Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A1.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik zie daar eigenlijk helemaal geen Q5 in, maar dat kan aan mij liggen ..

Comment

• Bij de achterlichtunits zou je aan de Q5 kunnen denken, maar dat is dan ook het enige buiten de stijlelementen die Audi-kenmerken waaronder het single frame en de badge.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sjoerie Bekijk Berichten
        Bij de achterlichtunits zou je aan de Q5 kunnen denken, maar dat is dan ook het enige buiten de stijlelementen die Audi-kenmerken waaronder het single frame en de badge.
        Vanvoor A4 en vanachter Q5 vind ik

Comment

• ik heb gisteren een half uurtje de A1 getest een tdi1.6, samenvattend: rijd als een VWpolo, maar is mooi afgewerkt. eerder klein als je achteraan zit ,want ik zat met m'n hoofd tegen de aflopende dakstijlen(ben 1.73m), met gebruik middenarmsteun kan je onmogelijk nog schakelen, ....en veel te dure opties(gps 3146€...)...maar de wagen zal wel zijn publiek hebben en misschien toch goed verkopen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door danny15 Bekijk Berichten
            ik heb gisteren een half uurtje de A1 getest een tdi1.6, samenvattend: rijd als een VWpolo, maar is mooi afgewerkt. eerder klein als je achteraan zit ,want ik zat met m'n hoofd tegen de aflopende dakstijlen(ben 1.73m), met gebruik middenarmsteun kan je onmogelijk nog schakelen, ....en veel te dure opties(gps 3146€...)...maar de wagen zal wel zijn publiek hebben en misschien toch goed verkopen.
            ik was gisteren op een Open Deur dag in Bredene, en ik volg volkomen je benadering
            fijn van binnen, maar buiten zeker wat braaf zonder cosmetische hulpmiddelen
            opmerkelijk dat er maar weinig aandacht bleek te zijn voor de nieuwkomer, misschien omdat meer spektaculair materiaal op de parking stond !

Comment

ik heb gisteren een half uurtje de A1 getest een tdi1.6, samenvattend: rijd als een VWpolo, maar is mooi afgewerkt. eerder klein als je achteraan zit ,want ik zat met m'n hoofd tegen de aflopende dakstijlen(ben 1.73m), met gebruik middenarmsteun kan je onmogelijk nog schakelen, ....en veel te dure opties(gps 3146€...)...maar de wagen zal wel zijn publiek hebben en misschien toch goed verkopen.
              Daar zit inderdaad iets fout. Het is leuker zonder armsteun om te schakelen + pas echt 'klote' om je handrem op te trekken. Niet aankopen dus.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichten
                ik was gisteren op een Open Deur dag in Bredene, en ik volg volkomen je benadering
                fijn van binnen, maar buiten zeker wat braaf zonder cosmetische hulpmiddelen
                opmerkelijk dat er maar weinig aandacht bleek te zijn voor de nieuwkomer, misschien omdat meer spektaculair materiaal op de parking stond !

ja daar was ik ook...ze moesten zelfs nog de A1 van een remorque halen ,nummerplaat besvestigen, en achteraf was de vraag : hoe beviel het " Aééntje" jullie?.......men deed wat denigrerend over dat "autootje" en blijkbaar waren we de eerste en enige testrijders die namiddag. word dat dan zo'n succes??

er stonden idd. zeer dikke karren op de parking, eigenlijk het topsegment van audi.

Comment

ja daar was ik ook...ze moesten zelfs nog de A1 van een remorque halen ,nummerplaat besvestigen, en achteraf was de vraag : hoe beviel het " Aééntje" jullie?.......men deed wat denigrerend over dat "autootje" en blijkbaar waren we de eerste en enige testrijders die namiddag. word dat dan zo'n succes??

er stonden idd. zeer dikke karren op de parking, eigenlijk het topsegment van audi.
                  ik vond het ook een beetje gewaagd de A1 te gaan presenteren naast de kanonnen van Audi
                  zo kreeg de nieuwe telg zowiezo minder kansen om te blinken
                  en dat nog naast de VW vestiging, waar de vergelijking met de Polo heel gemakkelijk was
                  heb je beide getest ?
                  ik begrijp niet altijd de marketingstrategie van VAG, en wat mij opviel is dat de verkopers weinig bezig waren met offertes op te maken, zo bezig waren de klanten in-spe met deze frivole event : van de aanwezige iconen kunnen de meeste deelnemers (en ook ik) maar dromen

Comment

ik vond het ook een beetje gewaagd de A1 te gaan presenteren naast de kanonnen van Audi
                    en dat nog naast de VW vestiging, waar de vergelijking met de Polo heel gemakkelijk was
                    heb je beide getest ?
                    ik begrijp niet altijd de marketingstrategie van VAG, en wat mij opviel is dat de verkopers weinig bezig waren met offertes op te maken, zo bezig waren de klanten in-spe met deze frivole event : van de aanwezige iconen kunnen de meeste deelnemers (en ook ik) maar dromen
                    ja had de polo al vroeger getest, ik denk niet dat er daar auto's verkocht werden, enkel veel show met de luxe audi's die men vrijdag van brussel liet komen...volgens een verkoper stond er daar voor 500.000€ tentoongesteld........ik vraag me trouwens al af wat de nieuwe A3 in 2012 zal kosten, denk dat ik geen audi rijder zal worden

Comment

heb je beide getest ?

