Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A1.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Voor op schema (voorbereiding productie), "enkel een idioot verandert nooit van gedacht", .. of de verkoopscijfers moeten omhoog. Once again, giswerk.

Comment

• Leuke argumenten... Naar mijn mening probeert Audi toch alles zorgvuldig en efficiënt te plannen. Ik beschouw deze afwijking dan toch wel als een teken.

Comment

• de A1 is sinds jaren een model dat mikt op een nieuw publiek (voor Audi...)
        dat de verkoop niet instantelijk aan slaat heeft volgens mij hoodzakelijk hiermee te maken
        de eerste eksemplaren worden blijkbaar verkocht aan de reeds gewonnen kliênteel, als tweede/derde wagen in een huishouden (dus voor vrouw- of zoon/dochterlief ...)
        met de vroegere A2 was dat ook een beetje hetzelfde geval, met als bijkomend nadeel dat het model toen storend vernieuwend was
        dit maal hebben wij te maken met een model dat enkel zijn hoge prijs tegen hem heeft, voor de rest zit het heel goed in mekaar
        het tegendeel eigenlijk van de Mini, die een zuiver modeverschijnsel is (ook duurt de mode langer dan gewoonlijk...), waarvan men kan denken dat het mooi verhaal ooit plots stopt (cfr retro-Jaguars...) Wie nuchter een Mini bekijkt (dus zonde nostalgische oogjes) ziet meteen dat zelfs deze nieuwe interpretatie gewoon verder boert op een zelfde theme, en met dezelfde (soms vrij onpraktische) knipoogen (centrale -onleesbare- teller om maar één te noemen)
        even kritisch de vergelijking herlezen in de laatste AW, en men stelt vast dat de Mini nog maar op subjektieve argumenten scoort, de (nieuwe) motor uitgenomen) en hiermee punten bekomt die hem op niveau van de A1 houdt
        Last edited by guyugy; 18/12/2010, 17:38.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door janhuybs Bekijk Berichten
          Plaatsvervangende schaamte als ik uw posts in Audi-topics moet lezen. Iedereen weet ondertussen dat de papa in Vorst werkt en dat er over Audi niéts negatiefs gezegd kan worden.
          Kdacht al dat ik de enige was

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
            Interieur, afwerkingskwaliteit en .. badge
            De Comfort en Highline uitvoering van de Polo gaan toch veder qua afwerking. Oké het badge misschien 'een beetje', ja.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk Berichten
              De Comfort en Highline uitvoering van de Polo gaan toch veder qua afwerking. Oké het badge misschien 'een beetje', ja.
              De afwerking van de A1 wordt niet geëvenaard door de Polo hoor, ongeacht de uitvoering. Dat dat daarom zoveel meer moet kosten is een andere vraag natuurlijk. Maar dat is niet enkel bij de A1 een discussiepunt, dat is bij elke wagen van Audi, BMW, Mercedes, ... Dus ik snap niet waarom er hier zo moet over gepalaverd worden, dan kan je dat hier in heel veel topics doen.

Comment

• Belachelijke helden mogen hun mening altijd geven via PM. Bende kinders.
                Last edited by caoimhin; 18/12/2010, 23:09.

Comment

• edit ..
                  Last edited by caoimhin; 18/12/2010, 23:08.

Comment

Belachelijke helden mogen hun mening altijd geven via PM. Bende kinders.
                    Kerel pak die kritiek op de Audi A1 eens niet zo persoonlijk, het is maar een auto hoor. Er zijn er hier veel die hem niks vinden of hem zijn geld niet waard vinden. Er zijn er hier ook die hem wel de moeite vinden en wel zijn geld waard vinden, concentreer je op die tweede categorie. Meningen verschillen nu eenmaal, dat is zo bij elk merk en bij elk model...
                    Last edited by ; 19/12/2010, 01:16.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door de_fre Bekijk Berichten
                      Kerel pak die kritiek op de Audi A1 eens niet zo persoonlijk, het is maar een auto hoor. Er zijn er hier veel die hem niks vinden of hem zijn geld niet waard vinden. Er zijn er hier ook veel die hem wel de moeite vinden en wel zijn geld waard vinden, concentreer je op die tweede categorie. Meningen verschillen nu eenmaal, dat is zo bij elk merk en bij elk model...
                      ²²²²²

Je bent een woordje vergeten.

Comment

• Ben eens met die configurator aan het spelen:

Een basis A1 met de 1.6TDI 105pk met als enige optie metaalkleur kom ik uit op 22.091€

Als ik me even wat opties aankruis kom ik op 26.000€ uit. En dat heb ik echt niet overdreven met de opties:

17" velgen
                        sportvering S-line
                        Audi soundsystem
                        Pack "in touch"
                        2de sleutel met afstandsbediening
                        buitenspiegels elektrisch

Als ik me even laat gaan kom ik op 34.000€
                        Ok, dan heb je een dikke A1 met leder, xenon en gps en nog wat rommel maar nog steeds maar een A1...Toch prijzig!
                        2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk Berichten
                          (..) Als ik me even laat gaan kom ik op 34.000€
                          Ok, dan heb je een dikke A1 met leder, xenon en gps en nog wat rommel maar nog steeds maar een A1...Toch prijzig!
                          ja, maar dan heb je een Audi, geen speelgoed als een Mini

Comment

Waarom moeten ze dan op zaterdag komen werken om aan de vraag te kunnen voldoen?
                            er is wel een groot verschil tss de productievraag (forecast) en de uiteindelijke consumptie-vraag

Comment

• Mini is even duur.. Als ik hem configureer zoals ik hem wil is hij ook gauw over de 25.000 hoor

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk Berichten
                                2de sleutel met afstandsbediening
                                buitenspiegels elektrisch

Dat zijn OPTIES?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                                  Dat zijn OPTIES?
                                  Die 2de sleutel met ab heb ik ook, en nog, steeds gevonden.

Comment

• En electrische spiegels in optie bij een "premium" merk niet ofwa?

Comment

• Wordt er niet bedoeld elektrisch inklapbaar?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichten
                                        ja, maar dan heb je een Audi, geen speelgoed als een Mini
                                        Wat zijn juist uw ervaringen met MINI?

Zou je wel een MINI kopen moesten er 4 ringen op hangen, aangezien je dan ook een Audi hebt?

Oorspronkelijk geplaatst door nickotje Bekijk Berichten
                                        Mini is even duur..
                                        Absoluut.

Comment

• Hier in Nederland zit je zo op € 40.000,- voor een 122 pk versie.
                                          Daar kan je wel leukere auto's voor kopen.
                                          Deze A1 heeft het zelfde probleem als de A2 van vooreen, veel te duur.

Comment

Working...
                                          X