedatum en/of leverdatum gekregen?

De mijne is besteld op 17 mei, en ik kreeg als leverdatum 1 oktober - 31 oktober. Vooralsnog geen update gekregen van mijn dealer. Ik heb deze week even contact opgenomen met de dealer, maar ze hebben nog geen update.

Wie deze wagen besteld heeft vul dan even onderstaande in:
        Wanneer besteld: 17 mei
        Versie: 1.4 TFSI Ambition S-tronic
        Kleur: Misanorood met dakboog ijszilver
        Binnenbekleding: Milanorood lederen sportzetels
        Velgen: 7,5 x 17 - 5 spaken met decoratieve kleurelementen
        Overige opties: Xenon koplampen, elektronische klimaatregeling, verlichtingspakket, pack lounge, ...
        Dealer: Haasrode
        Productiedatum: nog niet gekregen
        Leverdatum: 1 oktober - 31 oktober
        Proefrit gedaan: Jubelpark Brussel 14 mei - als passagier

Comment

• Ze zeggen dat dit de S1 kan worden

Bron: hierzo

Comment

• Comment

• Echt knap bakje de A1. Gisteren even plaatsgenomen in een A1 en de afwerking binnenin is van zeer hoge kwaliteit, knap interieur om in te vertoeven.

Comment

• Heb in een basic uitvoering van de 1.6 TDI gezeten. Ik vond dat interieur toch heel wat anders dan bij Mini...

Spijtig dat je als je de optielijst eens goed induikt, dat de prijs ook navenant is. Kon 'm echt zo basic ook al wel smaken!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bart3n Bekijk Berichten
                  Ze zeggen dat dit de S1 kan worden

Bron: hierzo
                  zonder de silver-boog is dat toch al een stuk minder inderkwekkend !
                  waarom hebben ze bij Audi dat niet veralgemeend ?
                  dit kon dat HET kenmerk van dat model worden
                  marketingsflater als je het mij vraagt...

Comment

• Vind dat maar lelijk. Zou 't nooit moeten hebben op "mijn" A1.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichten
                      Juist niet. Anders krijg je mensen die de boog ofwel mooi ofwel lelijk vinden, en mis je sowieso een dik aantal klanten. Nu kunnen ze zelf kiezen.

Comment

• In autowereld staat een artikel met een vergelijking tussen twee A1's. De ene int rood met de grijze dakboog, een andere helemaal int blauw. En die blauwe oogt zo banaal dan!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gta Bekijk Berichten
                          vind dat maar lelijk. Zou 't nooit moeten hebben op "mijn" a1.
                          22222222

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichten
                            De spiegels en het dak op een Mini zijn ook typisch, maar daarom niet verplicht.
                            Door hem met die boog voor te stellen zal iedereen hem zich wel zo herinneren, denk ik...

Comment

• Vandaag heb ik een A1 geparkeerd gezien (rood met grijze boog) met een groene nummerplaat. Ik heb er eigenlijk niet zoveel van gezien, want ik moest vlug door gaan. Waarschijnlijk zal ik er binnen de komende weken en maanden meer zien.

Comment

• Voor het eerst gezien vandaag.Niet mis.
                                Waar waarom pretenderen dat dit een auto is voor jonge mensen???
                                Want dat is toch de slogan van audi?Jonge mensen.
                                Eerlijk gezegd....die daar aan het roer staan voor reklame van A1???
                                Maak eens reklame voor dat hippe 50 jarige volk die geld heeft.

