Oorspronkelijk geplaatst door munchie
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A1.
Collapse
X
-
Gisteren nog even bij Joly gepasseerd.
Verkoper zei me dat 5-deurs voor Q2-Q3 volgend jaar gepland staat.
Wel geen "ontvangst" gehad. Verkoper was wat aan het spreken met iemand van de garage en ging daarna gewoon aan pc zitten. Ik wil gewoon een vriendelijke goeiedag als ik binnenkom. Laten zien dat ze je gezien hebben en zeggen dat ze beschikbaar zijn als je vragen hebt.
Ik vond de ontvangst bij Anyway doors in Massenhoven perfect. Echt zoals ik gedroomd had
Dat heeft mede mijn keuze bepaald voor de leverancier van mijn glazen deur
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cyrano.ak Bekijk BerichtenGisteren nog even bij Joly gepasseerd.
Wel geen "ontvangst" gehad. Verkoper was wat aan het spreken met iemand van de garage en ging daarna gewoon aan pc zitten. Ik wil gewoon een vriendelijke goeiedag als ik binnenkom. Laten zien dat ze je gezien hebben en zeggen dat ze beschikbaar zijn als je vragen hebt.
Ik vond de ontvangst bij Anyway doors in Massenhoven perfect. Echt zoals ik gedroomd had
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door munchie Bekijk BerichtenMijn broer zal begin volgende week z'n A1-bestelling doorgeven, en het zal een vette worden:
- 1.6tdi
- ambition S-line
- S-line bumperkit
- Rotor velgen 18"
- Xenon verlichting met led
- S-line kuipzetels in leder/stof
- Radio Concert
- Audi soundsystem
- Alu ventilatiedecoratie
- Cruise control
- Verwarmde zetels
- Pack inspiration
- Centrale armsteun
Enkel qua definitieve kleurkeuze zijn we er nog niet helemaal aan uit. M'n broer zijn eerste gedacht was "Misanorood", maar dat ben ik hem een beetje aan het afraden.
Tweede optie is "Daytonagrijs", zal volgens mij heel mooi staan met de S-linekit, en rotorvelgen én het is overigens een kleur exclusief voor de S-line!
"Scubablauw" vinden we ook nog mooi, en komt misschien ook wel in aanmerking... 't Is moeilijk!!
Hoeveel heeft jou broer er in totaal moeten voor betalen korting en eco premie bijgerekend
Ben aan het overwegen om net dezelfde versie en opties te kopen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door nickotje Bekijk BerichtenHoeveel heeft jou broer er in totaal moeten voor betalen korting en eco premie bijgerekend
Ben aan het overwegen om net dezelfde versie en opties te kopen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sjoerie Bekijk BerichtenTip: carconfigurator.
volgens mij ligt die rond de 26.000 euro maar zou graag de korting enz weten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door nickotje Bekijk Berichtenvolgens mij ligt die rond de 26.000 euro maar zou graag de korting enz weten
Korting was volgens mij rond de 4%, misschien ietsje meer, maar geen 5%. Wel zonder overname.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cyrano.ak Bekijk BerichtenGisteren nog even bij Joly gepasseerd.
Wat ontvangst betreft, een simpele, vriendelijke goeiedag doet idd veel. Bij Jennes te Boortmeerbeek heb ik daar helemaal geen klagen van.
Comment
-
A1 - Scubablauw
In scubablauw met grijze dakbogen..
Audi A6 Avant - S-Line 2.0 TDI (Jan 2008 - Sep 2010)VW New Beetle Cabrio 1.9 TDI (Mei 2006 - Aug 2011)VW Golf VI Cabrio 1.6 TDI (Sep 2011)Suzuki Burgmann 650 Executive (Feb 2008 )Vespa GTS 300 SuperSport (Juni 2010)Vespa GTV 125 (Mei 2009)
Comment
-
Audi A6 Avant - S-Line 2.0 TDI (Jan 2008 - Sep 2010)VW New Beetle Cabrio 1.9 TDI (Mei 2006 - Aug 2011)VW Golf VI Cabrio 1.6 TDI (Sep 2011)Suzuki Burgmann 650 Executive (Feb 2008 )Vespa GTS 300 SuperSport (Juni 2010)Vespa GTV 125 (Mei 2009)
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Smurf Bekijk BerichtenIn scubablauw met grijze dakbogen..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door munchie Bekijk BerichtenJa amai, dat zijn er heel wat!!
Comment
-
Audi investeert 270 miljoen euro in Brussel
Zeven miljoenste auto van de band gerold
De Duitse autobouwer Audi investeert de komende jaren 270 miljoen euro in de uitbreiding van de productiecapaciteit van Audi Brussels, waar exclusief de A1 gebouwd wordt.
Het geld zal onder meer gebruikt worden voor het vijfdeursmodel van de A1, dat in 2012 op de markt moet komen, en voor verschillende andere maatregelen. De Audi A1 wordt exclusief in Brussel gemaakt.
Bij de omvorming van VW Vorst tot een Audi-fabriek drie jaar geleden, werd al 300 miljoen euro geïnvesteerd om de vestiging te moderniseren.
7 miljoen wagens
De fabriek in Vorst bestaat sinds 1949, toen nog als Anciens Etablissements D’Ieteren Frères. De eerste wagens die er geassembleerd werden, waren van het merk Studebaker.
Meer dan de helft van de voertuigen die sindsdien van de band rolden in Brussel, waren Volkswagen Golf-modellen. De voorbije decennia reden echter ook auto’s als de VW Kever, Transport en Polo, de Porsche 356 Cabrio, de Seat Toledo en Leon en de Audi A3 de fabrieksmuren buiten.
In 2007 werd het toenmalige VW Vorst omgebouwd tot Audi Brussels. Sinds mei 2010 wordt hier exclusief de Audi A1 gebouwd. De fabriek stelt 2.200 mensen tewerk
Bron: http://www.standaard.be/artikel/deta...MF20101103_076
Comment
-
Heb de A1 al een paar keer "in the flesh" gezien, en ik vind hem steeds mooier worden. Zelfs kanshebber voor volgende firmawagen, misschien...2015 Renault Mégane Coupe GTI - Blauw - 1.5 dCI 110 pk
Comment
Comment