Ik ben meegeweest met een testpiloot van D'Ieteren in de nieuwe RS5. Niet normaal wat die allemaal deed met de wagen. Met de TTRS heb ik zelf mogen rijden. ( Alleen !!)
                      De R8 spyder was subliem!

Ik vond het toch een unieke kans om al dit moois samen te zien en te kunnen testrijden (al dan niet met of zonder chauffeur)
                      Last edited by ; 19/09/2010, 21:33.

Comment

• ff foto van daytona grijs, (jammer genoeg nu niet meer beschikbaar (optie: + - €1.500))
                        Voor de totale inhoud en prijs, zie enkele posts terug.

Uploaded with ImageShack.us

Bijgevoegde Bestanden
                        Last edited by ; 22/09/2010, 00:06.

Comment

• Vind het raar dat hier nog niks over staat

De Audi A1 heeft eindelijk z’n sportieve topmodel.

De 1.4 TFSI 185 pk is een bommetje dat net iets meer biedt dat z’n potente concerngenoten in dit segment.
                          De topversie van de A1 heeft een 185 pk sterke 1.4 TFSI onder de kap. Daarmee is de top-A1 5 pk sterker dan concerngenoten Volkswagen Polo GTI (foto 2), de Seat Ibiza Cupra (foto 3) en de Skoda Fabia RS (foto 4). Het maximumkoppel is 250 Nm. Een zeventraps S-Tronic transmissie behoort tot de standaardvoorzieningen. De sprint naar 100 km/h kost 6,9 seconden en de topsnelheid is 227 km/h.
                          Het gemiddeld verbruik is 5,9 liter per 100 kilometer. Zakelijke rijders boffen, want door de CO2-uitstoot van 139 gram per kilometer voldoet de snelste A1 aan de eisen voor 20 procent bijtelling. Datzelfde geldt overigens voor concurrenten als de Alfa Mito QV, de Mini Cooper S en de Volkswagen Polo GTI.
                          De voorwielaangedreven Audi 1.4 TFSI 185 pk heeft de beschikking over een XDS-differentieel. Andere highlights van de standaarduitrusting zijn het Ambition-pakket, 17-inch wielen, een S-Line pakket, handbediende airco en LED-interieurverlichting. Audi noemt een Duitse vanafprijs van 24.250 euro.
                          Opvallend is dat Audi de naam S1 niet gebruikt voor deze auto. Dat voedt de speculatie dat er nog een potentere versie van de compacte Audi komt. Hoe het ook zij, op de Autosalon van Parijs kunnen we kennismaken met de A1 1.4 TFSI met 185 pk
                          2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

• 2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

• Benieuwd wat ze van de S1 dan maken?

Comment

• Onlangs ook irl gezien, not impressed. Was wel een witte misschien past dat kleur hem gewoon niet.

Comment

Benieuwd wat ze van de S1 dan maken?

Gaan ze wel een S1 maken? BMW heeft toch ook nog geen M1.

Volgens mij zou het (voor alletwee de merken) een beetje aantasting zijn van het verleden.
                                  Last edited by 911turbo; 22/09/2010, 13:44.
                                  A Twist of the Wrist

Comment

• http://www.autoforum.be/showthread.php?t=42459

M135i/M1

Comment

Benieuwd wat ze van de S1 dan maken?
                                      Idd zalig, hopelijk komt die er ook...

Comment

• hahah, 1 pk meer dan de nieuwe Mini Cooper S

vreselijk dat er geen handbak te verkrijgen valt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 911turbo Bekijk Berichten
                                          Gaan ze wel een S1 maken? BMW heeft toch ook nog geen M1.

Volgens mij zou het (voor alletwee de merken) een beetje aantasting zijn van het verleden.
                                          Een Audi A1 is geen concurrent voor de BMW '1, toch? De A3 staat rechtstreeks tegenover de '1, en van beide komt de echte sportversie er weldra.

De A1 staat tegenover de MINI, en er is de JCW met 211pk (dacht ik) die zeker nog een concurrent kan hebben in de vorm van een S1.

Comment

Working...
                                          X