Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A1.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door IvoB Bekijk Berichten
    Qua looks kan de A1 best wel speciaal zijn, maar zoals elke audi moet je er een paar duizend euro opties aanhangen.
    Mijn ouders vermelden zowel de Mini, 500 en A1 als kanshebber voor de 2e auto te vervangen, dus zitten ze gewoon nog met een keuze tussen een mode auto of een gewone (bmw 1 of zo).
    Dat is jammer genoeg bij elk premium merk zo. Maar qua looks zijn er niet echt extra opties nodig om hem er specialer te laten uitzien, als we even geen rekening houden met velgen. Qua interieur en gebruiksgemak kan ie wel wat opties gebruiken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
      Dat is jammer genoeg bij elk premium merk zo. Maar qua looks zijn er niet echt extra opties nodig om hem er specialer te laten uitzien, als we even geen rekening houden met velgen. Qua interieur en gebruiksgemak kan ie wel wat opties gebruiken.
      Velgen, dakboog en xenon tel ik mee. Metaalglanslak laat ik even buiten beschouwing.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door janhuybs Bekijk Berichten
        Ik vind het logisch dat de A1 niet super verkoopt. Het is duur en het is een veredelde Polo. En een Polo is een veredelde Fabia...
        en toch zien wij zo weinig Fabia's op de baan
        is de Belg dan zo dom of zwemt hij in het geld ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichten
          Beiden tegelijk

Comment

Soms zou je vermoeden dat de belg gewoon smaak heeft.

Comment

• Zwaar offtopic: Ik denk niet dat er ooit in België evenveel A1'tjes verkocht zullen worden als Fabia's. Maar soit.

Comment

Is te zien waar je woont denk ik , hier rijden er alleszins zeer veel rond

(streek Kortrijk )

Comment

Of je zou ook kunnen vermoeden dat de Belg een bepaald merk koopt om erbij te horen en om "klasse te kopen". De Belg is een kuddedier. Ik vind het een mooi autootje maar het is echt zijn geld niet waard. Het is kwaliteit en kwaliteit heeft een prijs maar Audi heeft gedacht dat hun imago ondertussen zo sterk is dat ze eender welke prijs kunnen vragen. Voor die hoge prijs krijg je dan een superkale auto. Er zou toch wel iets standaard mogen zijn voor die prijs. Voor alles en nog wat moet je nogmaals gigantisch veel geld ophoesten. Voor die prijs zou ik liever een mini, fiat 500 of Citroën DS3 kopen. Die hebben meer identiteit. Ik zou zelfs de VW Polo verkiezen in plaats van de Audi A1. De VW Polo heeft alle kwaliteiten van de Audi A, maar voor een eerlijkere prijs. De Audi A1 is gewoon een kleine Audi met een grote prijs, niet meer niet minder. Ik kon die Audi zelf ook getekend hebben, zo voorspelbaar is ie. Maar de Audi zal wel een redelijk succes worden, Audi heeft een imago opgebouwd waarmee alles te verkopen is.

Comment

• Er wordt hier gezegd dat de A1 niets is om mee autosnelwegkilometers te doen.
                    Nu tijdens mijn testrit met de 1.6Tdi vond ik toch dat je zeer makkelijk met het verkeer mee kan, soms had ik de indruk dat het verkeer niet mee kon met de A1 .
                    reed zeer aangenaam, en zelfs sportief en alles?

Nu binnen een 3-4 weken komt de mijnen binnen, en zal dan wel ervaren hoe het echt dag in dag uit op de autosnelweg is, maar ik heb er het volste vertrouwen in dat ik het me bijlange niet ga beklagen!
                    + Interieurafwerking is toch een heel stuk beter en sterker dan de fiat 500/mini en dergelijke?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ilbambinodoro Bekijk Berichten
                      Er wordt hier gezegd dat de A1 niets is om mee autosnelwegkilometers te doen.
                      Nu tijdens mijn testrit met de 1.6Tdi vond ik toch dat je zeer makkelijk met het verkeer mee kan, soms had ik de indruk dat het verkeer niet mee kon met de A1 .

Nu binnen een 3-4 weken komt de mijnen binnen, en zal dan wel ervaren hoe het echt dag in dag uit op de autosnelweg is, maar ik heb er het volste vertrouwen in dat ik het me bijlange niet ga beklagen!
                      + Interieurafwerking is toch een heel stuk beter en sterker dan de fiat 500/mini en dergelijke?
                      Waarom zou een 105pk niet meekunnen met het verkeer?

Alvast proficiat met de aankoop. Vergeet ze hier niet voor te stellen, hé.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ilbambinodoro Bekijk Berichten
                        Er wordt hier gezegd dat de A1 niets is om mee autosnelwegkilometers te doen.

natuurlijk is dat goed te doen, een grotere auto met grotere motor is daar alleen wat meer op gemaakt, vooral als ge wat doorrijdt, dan gaat die 1.6 al snel veel verbruiken denk ik.

Comment

Velgen, dakboog en xenon tel ik mee. Metaalglanslak laat ik even buiten beschouwing.
                          Dakboog is niet nodig vind ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
                            natuurlijk is dat goed te doen, een grotere auto met grotere motor is daar alleen wat meer op gemaakt, vooral als ge wat doorrijdt, dan gaat die 1.6 al snel veel verbruiken denk ik.
                            Precies of een 1.6 zoveel gaat verbruiken op de snelweg.

Ben met de Polo (1.4Tdi) ook al op en af naar Duitsland gereden, 360km aan 18l = 5l gemiddeld.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sjoerie Bekijk Berichten

Ben met de Polo (1.4Tdi) ook al op en af naar Duitsland gereden, 360km aan 18l = 5l gemiddeld.
                              Ik schrik soms toch wat ik verbruik met de Golf. Onder de 120 blijft het redelijk en zit ik niet al te veel boven de waardes die VW opgeeft, maar als ik 150-160 aantik gaat ie al snel richting 7-8l .

Maar de 1.6 is zeker vlot genoeg voor het dagelijks verkeer. Vooral in het stadsverkeer vind ik hem vrij vinnig voor diesel. Enkel bij het inhalen moet je er rekening mee houden dat het wat kan duren.

Allemaal luxeproblemen eigenlijk, vroeger kwam er bijna geen enkele wagen met meer dan 100pk. Ik heb nog leren rijden met een A6 van 90pk en dat lukte ook meer dan perfect.

Comment

smaak is niet met het prijsetiket langs de buitenzijde lopen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sjoerie Bekijk Berichten

Ik heb een swift 1.3 diesel en dat ding is alleen zuinig op de snelweg als ge uw best doet. Andes zit ge snel aan 7 liter en meer.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                    mooi gezegd

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
                                      Ik heb een swift 1.3 diesel en dat ding is alleen zuinig op de snelweg als ge uw best doet. Andes zit ge snel aan 7 liter en meer.
                                      Was in duitsland aan 140 en B-NL aan 130, dus niet dat ik 90 hang achter een vrachtwagen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                        De Fabia is nu niet bepaald een mooie wagen, net zoals alle kleine Skoda's.

Comment

• schoonheid zit vanbinnen

Comment

Working...
                                          X