Ik zie daar eigenlijk helemaal geen Q5 in, maar dat kan aan mij liggen ..
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A1.
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sjoerie Bekijk BerichtenBij de achterlichtunits zou je aan de Q5 kunnen denken, maar dat is dan ook het enige buiten de stijlelementen die Audi-kenmerken waaronder het single frame en de badge.
Comment
-
ik heb gisteren een half uurtje de A1 getest een tdi1.6, samenvattend: rijd als een VWpolo, maar is mooi afgewerkt. eerder klein als je achteraan zit ,want ik zat met m'n hoofd tegen de aflopende dakstijlen(ben 1.73m), met gebruik middenarmsteun kan je onmogelijk nog schakelen, ....en veel te dure opties(gps 3146€...)...maar de wagen zal wel zijn publiek hebben en misschien toch goed verkopen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door danny15 Bekijk Berichtenik heb gisteren een half uurtje de A1 getest een tdi1.6, samenvattend: rijd als een VWpolo, maar is mooi afgewerkt. eerder klein als je achteraan zit ,want ik zat met m'n hoofd tegen de aflopende dakstijlen(ben 1.73m), met gebruik middenarmsteun kan je onmogelijk nog schakelen, ....en veel te dure opties(gps 3146€...)...maar de wagen zal wel zijn publiek hebben en misschien toch goed verkopen.
fijn van binnen, maar buiten zeker wat braaf zonder cosmetische hulpmiddelen
opmerkelijk dat er maar weinig aandacht bleek te zijn voor de nieuwkomer, misschien omdat meer spektaculair materiaal op de parking stond !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door danny15 Bekijk Berichtenik heb gisteren een half uurtje de A1 getest een tdi1.6, samenvattend: rijd als een VWpolo, maar is mooi afgewerkt. eerder klein als je achteraan zit ,want ik zat met m'n hoofd tegen de aflopende dakstijlen(ben 1.73m), met gebruik middenarmsteun kan je onmogelijk nog schakelen, ....en veel te dure opties(gps 3146€...)...maar de wagen zal wel zijn publiek hebben en misschien toch goed verkopen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichtenik was gisteren op een Open Deur dag in Bredene, en ik volg volkomen je benadering
fijn van binnen, maar buiten zeker wat braaf zonder cosmetische hulpmiddelen
opmerkelijk dat er maar weinig aandacht bleek te zijn voor de nieuwkomer, misschien omdat meer spektaculair materiaal op de parking stond !
ja daar was ik ook...ze moesten zelfs nog de A1 van een remorque halen ,nummerplaat besvestigen, en achteraf was de vraag : hoe beviel het " Aééntje" jullie?.......men deed wat denigrerend over dat "autootje" en blijkbaar waren we de eerste en enige testrijders die namiddag. word dat dan zo'n succes??
er stonden idd. zeer dikke karren op de parking, eigenlijk het topsegment van audi.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door danny15 Bekijk Berichtenja daar was ik ook...ze moesten zelfs nog de A1 van een remorque halen ,nummerplaat besvestigen, en achteraf was de vraag : hoe beviel het " Aééntje" jullie?.......men deed wat denigrerend over dat "autootje" en blijkbaar waren we de eerste en enige testrijders die namiddag. word dat dan zo'n succes??
er stonden idd. zeer dikke karren op de parking, eigenlijk het topsegment van audi.
zo kreeg de nieuwe telg zowiezo minder kansen om te blinken
en dat nog naast de VW vestiging, waar de vergelijking met de Polo heel gemakkelijk was
heb je beide getest ?
ik begrijp niet altijd de marketingstrategie van VAG, en wat mij opviel is dat de verkopers weinig bezig waren met offertes op te maken, zo bezig waren de klanten in-spe met deze frivole event : van de aanwezige iconen kunnen de meeste deelnemers (en ook ik) maar dromen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichtenik vond het ook een beetje gewaagd de A1 te gaan presenteren naast de kanonnen van Audi
zo kreeg de nieuwe telg zowiezo minder kansen om te blinken
en dat nog naast de VW vestiging, waar de vergelijking met de Polo heel gemakkelijk was
heb je beide getest ?