Comment

• Die kopen dat dan voor de kinderen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jupiter Bekijk Berichten
                                    Voor het eerst gezien vandaag.Niet mis.
                                    Waar waarom pretenderen dat dit een auto is voor jonge mensen???
                                    Want dat is toch de slogan van audi?Jonge mensen.
                                    Eerlijk gezegd....die daar aan het roer staan voor reklame van A1???
                                    Maak eens reklame voor dat hippe 50 jarige volk die geld heeft.
                                    de A2 was ook bedoeld voor de jonge mensen
                                    de meeste werden gekocht door oudere mensen (die ze vaak nog blijven gebruiken...)
                                    de A3 (behalve de Sportback) heeft zo te zien ook geen super-jong publiek...
                                    en de A1 (zonder sliver boog dan...) zal misschien dezelfde weg nemen

Comment

• Zag eergisteren een a1 rijden met niet echt mooie velgen enzo...vond het maar niks. Maar die S1 hierboven is wel vet!

Comment

• mss toch ff verduidelijken. Heb ook de Ds en de Mito gaan bekijken.

Over de a1. De prijs is dikke larrie. Ga eerst eens naar de garage vooraleer te schieten op zijn 'officiële prijs'
                                        Heb een ambition 1.6TDI besteld, kleur Daytona grijs, zonder de dakbogen
                                        ( hierdoor heb je automatisch: mistkoplampen met verchroomde ring, verchroomd uitlaatstuk, boordcomputer, armsteun, sportvering, (7 armen dynamic velgen), sportzetels en easy entry systeem, alum afwerking binnenin (contrastelementen op de deuren en dashbord, grepen, lichtschakelaars, drempels), sportstuur met aluminium afwerking, extra zwartmatte afwerking op de ventilatie, extra lederen afwerking + verchroomde handrem en pookknop,
                                        + extra opties: Xenon+-pack + inspiration pack (kleur, airco, sensoren) + Radio concert ( betere radio + centraal uitklapbaar navigatiescherm centraal met info over je auto, radio, enz.)

Dit alles voor, na onderhandelen, de prijs van 19.000€ rond (mede door de eco korting van 15% + serieuze korting bij de garage). Hou er ook rekening mee dat deze korting vanaf januari zal verdwijnen... minpunt.
                                        Je hebt dus wel degelijk een volledige a1 voor een deftige prijs (GPS met 3d wou ik niet, idem lederen zetels) al de rest van het noodzakelijke zit erop.... volgens mijn wensen.

Over de mini:
                                        was uitgesloten. Vond ik pas echt te vrouwelijk en had een plastic gevoel binnenin. Ook uiterlijk kon hij me maar weinig bekoren t.o.v de a1. Als je echt wil racen dan wint de mini het zeker van de audi, maar daar doe ik het niet voor. Kwaliteit, comfort is echt een pak hoger bij de a1. Je zit er echt wel goed en op je gemak in

over de DS3:
                                        Op eerste zicht wel, na de testresultaten en reviews niet. Citroen probeert TE veel hip te zijn en het klopt niet. Binnenin echt afschuwelijk + de kleuren... sorry, voor mij gewoon een marginaal autootje dat massaal zal worden getuned. Dat flashy geel en oranje doen me niks. Ook zijn velgen... brrrr. En nogmaals sorry, blijft Citroen i.p.v audi qua kwaliteit.

De Mito:
                                        Moest ik geen a1 hebben, dan deze. Binnenin, moet je voor zijn... ik kies meer voor het saaie, stijlvolle van audi. Maar dit mag er ook best zijn. Uiterlijk moet ik zelfs toegeven dat zijn achterste knapper is dan de a1. MAAR, zijn voorkant dan weer niet. Is volgens mij een keuze: het frivole, speelse en modieus Italiaans ofwel het kwalitatieve, strakkere (saaie) duits model dat zich zal kenmerken door zijn voorkant (= typisch audi)

Kortom, de eerste indrukken zijn echt positief. Als je problemen hebt met de achterste zitbank of met zijn achterste... dat wist je op voorhand. Wie vooraan zit krijgt toch wel luxe. En met een beetje onderhandelingszin krijg je hem voor een mooie prijs. Gewoon de grote leveranciers tegen elkaar uitspelen.

gegroet !
                                        Last edited by ; 22/09/2010, 00:04.

Comment

• Proficiat met je aankoop

Comment

Working...
                                          X