Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A1.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• als de a1 binnekort pacs krijgt voor véél minder centen, loopt het blijkbaar wel los want de prijs is't enige struikelblok

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
      als de a1 binnekort pacs krijgt voor véél minder centen, loopt het blijkbaar wel los want de prijs is't enige struikelblok
      Voor velen ook de looks.
      Mist absoluut de uitstraling van bijvoorbeeld een Mini.
      Ook een Polo is mooier.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door joodoo Bekijk Berichten
        Voor velen ook de looks.
        Ook een Polo is mooier.
        Euhm...
        Ik vind een A1 mooier dan een mini.

Comment

• Ik ook. Ik vraag me af waarom er altijd in naam van "velen" wordt gesproken. "Velen vinden de looks een struikelblok". Gebaseerd op wat? Een enquête? Smaken en kleuren verschillen, maar spreek gewoon voor jezelf en niet altijd voor "velen". Vind je hem niet leuk / mooi / goed rijden? Ok, uw goed recht. Maar JIJ vindt dat, niet iedereen. Spreek dan ook enkel voor jezelf.

Comment

Voor velen ook de looks.
            Ook een Polo is mooier.
            Zo denk ik er ook over. Die A1 doet mij steeds denken aan de eerste A3 uit 1997 dacht ik. Was toen wel heel knap.
            Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
              Ik ook. Ik vraag me af waarom er altijd in naam van "velen" wordt gesproken. "Velen vinden de looks een struikelblok". Gebaseerd op wat? Een enquête? Smaken en kleuren verschillen, maar spreek gewoon voor jezelf en niet altijd voor "velen". Vind je hem niet leuk / mooi / goed rijden? Ok, uw goed recht. Maar JIJ vindt dat, niet iedereen. Spreek dan ook enkel voor jezelf.
              Jij bent een Audi-adept, maar beweeg je daar eens buiten en vraag de mening eens van de mensen, dan zal je het heel snel merken dat de meesten de A1 niks geweldig vinden, en als je dan nog de prijs citeert vallen ze helemaal achterover.

Comment

Jij bent een Audi-adept, maar beweeg je daar eens buiten en vraag de mening eens van de mensen, dan zal je het heel snel merken dat de meesten de A1 niks geweldig vinden, en als je dan nog de prijs citeert vallen ze helemaal achterover.
                Het zal aan mijn omgeving liggen, maar die vinden de A1 een leuk karretje. Maar dan nog heb ik niet de pretentie om in naam van velen te spreken. Geef gewoon je eigen mening, maar die altijd proberen extra kracht bij te geven door te zeggen dat "velen" dat ook vinden is echt niet nodig. Want dat slaagt op niets. Want dan wordt het een welles-nietes spelletje, en dat brengt ook niet echt een meerwaarde aan dit topic.

Uiteindelijk kunnen wij hier zeggen wat we willen, het zijn de verkoopscijfers die gaan zeggen of de A1 nu wel of niet goed in de markt ligt.

Comment

Het zal aan mijn omgeving liggen, maar die vinden de A1 een leuk karretje. Maar dan nog heb ik niet de pretentie om in naam van velen te spreken. Geef gewoon je eigen mening, maar die altijd proberen extra kracht bij te geven door te zeggen dat "velen" dat ook vinden is echt niet nodig. Want dat slaagt op niets. Want dan wordt het een welles-nietes spelletje, en dat brengt ook niet echt een meerwaarde aan dit topic.

Uiteindelijk kunnen wij hier zeggen wat we willen, het zijn de verkoopscijfers die gaan zeggen of de A1 nu wel of niet goed in de markt ligt.
                  En laat die cijfers nu onder de bedoeling van Audi liggen, met name op 2/3e van de verwachtingen.

Ieder zijn of haar mening, ik de mijne, jij de jouwe.

Comment

• Waar zijn die cijfers?

Comment

Waar zijn die cijfers?
                      Hier:

Comment

Dat zijn geen cijfers van Audi. Dat is een artikel dat gewoon zegt dat volgens Duitse Audi-verkopers de A3 te duur is en daarom minder verkoopt. Wat reeds tegengesproken is, onder andere door Audi Vorst. Dat lees je hier.

