Proficiat met deze uitstekende keuze. Veel rijplezier gewenst!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A1.
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door SL24 Bekijk BerichtenHeeft iemand die de Audi A1 besteld heeft reeds een productiedatum en/of leverdatum gekregen?
De mijne is besteld op 17 mei, en ik kreeg als leverdatum 1 oktober - 31 oktober. Vooralsnog geen update gekregen van mijn dealer. Ik heb deze week even contact opgenomen met de dealer, maar ze hebben nog geen update.
Wie deze wagen besteld heeft vul dan even onderstaande in:
Wanneer besteld: 17 mei
Versie: 1.4 TFSI Ambition S-tronic
Kleur: Misanorood met dakboog ijszilver
Binnenbekleding: Milanorood lederen sportzetels
Velgen: 7,5 x 17 - 5 spaken met decoratieve kleurelementen
Overige opties: Xenon koplampen, elektronische klimaatregeling, verlichtingspakket, pack lounge, ...
Dealer: Haasrode
Productiedatum: nog niet gekregen
Leverdatum: 1 oktober - 31 oktober
Proefrit gedaan: Jubelpark Brussel 14 mei - als passagier
Overigens, eerst worden de ambitions gemaakt, erna de attractions. (rond eind november)
Er zijn zelfs al grote garages die ze nu kant en klaar, rechtstreeks verkopen. (maar wel duurder)
Comment
-
Ok, 't is wel de eco-korting die de wagen goedkoop maakt en vadertje staat zal die niet eeuwig blijven betalen. Volgens mij is daar toch niet zoveel korting meer op te krijgen. Of ben ik mis?
Maar 't is een knappe aanvulling in het segment van de stadswagentjes.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenOk, 't is wel de eco-korting die de wagen goedkoop maakt en vadertje staat zal die niet eeuwig blijven betalen. Volgens mij is daar toch niet zoveel korting meer op te krijgen. Of ben ik mis?
Maar 't is een knappe aanvulling in het segment van de stadswagentjes.
Overigens, snuffel ook goed die optielijsten en de prijzen uit. Het zit niet logisch in elkaar.
Comment
-
in DE kan je 12% krijgen. Gaat je korting in die richting?
Proficiat trouwens
Zo zou ik hem wel nog smaken, alleen jammer dat er geen "pieds de poule" mogelijk is bij de het S-line pakket(komt goedkoper uit dan als je sportfahrwerk, velgjes etc. afzonderlijk kiest). S-line exterieur vind ik persoonlijk iets te 'overstyled'
Comment
-
[quote=BWS;4196138]in DE kan je 12% krijgen. Gaat je korting in die richting?
Zie vorige pagina:
Over de a1. De prijs is dikke larrie. Ga eerst eens naar de garage vooraleer te schieten op zijn 'officiële prijs'
Heb een ambition 1.6TDI besteld, kleur Daytona grijs, zonder de dakbogen
( hierdoor heb je automatisch: mistkoplampen met verchroomde ring, verchroomd uitlaatstuk, boordcomputer, armsteun, sportvering, (7 armen dynamic velgen), sportzetels en easy entry systeem, alum afwerking binnenin (contrastelementen op de deuren en dashbord, grepen, lichtschakelaars, drempels), multifunctioneel-sportstuur met aluminium afwerking, extra zwartmatte afwerking op de ventilatie, extra lederen afwerking + verchroomde handrem en pookknop,
+ extra opties: Xenon+-pack + inspiration pack (kleur, airco, sensoren) + Radio concert ( betere radio + centraal uitklapbaar boordcomputerke centraal met info over je auto, radio, enz.)
Dit alles voor, na onderhandelen, de prijs van 19.000€ rond (mede door de eco korting van 15% + serieuze korting bij de garage). Hou er ook rekening mee dat deze korting vanaf januari zal verdwijnen... minpunt.
Je hebt dus wel degelijk een volledige a1 voor een deftige prijs (GPS met 3d wou ik niet, idem lederen zetels) al de rest van het noodzakelijke zit erop.... volgens mijn wensen.
