Oorspronkelijk geplaatst door IvoB
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A1.
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenDat is jammer genoeg bij elk premium merk zo. Maar qua looks zijn er niet echt extra opties nodig om hem er specialer te laten uitzien, als we even geen rekening houden met velgen. Qua interieur en gebruiksgemak kan ie wel wat opties gebruiken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door janhuybs Bekijk BerichtenIk vind het logisch dat de A1 niet super verkoopt. Het is duur en het is een veredelde Polo. En een Polo is een veredelde Fabia...
is de Belg dan zo dom of zwemt hij in het geld ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichtenen toch zien wij zo weinig Fabia's op de baan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichtenen toch zien wij zo weinig Fabia's op de baan
Comment
-
(streek Kortrijk )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door IvoB Bekijk BerichtenSoms zou je vermoeden dat de belg gewoon smaak heeft.
Comment
-
Er wordt hier gezegd dat de A1 niets is om mee autosnelwegkilometers te doen.
Nu tijdens mijn testrit met de 1.6Tdi vond ik toch dat je zeer makkelijk met het verkeer mee kan, soms had ik de indruk dat het verkeer niet mee kon met de A1 .
reed zeer aangenaam, en zelfs sportief en alles?
Nu binnen een 3-4 weken komt de mijnen binnen, en zal dan wel ervaren hoe het echt dag in dag uit op de autosnelweg is, maar ik heb er het volste vertrouwen in dat ik het me bijlange niet ga beklagen!
+ Interieurafwerking is toch een heel stuk beter en sterker dan de fiat 500/mini en dergelijke?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ilbambinodoro Bekijk BerichtenEr wordt hier gezegd dat de A1 niets is om mee autosnelwegkilometers te doen.
Nu tijdens mijn testrit met de 1.6Tdi vond ik toch dat je zeer makkelijk met het verkeer mee kan, soms had ik de indruk dat het verkeer niet mee kon met de A1 .
Nu binnen een 3-4 weken komt de mijnen binnen, en zal dan wel ervaren hoe het echt dag in dag uit op de autosnelweg is, maar ik heb er het volste vertrouwen in dat ik het me bijlange niet ga beklagen!
+ Interieurafwerking is toch een heel stuk beter en sterker dan de fiat 500/mini en dergelijke?
Alvast proficiat met de aankoop. Vergeet ze hier niet voor te stellen, hé.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ilbambinodoro Bekijk BerichtenEr wordt hier gezegd dat de A1 niets is om mee autosnelwegkilometers te doen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door IvoB Bekijk BerichtenVelgen, dakboog en xenon tel ik mee. Metaalglanslak laat ik even buiten beschouwing.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichtennatuurlijk is dat goed te doen, een grotere auto met grotere motor is daar alleen wat meer op gemaakt, vooral als ge wat doorrijdt, dan gaat die 1.6 al snel veel verbruiken denk ik.
Ben met de Polo (1.4Tdi) ook al op en af naar Duitsland gereden, 360km aan 18l = 5l gemiddeld.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sjoerie Bekijk BerichtenPrecies of een 1.6 zoveel gaat verbruiken op de snelweg.
Ben met de Polo (1.4Tdi) ook al op en af naar Duitsland gereden, 360km aan 18l = 5l gemiddeld.
Maar de 1.6 is zeker vlot genoeg voor het dagelijks verkeer. Vooral in het stadsverkeer vind ik hem vrij vinnig voor diesel. Enkel bij het inhalen moet je er rekening mee houden dat het wat kan duren.
Allemaal luxeproblemen eigenlijk, vroeger kwam er bijna geen enkele wagen met meer dan 100pk. Ik heb nog leren rijden met een A6 van 90pk en dat lukte ook meer dan perfect.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door IvoB Bekijk BerichtenSoms zou je vermoeden dat de belg gewoon smaak heeft.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sjoerie Bekijk BerichtenPrecies of een 1.6 zoveel gaat verbruiken op de snelweg.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtensmaak is niet met het prijsetiket langs de buitenzijde lopen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk BerichtenIk heb een swift 1.3 diesel en dat ding is alleen zuinig op de snelweg als ge uw best doet. Andes zit ge snel aan 7 liter en meer.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtensmaak is niet met het prijsetiket langs de buitenzijde lopen
Comment
Comment