ik begrijp niet altijd de marketingstrategie van VAG, en wat mij opviel is dat de verkopers weinig bezig waren met offertes op te maken, zo bezig waren de klanten in-spe met deze frivole event : van de aanwezige iconen kunnen de meeste deelnemers (en ook ik) maar dromen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichtenik vond het ook een beetje gewaagd de A1 te gaan presenteren naast de kanonnen van Audi
zo kreeg de nieuwe telg zowiezo minder kansen om te blinken
en dat nog naast de VW vestiging, waar de vergelijking met de Polo heel gemakkelijk was
heb je beide getest ?
ik begrijp niet altijd de marketingstrategie van VAG, en wat mij opviel is dat de verkopers weinig bezig waren met offertes op te maken, zo bezig waren de klanten in-spe met deze frivole event : van de aanwezige iconen kunnen de meeste deelnemers (en ook ik) maar dromen
Ik ben meegeweest met een testpiloot van D'Ieteren in de nieuwe RS5. Niet normaal wat die allemaal deed met de wagen. Met de TTRS heb ik zelf mogen rijden. ( Alleen !!)
De R8 spyder was subliem!
Ik vond het toch een unieke kans om al dit moois samen te zien en te kunnen testrijden (al dan niet met of zonder chauffeur)
Comment
-
ff foto van daytona grijs, (jammer genoeg nu niet meer beschikbaar (optie: + - €1.500))
Voor de totale inhoud en prijs, zie enkele posts terug.
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.usBijgevoegde Bestanden
Comment
-
Vind het raar dat hier nog niks over staat
De Audi A1 heeft eindelijk z’n sportieve topmodel.
De 1.4 TFSI 185 pk is een bommetje dat net iets meer biedt dat z’n potente concerngenoten in dit segment.
De topversie van de A1 heeft een 185 pk sterke 1.4 TFSI onder de kap. Daarmee is de top-A1 5 pk sterker dan concerngenoten Volkswagen Polo GTI (foto 2), de Seat Ibiza Cupra (foto 3) en de Skoda Fabia RS (foto 4). Het maximumkoppel is 250 Nm. Een zeventraps S-Tronic transmissie behoort tot de standaardvoorzieningen. De sprint naar 100 km/h kost 6,9 seconden en de topsnelheid is 227 km/h.
Het gemiddeld verbruik is 5,9 liter per 100 kilometer. Zakelijke rijders boffen, want door de CO2-uitstoot van 139 gram per kilometer voldoet de snelste A1 aan de eisen voor 20 procent bijtelling. Datzelfde geldt overigens voor concurrenten als de Alfa Mito QV, de Mini Cooper S en de Volkswagen Polo GTI.
De voorwielaangedreven Audi 1.4 TFSI 185 pk heeft de beschikking over een XDS-differentieel. Andere highlights van de standaarduitrusting zijn het Ambition-pakket, 17-inch wielen, een S-Line pakket, handbediende airco en LED-interieurverlichting. Audi noemt een Duitse vanafprijs van 24.250 euro.
Opvallend is dat Audi de naam S1 niet gebruikt voor deze auto. Dat voedt de speculatie dat er nog een potentere versie van de compacte Audi komt. Hoe het ook zij, op de Autosalon van Parijs kunnen we kennismaken met de A1 1.4 TFSI met 185 pk2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -
Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...
Comment
-
2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -
Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sjoerie Bekijk BerichtenBenieuwd wat ze van de S1 dan maken?
Gaan ze wel een S1 maken? BMW heeft toch ook nog geen M1.
Volgens mij zou het (voor alletwee de merken) een beetje aantasting zijn van het verleden.Last edited by 911turbo; 22/09/2010, 13:44.A Twist of the Wrist
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sjoerie Bekijk BerichtenBenieuwd wat ze van de S1 dan maken?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 911turbo Bekijk BerichtenGaan ze wel een S1 maken? BMW heeft toch ook nog geen M1.
Volgens mij zou het (voor alletwee de merken) een beetje aantasting zijn van het verleden.
De A1 staat tegenover de MINI, en er is de JCW met 211pk (dacht ik) die zeker nog een concurrent kan hebben in de vorm van een S1.
Comment
Comment