Heb veel te veel gemist. Vind al de auto's van vroeger knapper ofwel is het omdat ze gewoon te simpel zijn en te hoekig
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A1.
Collapse
X
-
A1 1.4 TFSI 185 pk S-Line live @ Mondial de l'Automobile Parijs:
Bron: [www.auto.cz]
Audi stand: [www.omniauto.it]Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenGaat hem goed af !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenHadden ze een grote drol op de motorkap getekend had je hetzelfde geantwoord denk ik
Comment
-
Ik blijf het een lelijk kot vinden, (zelfde vind ik ook van de A3 en bmw 1, vanaf de A4 en 3 vind ik het pakken beter qua lijnen en verhoudingen). Voor mij is geen enkele autobouwer er tot nu toe in geslaagd met iets tof in dat segment voor de dag te komen, mercedes is dan nog het ergst waarschijnlijk met die A en B klasse.
Een mini of zelfs fiat 500 zou steeds mijn voorkeur genieten dan.Last edited by Titleist; 05/10/2010, 00:55.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk BerichtenA1 1.4 TFSI 185 pk S-Line live @ Mondial de l'Automobile Parijs:
Bron: [www.auto.cz]
Audi stand: [www.omniauto.it]
Comment
-
Heeft er niemand interieurfoto's van deze oranje A1?
Mijn broer zou eventueel een A1 s-line met de optionele kuipzetels willen bestellen, en het lijkt alsof deze oranje A1 die stoelen heeft... Het zou tof zijn om ze eens op een echte foto te zien i.p.v. het kleine foto'tje in de catalogus.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenWat losstaat van het feit dat ik waarschijnlijk als daily liever zo een S1 zou willen dan een Mini Cooper JCW, qua afwerking en comfort.
Comment
Comment