Comment
-
Deze vind ik prachtigBijgevoegde Bestanden
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door gaius_caligula Bekijk Berichten
Dit alles voor, na onderhandelen, de prijs van 19.000€ rond (mede door de eco korting van 15% + serieuze korting bij de garage). Hou er ook rekening mee dat deze korting vanaf januari zal verdwijnen... minpunt
Is dit officieel dat de eco-korting zal verdwijnen vanaf januari??
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gaius_caligula Bekijk BerichtenHeb sinds gisteren (met voorspraak) mijn a1
mss toch ff verduidelijken. Heb ook de Ds en de Mito gaan bekijken.
Over de a1. De prijs is dikke larrie. Ga eerst eens naar de garage vooraleer te schieten op zijn 'officiële prijs'
Heb een ambition 1.6TDI besteld, kleur Daytona grijs, zonder de dakbogen
Dit alles voor, na onderhandelen, de prijs van 19.000€ rond (mede door de eco korting van 15% + serieuze korting bij de garage). Hou er ook rekening mee dat deze korting vanaf januari zal verdwijnen... minpunt.
Je hebt dus wel degelijk een volledige a1 voor een deftige prijs (GPS met 3d wou ik niet, idem lederen zetels) al de rest van het noodzakelijke zit erop.... volgens mijn wensen.
En over smaken valt niet te twisten, maar een DS3 binnenin "afschuwelijk" noemen is er toch wel serieus over imo. En de kleuren? Je doet daar toch zo zot in als je zelf wilt? Niemand verplicht je van een gele te pakken met een zwart dak ofzo? Grijs hebben ze daar ook hoor
Dat dat ding je niet kan bekoren kan ik best begrijpen, maar t is geen Citroën AX he
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frank Bekijk BerichtenDeze vind ik prachtig
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenDan heb je je moeten bezighouden met de laatste euro uit uw garagist zijn zak te persen, en zit je nog steeds bijna 4000€ boven de prijs van een DS3, ook met 15% ecokorting.
[quote=ir_fuel;4198705]Dat wordt ongetwijfeld dure olie bij het eerste onderhoud
Echt waar, bij een onderhoud wordt er niet nagekeken aan hoeveel je de auto besteld hebt. Onderhoud is sowieso (te) duur. Denk maar niet dat jou onderhoud goedkoper is omdat je meer betaald hebt voor de aankoop van je wagen.
Korting is trouwens iets zeer relatiefs. Het hangt van vanalles af, en niet in het minste welke motorisatie en opties je gekozen hebt.
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenEn over smaken valt niet te twisten, maar een DS3 binnenin "afschuwelijk" noemen is er toch wel serieus over imo. En de kleuren? Je doet daar toch zo zot in als je zelf wilt? Niemand verplicht je van een gele te pakken met een zwart dak ofzo? Grijs hebben ze daar ook hoor
Dat dat ding je niet kan bekoren kan ik best begrijpen, maar t is geen Citroën AX he
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dePAUL Bekijk BerichtenEen Citroen DS3 is een totaal andere wagen dan de A1. Het hangt af van je persoonlijkheid naar wat je voorkeur uitgaat denk ik.
meer belangrijke aspekten zoals intrinsieke kwaliteit en overeenstemming met de noden komen pas in tweede/derde plaats (of nog verder...)
wat hebben de autoconstrukteurs geluk !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichtenhet gaat uiteraard zo met alle merken en alle modellen : ondanks het gewicht van een auto op zijn bugdet blijft de koper kiezen voor wat hij vindt best bij hem te passen
meer belangrijke aspekten zoals intrinsieke kwaliteit en overeenstemming met de noden komen pas in tweede/derde plaats (of nog verder...)
wat hebben de autoconstrukteurs geluk !
Een constructeur als Audi heeft al een aantal jaren de wind in de zeilen omdat ze er steeds weer in slagen om exact die auto's te bouwen die mensen aanspreken en dat te koppelen aan een degelijke kwaliteit. En dat daar een premium voor betaald moet worden is logisch.
Comment
-
Comment