Dus, mijn vraag, waar zijn de tegenvallende verkoopscijfers?

Comment

Dat zijn geen cijfers van Audi. Dat is een artikel dat gewoon zegt dat volgens Duitse Audi-verkopers de A3 te duur is en daarom minder verkoopt. Wat reeds tegengesproken is, onder andere door Audi Vorst. Dat lees je hier.

Jij moet lezen wat er staat.
                          Bis Ende November wurden auch bereits 45.000 Autos gefertigt – aber europaweit nur 20.000 zugelassen. Zum Vergleich: Der bayerische Konkurrent Mini verkaufte in den vergangenen drei Monaten in Europa 42.000 Autos.
                          Er zijn veel meer wagens gemaakt dan er verkocht worden.
                          Trek van de productiecijfers alle introductiewagens af en diegene die aan de dealers wereldwijd zijn geleverd om louter in de showroom te staan, dan zal je inderdaad wel een 20000 overhouden.
                          Ik zeg u dat we volgend jaar bij Audi Brussel alweer aan afdankingen kunnen gaan denken wegens tegenvallende verkoop. En dat is mijn mening.
                          Last edited by joodoo; 17/12/2010, 16:04.

Comment

Wat moeten ze anders zeggen in Vorst. Als de Duitse markt qua verkoop tegenvalt zullen ze het spoedig voelen veronderstel ik. Ik hoop natuurlijk dat je gelijk hebt
                            Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• van de week een A1 gezien in die audisport kleuren.
                              niet echt geslaagd in mijn ogen, want hij oogt niet sportief genoeg qua vorm om zo'n kleurstelling te dragen.
                              wimoptiek.be op

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wisali Bekijk Berichten
                                van de week een A1 gezien in die audisport kleuren.
                                niet echt geslaagd in mijn ogen, want hij oogt niet sportief genoeg qua vorm om zo'n kleurstelling te dragen.
                                Welke kleuren zijn dat dan?

dit?

Comment

Jij moet lezen wat er staat.
                                  Bis Ende November wurden auch bereits 45.000 Autos gefertigt – aber europaweit nur 20.000 zugelassen. Zum Vergleich: Der bayerische Konkurrent Mini verkaufte in den vergangenen drei Monaten in Europa 42.000 Autos.
                                  Er zijn veel meer wagens gemaakt dan er verkocht worden.
                                  Ik zeg u dat we volgend jaar bij Audi Brussel alweer aan afdankingen kunnen gaan denken wegens tegenvallende verkoop. En dat is mijn mening.
                                  Waarom moeten ze dan op zaterdag komen werken om aan de vraag te kunnen voldoen?

Ik wacht nog steeds op officiële cijfers van Audi, die kan je mij blijkbaar niet geven. Ik ook nog niet, dus ik spreek me nog niet uit of het een verkoopssucces is of niet. Afwachten. Jij hebt blijkbaar een glazen bol, ik jammer genoeg niet. Je mag me altijd de cijfers van EuroMillions doorsturen via PM

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
                                    Wat moeten ze anders zeggen in Vorst. Als de Duitse markt qua verkoop tegenvalt zullen ze het spoedig voelen veronderstel ik. Ik hoop natuurlijk dat je gelijk hebt
                                    Zo is het natuurlijk altijd iets. Ze kunnen natuurlijk zeggen dat het goed verkoopt terwijl het niet zo is, correct. Maar dan vraag ik mij af waarom ze dan mensen op zaterdag ook laten werken, terwijl dat voordien niet zo was. Uiteindelijk kunnen we voorlopig enkel gissen, en is het afwachten. Ongeacht wat de meesten van jullie denken, ik zal er mijn slaap niet voor laten als de A1 nu onder of boven de verwachtingen scoort.

Comment

Ongeacht wat de meesten van jullie denken, ik zal er mijn slaap niet voor laten als de A1 nu onder of boven de verwachtingen scoort.
                                      Da's al een hele geruststelling We zullen inderdaad voorlopig maar afwachten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
                                        Welke kleuren zijn dat dan?

dit?

idd heb hem nie tzo goed kunnen bekijken. maar 't kwam nogal vreemd over op het eerste zicht.
                                        wimoptiek.be op

Comment

• Comment

Working...
                                          X